15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad wel fijn om vooraf te weten, hopelijk krijg je een mooie echo en kun je met een gerust hart op vakantie!

2. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Pff tblijft spannend dames! Fijn dat er al zoveel mooie echo's voorbij gekomen zijn! Hopelijk ook voor de dames met bloedverlies een goede echo! Hier bij m'n zoontje ook gehad het vreet aan je zal blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn! Hier ook de positiekleding maar opgezocht.. En voor het lijstje dit wordt ons 2e kindje

3. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Moedershart dat is balen zeg... 2 dagen lijken dan opeens ook zo lang he! Hoop dat het snel zo ver is voor je!

Heere wat ontzettend fijn dat je een echo krijgt donderdag, gaat echt een geruststelling zijn denk ik!

Ik mag morgen, pfoeh vandaag valt het wachten zwaar... :( Ik twijfel om snel nog een test te doen om te kijken of het met mn hormonen in ieder geval goed zit, maar eigenlijk heeft dat weinig zin he? :(

4. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Dat heeft idd geen zin helaas.. Komt vast goed!

5. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Hier vanochtend voor de intake geweest. Wat een schat van een verloskundige heb ik, ben er zo blij mee!

Voor de lijst:
    Maandag 20 april: eerste echo
    Maandag 11 mei: controle

6. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Het blijft spannend een echo de tijd kan niet snel genoeg gaan voor de volgende echo of om zo het hartje te horen de moeiheid word minder de misselijkheid erger maar hoef gelukkig niet over te geven duizeligheid is ook minder we noemen ons wondertje toet of henkie gisteren over namen gehad meisje bibi jongen mike bij ongeveer 16-18 weken zwangerschap willen wij naar jan de koning voor een echo

7. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
    Hallo allemaal!

We zijn super blij!!! Eerst inwedige echo gehad en vervolgens intake gesprek met twee aardige verloskundige. We hebben het hartje zien kloppen en alles zag goed uit.

Over twee weken mogen we nog terug komen voor de controle en termijnecho. Dan krijgen we de definitieve uitgerekende datum.Nu volgens hun ben ik 8 + 3. Laat de uitgerekende datum maar staan op 21. 11.2015 .
    27 april een termijnecho voor ons.

Laat maar nog meer goede echos horen!

Veel liefs HuiZeMGL

8. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Super fijn HuizeMGL! Gefeliciteerd en wat een opluchting he?!

Ik mocht ook weer en ben gelukkig ook wat gerustgesteld. Beeb goed gegroeid en bloed in baarmoeder was duidelijk minder geworden. Heb ook over 2 weken de termijnecho.
    Jongens toch, ik zal blij zijn als ik 12 weken ben!

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed dames, top!!!

10. Antoinet1

Antoinet1 Actief lid

15 mrt 2015
    219
    120
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die goede berichten! Hoe gaat het met jou nu heeremeisje? Is het bloeden gestopt? Ik heb enkel zaterdag bij het afvegen nog wat bloed gezien maar daarna helemaal niks meer.
    Die echo heeft mij echt gerustgesteld en volgende week woensdag (de 22ste) heb ik mijn intake. Die afspraak van de 28ste uit de lijst voor mij mag weg.
    Ik zie dat ik verder ook weinig doorgegeven heb, mijn leeftijd is 23 en het wordt ons eerste kindje.

Nemen jullie je vriend/man mee naar de intake? Naar de echo vind ik vanzelfsprekend maar voor de intake?

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag de intake gehad en mocht nog even een keer naar de kleine kijken. Had de vorige keer geen foto's (ook nu weer niet, heb deze van filmpje gemaakt) en was ook om me gerust te stellen na mijn miskraam.
    Kleintje doet het helemaal prima; hartje klopt mooi en er was zelfs al beweging te zien met de armpjes.
    Een goed gesprek gehad, duidelijke afspraken; nu op naar de termijnecho! :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Wat fijn dames weer blij nieuws.
    Hier veel stress om me andere zoontje. Hele weekend ondanks paracetamol 40 - 40.5 gehad en gisteren lag hij alleen maar op de bank bewegingsloos en slapend. Vandaag stukken beter. Wel een keelontsteking.

Soms het idee dat het mis is zeker na de stress. Mja nog een weekje wachten.

13. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Mijn vriend ging wel mee naar de intake, want hem werden ook best wat dingen gevraagd. Onder andere over erfelijke dingen in zijn familie etc. Toch belangrijk dus!

14. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Antoinet wat fijn dat het bloeden gestopt is! Je blijft toch altijd een beetje twijfelen zolang het blijft duren he...?

Tacita super leuk dat je nog even mocht kijken!

Nuf beterschap voor je mannetje, hoe oud is hij? Ik snap wel wat je bedoelt met stress... Door de stress de afgelopen week begon ik op de duur ook te denken dat het daardoor vast nog wel mis zou lopen. Maar dat is niet zo! Als het kindje plakt gaat een beetje stress daar niks aan veranderen!

15. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Fijn dat er goede echos zijn.

Ik zou je partner wel meenemen. Er wordt zoveel vragen gesteld over alles en wat.

16. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Ja dat weet ik. Toch onzekerheid tot de echo haha.
    Hij is 14 maanden. Maar hij is heel vaak ziek met hoge koorts.
    Bijna elke 2 weken wel vanaf dat hij 6 maanden is. Onderzoeken gehad maar kwam niks uit.
    We hopen dat de zomer hem goed zal doen

17. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Nuf: Ach wat sneu zeg! En zovaak ziek zelfs... Raar dat er niks uit de onderzoeken is gekomen. Hopelijk gaat het inderdaad in de zomer beter. Niks aan, voor hem niet, maar ook voor jullie niet!

Tacita: Wow, mooi plaatje hoor :D.

En HuizeMGL ook al een mooie echo gehad, super!

Nog 2 weekjes wachten en dan mag ik.

Mijn vriend is destijds wel mee geweest voor de intake. Was toen inderdaad wel goed ivm de vele vragen. Dit keer gaat hij niet mee gezien de VK veel informatie nog wel weet :). Wel gaat hij inderdaad mee met de echo's. De eerste echo hebben we al om 8u 's ochtends, dat is ook het makkelijkste voor vl.

18. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    hey dames hoe gaat die ?
    ik ga vandaag de vk maar is bellen, voor een intake.
    maandag de 20ste de laaste echo en een bezoek aan de kliniek.

met mij gaat het allemaal goed bijna geen klachten dan moe en last van mijn darmen, dat vind ik wel iets minder maarja het hoort er bij.
    verder pas ik mijn broeken nog, al gaat een spijkerbroek iets minder zitten. hoe het maar op dat het door mijn darmen komt.

hebben jullie daar ook last van, niet naar de wc kunnen ?
    na een paar dagen ineens wel wat een opluchting is dat zeg:)

groetjes izzy

19. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Izzy,

Hier ook moeilijk naar de wc, en ook echt een opluchting als je na een paar dagen weer een beetje kan haha! 🙈 heel irritant!

Leuke echo Tacita!

4 mei heb ik termijnecho - ga zo bellen voor een afspraak voor de nekploooimeting.

Geniet van het mooie weer allemaal - fijne dag! X

20. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn vriend gaat vrijdag ook mee. Voor de intake. We hebben dan ook gelijk de eerste echo. Zoontje van zijn broer heeft sydroom van down.

Deel Deze Pagina