15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ik zie dat wel zitten, een facebookgroep :)

Zo eventjes de lijst bijwerken ^^

2. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Bevallingslijst

16 november (6)
    - Nuf, 30 jaar, 2e kindje
    - Myositris, 30 jaar, 3e kindje
    - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje
    - Reeva, 33 jaar, 2e kindje
    - Femkee, ... jaar, 2e kindje
    - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje

17 november (2)
    - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje
    - MiniMiNo, ... jaar, ... kindje

18 november (2)
    - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje
    - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje

19 november (4)
    - deezz, 27 jaar, 1e kindje
    - Tacita, 30 jaar, 1e kindje
    - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje
    - Natascha1981, ... jaar, ... kindje

20 november (2)
    - izzy1974
    - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje

21 november (1)
    - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje

22 november (1)
    - Magz, ... jaar, 2e kindje

23 november (1)
    - Roms, 29 jaar, 1e kindje

24 november (5)
    - Mom2, 31 jaar, 1e kindje
    - flieentje, 28 jaar, 2e kindje
    - moedershart, 29 jaar, 2e kindje
    - itakepictures, ... jaar, ... kindje

25 november (1)
    - corina1989, 26 jaar, 2e kindje

26 november (5)
    - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje

27 november (4)
    - Mappie, 35 jaar, 3e kindje
    - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje
    - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje
    - nneah, 28 jaar, 2e kindje

28 november (2)
    - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje
    - heeremeisje, 29 jaar, 3e kindje

29 november (3)
    - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje
    - Joos1, 35 jaar, 1e kindje
    - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje

30 november (2)
    - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje
    - Will1991, 24 jaar, 2e kindje

Totaal: 36

Vlindertjes:
    - Zusje84

Afspraken

17 april
    - intake vk/echo deezz
    - tweede echo Nahlatje
    - tweede echo Kaje82
    20 april
    - 1e echo will1991
    - echo izzy1974
    - 1e echo Vlinder1993
    21 april
    - intake itakepictures
    - echo Zonnebloem92
    22 april
    - eerste echo Antoinet1
    - eerste echo xxdooxx
    23 april
    - termijnecho Nuf
    - intake vk saartje29
    - echo Debbi86
    25 april
    - eerste echo Mappie
    27 april
    - intake vk Antoinet1
    28 april
    - termijnecho HuizeMGL
    - eerste echo flieentje
    - tweede echo mamachannie
    29 april
    - Eerste echo corina1989
    30 april
    - TermijnechoTacita
    - EchoMoodyL
    2 mei
    - eerste echo Mom2
    4 mei
    - echo Debbi86
    - termijnecho Roms
    5 mei
    - termijnecho Vonniej
    6 mei
    - intake vk corina1989
    8 mei
    - 12weken echo Nahlatje
    11 mei
    - controle Vlinder1993
    12 mei
    - nekplooimeting MoodyL
    13 mei
    - termijnecho heeremeisje
    3 juni
    - controle vk heeremeisje

3. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    heeremeisje fijn die goede echo!

Namen hebben wij nog niet over nagedacht eigenlijk. We hebben wel een naam voor een jongen & meid al bedacht voor dat ik zwanger werd. Maar of dit hem ook gaat worden zijn we nog niet over uit. Wil eerst zien wat ik nog meer allemaal leuk vind haha.

Enne ik ben voor een facebook groepje!

4. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben het ook al even over de namen gehad en hebben nu wel een jongensnaam en een meisjesnaam die we allebei heel leuk vinden. Waren we heel snel over eens! Nu opletten of ik andere namen zie of hoor die leuker zijn en zo niet, dan is dit het!

Ik wil het liever wat anoniemer houden, dus doe helaas niet mee met een facebook groepje, maar eventueel een besloten clubje hier op deze site vind ik wel leuk hoor! ( ik zit al in de november club, met nog een paar van hier geloof ik)

5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hoe werkt dat met de clubs hier op het forum? Is dat overzichtelijker? Want dat vind ik wel een groot voordeel van facebook.
    Als er nog geïnteresseerden zijn wil ik best een groep aanmaken, dames die interesse hebben kunnen me dan een pb sturen. Om bij de groep te komen moet je dan wel even vriendjes worden met mij of iemand anders van de groep, maar zodra je toegevoegd bent kan je weer ontvrienden. Op die manier blijft het zo anoniem als je zelf wilt.

6. MiniMiNo

MiniMiNo Actief lid

11 mrt 2015
    130
    60
    28
    NULL
    NULL
    ik post dan wel Niet veel, maar lees wel veel mee. Heb zelf geen FB meer, dus een FBgroepje is voor mij niet interessant. Maar ook ik klets/lees mee in de besloten november club. Misschien leuk als jullie je daar ook aanmelden? Alleen mensen die lid zijn van dat clubje, kunnen daar posten en meelezen.
    Fijne avond en ga zo door met goeie echo's! Lees helaas toch veel slecht nieuws op diverse topics. Sterkte iedereen met slecht nieuws....

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa weer goed nieuws, top! :D

8. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ons beebje is weer goed gekeurd :D
    Nog 3 weekjes en ik zit aan de kaap van 12 weken ^^

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      2
  9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    #609 Tacita, 17 apr 2015
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    Ik vind de club november best groot geworden (terwijl we hier met meer zijn), maar lig je dichterbij elkaar. En alle onderwerpen zijn niet gesplitst. Vind ik dit groepje hier wat beter te volgen, dus kom daar ook vaker.

