Heel herkenbaar Stef1988. Ik ben ook lang en vaak misselijk geweest, super moe, pukkels, zere borsten en zere buik. En nu sinds twee dagen nergens last van. Heelijk om weer normaal te functioneren. Maar ook erg eng want hoe kan dit. Natuurlijk hoort dit er ook bij en hoef je niet altijd de gele zwangerschap kwaaltjes te voelen. Maar bevestiging is fijn. Vertrouwen hebben maar weer....
vanmorgen de tweede echo gehad. alles was goed en het bewoog al, was heel leuk om te zien. en wat was het geroeid, in iets meer dan 1,5 week. woensdag 29 april de intake bij de verloskundige
Hier ook minder kwaaltjes hoor. Nja was vooral misselijkheid maar dat word wel steeds minder. Nog 3 dagen wachten Wat fijn van de goede echo's
Ik heb dat ook hoor. Overdag weinig last van mijn borsten. Alleen s'ochtends als ik wakker wordt doen ze zeer. Verder ook totaal geen kwaaltjes. Ik heb 28 april ook de termijnecho. Hoelaat mag jij?
Heerlijk alle goede echo's! Wij hebben hem volgende week dinsdag pas.... me buik groeit zo hard dat t wel een 2ling lijkt 😮
Hallo allemaal, Is hier nog ruimte voor een extra zwangere. ik ben 30 november uitgerekend van de tweede. Door wat onzekerheden nog niet aangemeld bij een groepje maar na een goede echo zou ik graag mee willen schrijven.
Ja dat onzekere is verschrikkelijk zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn! Ik droom snachts zo verschrikkelijk steeds heb ik normaal nooit last van maar laatste weken wel zijn er meer die hier last van hebben? En welkom kaatjuh81! We zijn ong. Even ver
Ja dat dromen heb ik ook, helaas zijn het bij mij meer nachtmerries dan leuke dromen... zo realistisch dat ik gisteren boos wakker werd omdat me vriend in me nachtmerrie is raars had gedaan
Welkom en gefeliciteerd Ik zie dat je inderdaad al veel mee hebt gemaakt, heftig hoor. Wat fijn dat je nu weer een goede echo gehad hebt en hopelijk kun je wat meer gaan genieten nu
Welkom Kaatjuh! Je hebt inderdaad al een enge periode achter de rug zo te lezen, kan er helaas over meespreken... Op naar de 12 weken! Izzy gefeliciteerd met je goede echo, super fijn! Hier ook minder kwaaltjes, eng en fijn tegelijk he
Welkom Kaatje en gefeliciteerd . Hier even afwezig geweest. Voelde me niet fit. Veel last van mijn darmen gehad en ook van mijn maag (maagzuur, misselijkheid). Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Nog een weekje wachten en dan de echo! Ik heb sinds vandaag mijn zwangerschapsbroek weer aan en wat zit dat fijn! Kreeg met mijn normale kleding enorme buikpijn. Moet alleen nog zorgen dat omstanders het niet zien...
Weer veel succes bij de echo dames!! Ben benieuwd! Yeah ik mag morgen weer! Wel pas eind van de dag. Haha
Bevallingslijst 16 november (6) - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 17 november (2) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - MiniMiNo, ... jaar, ... kindje 18 november (2) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 19 november (4) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje - Natascha1981, ... jaar, ... kindje 20 november (2) - izzy1974 - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje 21 november (1) - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 22 november (1) - Magz, ... jaar, 2e kindje 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (5) - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, ... jaar, ... kindje 25 november (1) - corina1989, 26 jaar, 2e kindje 26 november (5) - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje 27 november (4) - Mappie, 35 jaar, 3e kindje - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje - nneah, 28 jaar, 2e kindje 28 november (2) - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje - heeremeisje, 29 jaar, 3e kindje 29 november (4) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje - Joos1, 35 jaar, 1e kindje - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje - Joyskuh, 29 jaar, 2e en 3e kindje 30 november (2) - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje - kaatjuh81, ... jaar, 2e kindje 3 december (1) - Will1991, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 38 Vlindertjes: - Zusje84 Afspraken 22 april - eerste echo Antoinet1 - eerste echo xxdooxx - tweede echo Joyskuh 23 april - termijnecho Nuf - intake vk saartje29 - echo Debbi86 - termijnecho kaatjuh81 25 april - eerste echo Mappie 27 april - intake vk Antoinet1 28 april - termijnecho HuizeMGL - eerste echo flieentje - tweede echo mamachannie - termijnecho deezz - termijnecho Stef1988 29 april - Eerste echo corina1989 - Intake vk will1991 - Intake vk izzy1974 30 april - termijnechoTacita - derde echo Joyskuh - echo MoodyL 2 mei - eerste echo Mom2 4 mei - echo Debbi86 - termijnecho Roms 5 mei - termijnecho Vonniej 6 mei - intake vk corina1989 8 mei - 12weken echo Nahlatje 11 mei - controle Vlinder1993 - controle zh Joyskuh 12 mei - nekplooimeting MoodyL - termijnecho will1991 13 mei - termijnecho heeremeisje 3 juni - controle vk heeremeisje - echo Nahlatje
Ik ben maandag ook voor een echo geweest. Wat prachtig en ontroerend om te zien. Het was al lekker aan het bewegen met de armpjes en aan het trappelen met de beentjes. Wij zijn verliefd!
Ik ben nieuw hier en wil me graag bij jullie aansluiten? Is er nog een plekje? Ik ben nu 8,5 week zwanger en 27 november uitgeteld. As zaterdag is de eerste echo.. gelukkig! want eerlijk gezegd begin ik me nu toch wel druk te maken. Ik heb nl geen last van echte zwangerschapssymptomen en ook ben ik niets aangekomen. Vraag me zelfs ernstig af of er wel iets groeit daar beneden.. Maar ik zou het gezellig vinden om bij jullie clubje aan te sluiten.
fijn vlinder1993 een goede echo!! en natuurlijk is er nog plek welkom kiekietje! alvast veel suc6 zaterdag. tis altijd weer spannend!