15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL

Wow wat stoer van je Izzy!

2. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    Niet de prins op het witte paard tegen gekomen:)
    Heel lang gedacht dan is het goed zo.
    Maar toen ik 39 werd, begon het toch wel heel erg te kriebelen
    En er voor gekozen om er alleen voor te gaan, mijn familie staan er voor me.
    Zelf werk ik al meer dan 15 jaar in de kinderopvang, voornamelijk babygroep.
    Weet een beetje wat het inhoud de eerst jaar en later.:)

3. Jenn1115

Jenn1115 Niet meer actief

Hallo allemaal
    Wat een goed nieuws allemaal van de mooie echo's!! Ik heb van de week de intake gehad bij de verloskundige en kan nu een afspraak maken voor de termijnecho. Heel spannend stiekem toch :)

Wow wat voor moois ga je tegemoet Izzy! Fijn dat je familie achter je staat.

4. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk idee van het lijstje!

Ik denk dat t een meisje wordt. Mijn vriend en ouders denken een jongen. Ben heel benieuwd! Wij willen het wel graag van te voren weten

5. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    hey wat leuk die echo's!
    ik denk dat het een meisje word, zolang ze maar gezond zijn is het voornaamste! denk ik dan

mama met de 2ling "naam vergeten" hoop ook mee voor jullie dat het goed komt!!

verder zou ik zeggen we doen het goed dames!!

6. Kikietje

Kikietje Lid

21 apr 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb gisteren m'n eerste echo gehad! Het hartje klopt goed en in een mooi ritme volgens de verloskundige!

Alleen zou ik volgens de VK niet 9 weken, maar 7 weken zijn. Aangezien dit een groot verschil is, kan ze niet zeggen of het goed blijft gaan.

Ze gaf wel aan dat het lastig meten is nu mijn baarmoeder gekanteld ligt. Het vruchtje is dan moeilijk zichtbaar. Heeft een van jullie dit meegemaakt?

Verder verlies ik nu wat oud bloed, dus de schrik zit er wel een beetje in.:(

Iemand ervaring hierin? Goede of slechte verhalen, alles is welkom.

Oh, ik zag trouwens n lijstje voorbijkomen; ik ben 31 jaar en dit is m'n 1e kindje.

En mooi van alle goede echo's!:)

7. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kikietje. Dat is wel even schrikken ik zou proberen me nog niet teveel zorgen te maken. Bloed is niet altijd een slechte voorbode en wat het meten betreft... Lees op het forum zo vaak dat er afwijkingen in de termijn zitten.

Het is je eerste echo dus kun je ook wat minder ver zijn. Dan je dacht toch...wanneer mag je terugkomen?

8. Kaje82

Kaje82 Lid

17 nov 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha lieve meiden, ik las een paar dagen niet mee en ben blij met alle positieve berichtjes die ik nu terug kan lezen. Heel fijn!

@kikietje, helemaal eens met kaatjuh, beter je geen zorgen te maken. Hoop dat je kleintje nog even een groeispurtje trekt. Dat gebeurt vaak genoeg!

9. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Kikietje: ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Hopelijk stopt het bloedverlies en mag je snel voor een nieuwe echo.

Wij hebben gister ook de eerste echo gehad, alles goed! Mooi om te zien weer hoor. Daarna de familie ingelicht, en ook onze kinderen. Erg leuke reacties gekregen. Dochter zei: "zit er echt een baby in je buik, echt waar?" Ze begon helemaal te stralen en zoontje begon gelijk over mijn buik te wrijven.
    Was eigenlijk van plan het nog een tijdje voor ons te houden, maar door flinke misselijkheid toch besloten het te vertellen. Het kwam voor een aantal mensen nu al niet meer als een verassing omdat ze het al gemerkt hadden. Sinds een paar dagen primperan waardoor ik me gelukkig wel wat beter voel.

Ik denk trouwens dat we een meisje krijgen, had het bij de andere 2 goed, maar dat wil niet zeggen dat dat nu ook zo is... we wachten het af.

10. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Izzy, wat zal het lastig zijn geweest om deze beslissing zelf te nemen. Zonde dat jouw levenspartner nog niet is voorbij gekomen. Ik snap jouw keuze. Spannend!

Mappie, wat een lieve reactie van jouw kinderen!

Kikietje, van 9 naar 7 weken? Dat is een grote stap terug! Raar, dan moet je nog langer wachten tot de "veilige" 12/13 weken? Hopen dat het kindje goed groeit dat je snel weer op schema zit!

Loopt de Facebook pagina een beetje?

11. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Mappie, jouw banner is, net als de mijne, ook veel verder dan je werkelijk bent. Raar he. Beide 9.2 en t poppetje staat al bij een week of 12/13

12. Mappie

Mappie Lid

24 mrt 2009
    67
    0
    6
    Ik zie het nu Saartje29, schieten we lekker op als we de banner zouden geloven. Volgens de echo ben ik nu 9 weken en 4 dagen, maar wordt nog een keer bekeken bij de volgende echo 12 mei.

We hebben onze vrienden vandaag een tekening van onze dochter doorgestuurd waarop ze ons gezin getekend heeft, waarbij ze in mijn buik een kindje heeft getekend. Die tekening moeten we maar inlijsten, is echt erg lief.

13. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Heey mensen ik heb ffe niet meegelezen was erg druk met voorbereidingen voor feest van m'n ouders die 25 jaar getrouwd waren. Heb net alles terug gelezen fijn dat er weer zoveel mooie echo's voorbij gekomen zijn! En bloedverlies zegt helemaal niks dames heb het bij 3 zwangere happen gehad de eerste 2 was het mis de 3e keer niks aan de hand en nu een prachtzoon;)

2 weken achteruit gezet is veel ik hoop dat je kleintje hard groeit en alles goed komt! En als het lastig meten was kunnen ze er zo een eind naast zitten.

Hier weet de familie het ook ondertussen kan m'n buik moeilijk meer verbergen dus ja dan moet je wat he. De laatste dagen wel steeds misselijk had dat bij m'n zoontje niet zo dus soms denk ik wordt het een meisje?!? Maar als ik naar m'n buik kijk denk ik een jongetje dus eigelijk weet ik het gewoon nog niet;)

14. Kikietje

Kikietje Lid

21 apr 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ja ik wacht ook maar rustig af! En de VK kon niet met zekerheid zeggen dat t pas 7 weken is ipv 9. Ivm de gekantelde baarmoeder kon ze het slechter zien. Ze vermoedt eigenlijk dat t 8 weken is. Maar inderdaad, het bloedverlies en de buikpijn maken het spannend haha.

Gelukkig mag ik komende zaterdag weer!

En izzy, n spannende maar goede keuze!

15. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat bloed is ook echt waardeloos. Ik heb sinds vanmiddag ook weer wat bij het afvegen. Oud bruin, was gewaarschuwd omdat er nog een bloedvlek in de baarmoeder zat. Maar toch baal ik hier weer ontzettend van.

Gisteren foto van mijn dochter op fb gezet met een
    Boek in der handen met titel: baby in mama's buik.
    Kan mijn buikje toch niet verbergen dus nu iedereen op de hoogte.
    Gaan we hier ook buikfotootjes plaatsen?

16. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuke manier om het te vertellen Kaatjuh! veel reacties op gehad?

Hier hebben we het nu ook aan mijn broer en zijn vrouw verteld. Die waren heel verrast en zagen het niet aankomen, haha!

Als de echo volgende week goed is denk ik dat wel het verder aan iedereen vertellen, al twijfel ik nog om met werk te wachten op de combinatietest.

17. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook moodswings?

