15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inwendig valt heel erg mee hoor. Heb er inmiddels dit jaar al een stuk of 7 gehad en zolang je zo ontspannen mogelijk bent, is er niks aan de hand!

2. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Wat fijn Antoinet! Wat een opluchting zal dat zijn. Nu hopen dat het niet weer gebeurt.

Heeremeisje: Weinig kwaaltjes hier. Bij start week 6 ben ik 2 dagen heel beroerd geweest, maar of dat zwangerschap gerelateerd is? Bij de zwangerschap van mijn dochter ook weinig klachten gehad! Het is dat ik al een buik begin te krijgen, maar anders had ik getwijfeld aan de zw test haha. Op naar de echo! Dan word het echter voor mij.

Deez: Ik verwacht dat een uitwendige echo moet lukken. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter een vroege echo gehad wegens bloedverlies en toen bleek ik bijna 8 weken te zijn. Deze kon zelfs gewoon uitwendig gedaan worden! En mocht het inwendig moeten, is dat echt niet iets om je druk over te maken.

Onze dochter is alweer iets opgeknapt. Overdag gaat het prima, met om de zoveel uur pufjes en neusspray. Maar de nachten zijn drama. Heb al 4 nachten weinig geslapen en vandaag gewerkt. Ben echt kapot en behoorlijk emotioneel op moment. Als het vannacht weer zo gaat, ga ik de bank opzoeken en daar slapen. Dl is steeds zo onrustig door de benauwdheid en hoesten 's nachts :(

3. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    Ik had afgelopen woensdag mijn echo (8weken) en ben met een volle blaas gegaan. Ik heb een uitwendige echo gehad en ondanks mijn overgewicht kon de vk het prima zien :).

4. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Stelt me toch weer wat gerust.

De mevrouw die ik aan de telefoon had heeft niet verteld dat ik met een volle blaas moest komen.. Zal ik dit boor de zekerheid toch maar doen?

5. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Oh nee, net toch echt wat roodverlies.
    Weet niet wat ik moet denken. Het hoeft niets te betekenen, maar maar me toch een beetje zorgen. :(
    Blijf plakken, beeb.

6. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Opggelucht meid! Gefeliciteerd hoor. Ziet een mooie echo eruit!

Ik mag tot morgen wachten. Spannend. Vandaag een rustige dag met Wat leuke dingen te doen voor afleiding!:D

Gr. huizeMGL

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je een inwendige echo krijgt word het juist afgeraden om met een volle blaas te komen. Kan voor jezelf ook heel vervelend zijn. Bij ons hangt bij de deur van de vk een bericht dat je minimaal een half uur van tevoren geplast moet hebben.
    Ik zou me er niet te druk om maken. Met een inwendige echo kunnen ze sowieso goede beelden krijgen en met een volle blaas misschien juist minder goed. Als ze specifieke wensen hadden gehad, hadden ze het voor de tijd wel gezegd! Gewoon naar het toilet gaan dus en verder alles over je heen laten komen ;)

8. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Magz wat fijn ook bij jou een kloppend hartje!

Deezz hier viel de inwendige echo ook heel erg mee. Ik ben op zo'n moment ook zodanig zenuwachtig of alles wel goed is dat ik vergeet of ik het wel leuk vind haha

Heeremeisje ik duim heel erg voor je!!! Hoe is het nu?

9. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    HuizeMGL, spannend. Succes alvast voor morgen.

Nneah, vanmorgen alweer drie keer boven het toilet gehangen en voel me weer extreem moe vandaag. De kwaaltjes zijn er tenminste nog, dus ondanks dat ze niet leuk zijn, Ben ik er blij mee.
    Het helderrode heeft weer plaats gemaakt voor licht roze/bruin, dus voor nu knijp ik mn handen dicht.
    Heb jij nog meer bruinverlies gehad? Of is het al weg? Ik ha voor je duimen voor dinsdag, weer een kloppend hartje.

10. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Mijn boobies zijn de laatste dagen niet heel gevoelig, daar word ik wel paniekerig van. Maar gisteren met de pot geknuffeld op een trouwfeest, dat was wel ietwat geruststellend. Alleen ja... Ik kreeg wel wat vragen nadien :D

Bruin is hier na de bloedig van zondag elke dag minder geworden.

Mag jij niet voor een echo? Als je bloed verliest mag je vaak wat vroeger...

11. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Mijn boobs zijn ook minder gevoelig dan een week of twee geleden, maar met het overgeven ben ik redelijk gerustgesteld. Dat was ook mijn MAIN kwaal bij mn zoontjes.

Haha ja, je zal inderdaad wel vragen hebben gehad daarna. Wat heb je gezegd?
    Ik weet nog niet wat ik zou doen. De enigen die het nu weten zijn mijn ouders en mijn beste vriendin.

Ik hoef eigenlijk donderdag pas voor het eerst naar de vk. Dan zou ik ook pas de echo bespreken, maar ik zit er toch aan te denken morgen even te bellen met mijn zorgen. Nu het spoednummer vind ik wat overdreven, want er is geen helderrood verlies nu. Maar Ben toch nog niet helemaal gerustgesteld. Stiekem hoop ik wel dat ik deze week nog voor een echo mag komen, want we gaan 20 April ook op vakantie voor drie weken en wil liever niet zo Lang in onzekerheid zitten.

12. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Als ik jou was zou ik morgen alvast naar de vk bellen en je zorgen uiten, wie weet maakt ze dan donderdag gelijk een echo!

Ik had bij mijn dochter wel heel gevoelige boobies... Daarom vind ik dit ook echt niet leuk. Maar ja, ze zijn al eens uitgezet dus misschien heb ik er daarom minder last van. En mijn dochter krijgt nog borstvoeding dus ze zijn ook wel wat "gehard" hahaha...
    De mensen die op het trouwfeest in de gaten hadden wat er aan de hand was weten het nu ook, ik verzin niet graag iets anders. Ga het niet tegen iedereen vertellen die het wilt horen maar als mensen ernaar vragen ontken ik het niet.

13. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Ja, ik denk ook maar dat ik morgen ga bellen. Wie weet kan ik al eerder terecht of kan er donderdag een echo gemaakt worden.

Ik zou inderdaad ook niets anders verzinnen. Mensen komen er toch wel achter, vroeg of laat. Hier heeft verder nog niemand iets in de gaten. Ben gisteren wel eerder weggegaan toen we met vrienden op pad waren, maar niemand had echt door waarom. En mn eten is gewoon binnen gebleven gisteren. Haha

Wie weet heb je inderdaad daarom wel minder last van je boobs deze keer. Ik kan me niet eens herinneren of ik dat ook had. Ik gaf mijn oudste ook nog steeds bv toen ik zwanger was van mm tweede.
    Nu heeft de nadruk bij mij ook meer gelegen op de misselijkheid, dus dat durf ik echt niet meer te zeggen.

14. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elke zwangerschap is anders en de ene dag heb je meer klachten dan de andere. Laat je hier niet gek door maken...!

15. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Gelukkig dat alles goed is!

16. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb ook overgewicht en had ook een uitwendige echo

17. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Heeremeisje: Snap dat je wel even schrikt! Gelukkig is het nu geen bloedverlies meer. Hopelijk kan je deze week een echo krijgen!

Ik ben bang dat wij de zwangerschap niet heel lang meer verborgen kunnen houden. Vandaag viel het mij ook heel erg op tijdens mijn werk. Gelukkig heb ik een uniform (wit, werk in zh) aan, maar toen ik in de spiegel keek met jasje los, sjonge! Volgens mij had ik bij de zwangerschap van dl pas rond 15/16 weken zo'n buik :).
    We zien wel... Liefst wachten we tot de echo

18. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ik krijg ook het idee dat ik een buikje krijg... Als dat zo verder gaat kan ik het niet lang verstoppen want ben best mager, en das nog erger geworden met lang borstvoeding te geven...

Ben wel blij om te horen dat symptomen bij jullie ook op en af gaan... Ik kan mij niet herinneren dat dat vorige keer zo was :-/

19. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    wat leuk al die goede echo's!! hopen dat het zo verder blijft gaan....
    ik werd vandaag gebeld dat mijn afspraak 2 dagen word verschoven gyni is ziek gevallen :( dus word nu 15/4 eerste echo.

hier nog steeds met vlagen misselijk en moe moe moe

20. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Vanmorgen gebeld en ik krijg donderdag ook meteen een echo. Ondanks dat het nog een paar dagen duurt, voelt het toch goed om te weten dat ik deze week al een echo krijg. Volgende week ga ik op vakantie voor drie weken, en vind het fijn om voor die tijd nog een beetje "zekerheid" te krijgen.

Deel Deze Pagina