Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 16 november Reeva 18 november Steff1988 19 november deezz 19 november Tacita 20 november Zusje84 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 7 april eerste echo vk Tacita 14 april intake echo Myositris
Fijn die predictor testen!! Wilde graag nog een keer testen, dus predictor zo'n staafje waarop je moet plassen.... NEGATIEF ... ik helemaal in de stress, hup naar de winkel ander merk test en gewoon super positief! Pfff rot test van predictor foutje in de test of ik heb het niet goed gedaan maar jeetje ben ik blij dat de 2e super positief is
Hier precies hetzelfde deezz... Lijkt eigenlijk niets aan de hand. Bij mijn dochter had ik ook bijna geen kwaaltjes dus hopelijk gaat dat bij deze ook zo.... O ja Stef die staafjes zijn niets....gelukkig gauw naar de winkel geweest om vervolgens weer positief te testen! En ja iedereen gefelicteerd!! Roms ja herkenbaar. Deze nieuwe zwangerschap moest ook bij mij de eerste nacht even landen...daarna niet meer en slaap ik vooral als een blije maar onzekere bij. Hoop dat alles goed mag blijven gaan. Blijven toch spannende eerste weken....
Hallo, Ik meld me ook aan. Mijn uitgerekende datum is 21 november 2015. Allemaal van harte gefeliciteerd! Het is nog heel pril, hooop dat alle beebs goed blijft plakken. We gaan voor een brusje! We gaan duimen dat hij lekker innesteld. Verder voel ik goed, maar mijn borsten groeien wel als een kool????? Grtzzzz HuiZeMGL
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 16 november Reeva 18 november Steff1988 19 november deezz 20 november Zusje84 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 14 april intake echo Myositris
Is het ook leuk om op het lijstje te zetten hoe oud je bent en hoeveelste kind dit wordt? xxdooxx - 24 jaar - 1e kindje
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 16 november Reeva 18 november Steff1988 19 november deezz 19 november Tacita 20 november Zusje84 21 november HuizeMGL 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 7 april eerste echo vk Tacita 14 april intake echo Myositris
Uitgerekend: 16 november Nuf 16 november Myositris 16 november xxdooxx 16 november Reeva 17 november MoodyL 18 november Steff1988 19 november deezz 19 november Tacita 20 november Zusje84 23 november Roms Afspraken: 20 maart intake vk Nuf 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 7 april eerste echo vk Tacita 14 april intake echo Myositris
Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Morgen 5 weken zwanger, maar heb al 2 vroege miskramen gehad dus ben heel voorzichtig, maar ook blij! Maar deze ronde heb ik wel vanaf de eisprong utrogestan gebruikt. Direct een vraagje, hebben jullie ook last van darmkrampen? Zoals je diarree zou gaan krijgen eigenlijk? (sorry voor de onsmakelijke gedachte hierbij) Ik had mijn vorige zwangerschap namelijk het tegenovergestelde, maar wel maar vanaf 7 weken denk ik. Daarnaast word ik elke nacht wakker rond 1u en nog eens om 5u. En heel weinig eetlust, maar wel continue hongergevoel en pijnlijke gespannen borsten. Hopelijk mag dit ukje blijven plakken.
leuk dat je er ook bij bent!! Ik heb dat gevoel van die krampen/diarree gevoel ook! Erg vervelend af en toe maar we hebben het er allemaal voor over hihi... ik heb voor op de lijst er bij op 8april me eerste afspraak en echo bij de vk kan niet wachten ons kruimeltje te zien!!
Ik alleen aan twee hele goede vriendinnen, verder niet. Heb vorige maand een miskraam gehad dus ben er deze keer wel erg voorzichtig mee...