Ene moment ben ik super vrolijk. Andere moment huil ik om iets super doms.. Gister bijvoorbeeld moest ik ineens huilen omdat mijn vriend zijn shirt binnenstebuiten aan had :-S

18. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Haha. Ja zoiets verschrikkelijks moet hij ook niet meer doen! Hoe durft hij.
    Nee ik ben soms wat chagrijnig maar nog niet zo merkbaar denk ik.

19. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Bevallingslijst

16 november (5)
    - Myositris, 30 jaar, 3e kindje
    - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje
    - Reeva, 33 jaar, 2e kindje
    - Femkee, ... jaar, 2e kindje
    - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje

17 november (3)
    - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje
    - MiniMiNo, ... jaar, ... kindje
    - Nuf, 30 jaar, 2e kindje

18 november (2)
    - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje
    - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje

19 november (4)
    - deezz, 27 jaar, 1e kindje
    - Tacita, 30 jaar, 1e kindje
    - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje
    - Natascha1981, ... jaar, ... kindje

20 november (2)
    - izzy1974
    - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje

21 november (1)
    - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje

22 november (1)
    - Magz, ... jaar, 2e kindje

23 november (1)
    - Roms, 29 jaar, 1e kindje

24 november (5)
    - Mom2, 31 jaar, 1e kindje
    - flieentje, 28 jaar, 2e kindje
    - moedershart, 29 jaar, 2e kindje
    - itakepictures, ... jaar, ... kindje

25 november (1)
    - corina1989, 26 jaar, 2e kindje

26 november (5)
    - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje

27 november (5)
    - Mappie, 35 jaar, 3e kindje
    - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje
    - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje
    - nneah, 28 jaar, 2e kindje
    - Kikietje, 31 jaar, 1e kindje

28 november (2)
    - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje
    - heeremeisje, 29 jaar, 3e kindje

29 november (4)
    - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje
    - Joos1, 35 jaar, 1e kindje
    - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje
    - Joyskuh, 29 jaar, 2e en 3e kindje

30 november (2)
    - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje
    - kaatjuh81, 33 jaar, 2e kindje

3 december (1)
    - Will1991, 24 jaar, 2e kindje

Totaal: 39

Vlindertjes:
    - Zusje84

Afspraken

28 april
    - termijnecho HuizeMGL
    - eerste echo flieentje
    - tweede echo mamachannie
    - termijnecho deezz
    - termijnecho Stef1988
    29 april
    - Eerste echo corina1989
    - Intake vk will1991
    - Intake vk izzy1974
    - Echo xxdooxx
    30 april
    - termijnechoTacita
    - derde echo Joyskuh
    - echo MoodyL
    2 mei
    - eerste echo Mom2
    4 mei
    - echo Debbi86
    - termijnecho Roms
    - echo kaatjuh81
    5 mei
    - termijnecho Vonniej
    6 mei
    - intake vk corina1989
    8 mei
    - 12weken echo Nahlatje
    - termijnecho Nuf
    11 mei
    - controle vk Vlinder1993
    - controle zh Joyskuh
    - combinatietest Roms
    12 mei
    - nekplooimeting MoodyL
    - termijnecho will1991
    - termijnecho Mappie
    13 mei
    - termijnecho heeremeisje
    3 juni
    - controle vk heeremeisje
    - echo Nahlatje

20. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik mocht vandaag voor de termijnecho! Alles was goed, frummel maakte zelfs een sprongetje voor ons :)

Ik ben 4 dagen achteruit gezet, uitgerekende datum is nu 1 december. Maar volgens mij is dat niet helemaal juist want dan zou ik al bij 3.1 positief getest hebben... Das wel erg vroeg toch? En ik dacht ook dat ik wist wanneer mn eisprong was, op basis daarvan dacht ik zelf 27-29 november.

Moodswings: zeer herkenbaar! Maar ben nog niet beginnen huilen omdat ml wat verkeerds aan had haha :D

Ik weet niet meer wie het vroeg maar de facebook groep begint te lopen nu, op dit moment 10 leden dus er wordt nog niet super veel gepost.

Deel Deze Pagina