Ik wacht ook nog wel even tot ik op de magische grens zit, daarna sluit ik me dan misschien wel aan bij het groepje op fb of app ;)

10. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    #610 Tacita, 17 apr 2015
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
    Jaaaa super om te zien zeg! Ik zat inderdaad gisteren ook al te bedenken; heeeey 9 weken, nog 3 te gaan ;) Wel leuk, vooralsnog gaat op Hemelvaartsdag mijn 2e trimester in en we zitten allemaal ergens rond Moederdag aan de 12 weken :)

Dus eigenlijk zit je eerst op 12 weken en week erna gaat volgende trimester in (bij 13wk0dg).
    Heb met precies 11wk0dg de termijnecho, dus weet daarna wanneer ik op de magische grens zit. Maar is dat nou die 12 of 13 weken? :cool: Kortom, weet nog niet wanneer ik het ga vertellen haha :D Eerst de termijnecho, die is ook alweer binnen 2 weken :$

11. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Bij ons wordt het meestal rond de 12 weken verteld, ik ga het in ieder geval dan vertellen, heb met 12w2d de termijnecho dus nadien wordt het hier tegen iedereen verteld ^^ kan het niet langer verzwijgen ookniet denk ik :D

12. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    hey meiden..

ook hier mag ik me aanmelden..
    na 1 jaar is het ons eindelijk weer gelukt en als alles goed gaat dan zijn we uigerekend op 29 nov. 2015
    ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe !

13. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Nahlatje, wat een mooie, duidelijke echo! Gefeliciteerd met het goede nieuws! Op naar de 12 weken inderdaad.

Joyskuh, welkom en gefeliciteerd! Super leuk, een tweeling. :)

14. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    ja het is helaas een donkere wolk voor ons en alleen maar onzekerheid!

op de echo was dus indd te zien dat het om een tweeling gaat, alleen nu is er eentje met een hele trage hartactie die in de grootste vruchtzak woont zeg maar, en eentje met een hele goede hartactie die eigenlijk in een TE kleine vruchtzak woont..

dus de vraag is hoe dit zal gaan aflopen.
    is er sprake van een trage hartactie, vanisching twin of gaat t een miskraam worden, en als het dan al een miskraam word is de vraag of ie die andere dan niet mee af komt.

wij leven nu dus in een hele onzekere periode en hopen woensdag dan ook nog 2 kloppende hartjes te zien want we willen het zo graag!

zal in een andere post even de echo foto`s plaatsen dan is t misschien wat duidelijker te zien!

15. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik vind een Facebookgroep een erg leuk idee, count me in :)

16. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
  17. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom en heftig zeg Joyskuh! Toch gefeliciteerd en ik ga enorm hard voor jullie duimen woensdag!

@Nahlatje: Ja wij hebben dus iets eerder de termijnecho, dus misschien dat wij nog even wachten daarna. Wij zijn ook wel voorzichtig deze keer door de miskraam hiervoor; ben blij dat niet iedereen hiervan op de hoogte is. Maar kunnen dan nu misschien wel wat leuks aankondigen op Moederdag of zo. Maar het zou zomaar kunnen dat wij het zwijgen ook wel zat zijn haha!

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een 'herkenbare' echo met dat kleine vruchtzakje... Ik heb dat ook gehad bij de vorige zwangerschap en ze konden me daarvan niet zeggen of het van invloed zou zijn. Ondanks dat het bij deze zwangerschap er wel heel anders uitziet (weet nou hoe het wel hoort zeg maar), heb ik het me dit wel vaak altijd afgevraagd... En dat soort beelden en berichten maken je dan ook erg onzeker :)

19. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    en bij jou is het dus eigenlijk niet goed afgelopen?
    ze konden me er niks over vertellen omdat het kindje door de te kleine vruchtzak slecht te meten was!

er werd gewoon keihard gezegd: of het worden er 2 of 1 of geen.
    hier aub heb je wat en ga maar lekker na huis!

hopelijk verloopt alles voor nu prima bij jullie!
    dit gun ik dus niemand!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee bij mij helaas niet, maar ze gaven er dus ook geen voorspelling op omdat er wel een hartje klopte met de eerste echo. We wisten dat dat goed nieuws was en de vk feliciteerde ons daarom ook met de zwangerschap. Maar ook bij mij dus geen meting (nou ja ze kwamen op 2.1 mm zoiets uit bij 6wk4dg, maar dat kon dus niet met kloppend hartje). En het zat schijnbaar ook nog eens heel laag in de baarmoeder, was ook al zo'n twijfel gegeven. Hoewel iedereen blij was, heeft dat mij allemaal erg onzeker gemaakt toen. Want waarvan weet je nou of het een slechte voorbode kan zijn of niet als ze het niet durven te voorspellen?
    Daardoor zag ik met deze zwangerschap ook zo op tegen de echo's; echt zo'n doembeeld wat je voor je hebt.

Weet je, niemand heeft invloed op hoe jouw zwangerschap nu gaat verlopen. Om die reden kunnen ze eigenlijk ook niet anders dan je naar huis te sturen en over aantal dagen weer te controleren. Maar het is zo frustrerend omdat je niet weet waar je aan toe bent!

Je gunt dit zeker niemand en wij voelen ons wel erg gezegend dat alles nu wel op schema loopt. Maar de hele onzekerheid heeft gewoon gemaakt dat je niet zo kon genieten de afgelopen weken. Ik hoop dat de volgende echo gewoon weer zo positief is en dat we nog een stukje extra zekerheid opbouwen bij die beruchte 12 weken grens...

Maar hou ons op de hoogte als je wilt en schrijf gewoon altijd van je af, kan soms enorm helpen! Ik heb er in ieder geval veel aan gehad om mijn miskraam te verwerken en ook het stukje onzekerheid erna. En verder hopen dat het gauw woensdag is!

Deel Deze Pagina