Ja heb het wel al aan een antal mensen verteld. Voor m'n werk moet ik wel, doe behoorlijk zwaar horeca werk, en eet altijd op m'n werk dus na een dag was het voor de koks al duidelijk. Wilde het liever ook voor me houden, maar vind het moeilijker dan ik dacht! Toch heb ik liever dat mensen weten wat er aan de hand is als er iets misgaat dan dat ik op een verdrietig moment het hele verhaal moet vertellen..
dat heb ik dus ook een beetje roms, ik heb het een collega verteld, beste vrienden en schoonouders... ik heb ook zoiets mocht er wat misgaan is het fijn om met mensen te kunnen praten erover... en ook ik vind het veeels te moeilijk om voor me te houden ik vind het zo leuk/spannend!
Daar zit ook wel wat in hoor! Op de dag dat wij het onze familie wilden vertellen kreeg ik een spoed echo bij de verloskundige. Moet je vervolgens 's avonds de verjaardag zelf afzeggen en het uitleggen; iets wat ze echt niet aan zagen komen. Ondanks dat het fijn was dat je vervolgens alle steun kon verwachten, voelt het ook onveilig het nu al zo vroeg te vertellen. Je hoopt zo dat je na de eerste echo wel met heel goed nieuws kunt komen. En de vorige keer hebben we het voor ons kunnen houden, ook omdat ze het niet verwachten. Dat zullen ze deze keer ook niet doen. Dus we gaan onze best er weer voor doen Maar het is zeker moeilijk om het voor je te houden! Ik merk het ook wel. Was het weekend bij mijn schoonouders, staan er allemaal dingen op tafel die ik niet mag hebben en die ontzettend sterk ruiken En zo al meer voorbeelden gehad. Nog ff de tanden op elkaar en blij zijn dat we de deur niet bij elkaar plat lopen Maar gezien jouw werk Roms kan ik het me goed voorstellen, slim gedaan!
Ik mag 30-03 naar de gyn voor 1e echo. Gezien onze ervaringen in het verleden, vertellen wij het voorlopig nog aan niemand. We wachten eerst de echo af en kijken daarna wel verder. Manlief wil wachten tot de 12 wekengrens, maar dan zijn mijn ouders op vakantie, dus dat gaat hem niet worden. De vorige keer hadden we het al wel vrij vroeg verteld. Het viel ons erg zwaar om iedereen die het wist (familie en goede vrienden) te moeten vertellen dat het was misgegaan. Dat willen we nu voorkomen. Daarom ben ik bij mijn 2e mk ook lid geworden van dit forum. Ik vertel wel steeds mijn man dat er een baby in mijn buik zit. Hahaha, wel tig keer per dag.
Hahaha dat doe ik ook Zusje84! Tegen m'n man zeggen dat er een baby in m'n buik groeit! Kan me voorstellen dat het vervelend is om ook weer tegen iedereen te moeten vertellen dat het mis is gegaan... Dat realiseer ik me ook. Daarom vertel ik het ook niet aan iedereen, maar wel aan de noodzakelijke mensen op m'n werk, vooral de koks zodat ze snappen waar m'n gezeur vandaan komt haha! Ben zo benieuwd naar de eerste echo! Zo spannend! Na 2,5 jaar gestopt zijn met de pil vind ik het nog steeds onwerkelijk dat ik nu zwanger ben!
He meiden, Zusje84 ik snap na jullie verleden wel dat jullie heel voorzichtig zijn. Ik hoop op een plakbeeb voor jou zeg! Wel leuk dat je man het keer op keer hoort van je Maar ik hoop op allemaal plakbeebs voor ons. Ik heb voor de zwangerschap van mijn dochter ook een MA gehad. Daarna ben je eigenlijk niet meer onbevangen zwanger. Ben nu dan ook heel voorzichtig blij. Bij ons weten de ouders en zussen het dus voornamelijk familie en die zijn dan ook allemaal voorzichtig blij. Nou wat mij betreft mag het een maand verder zijn Dan komen we dichterbij de echo's
hoi ik denk dat ik 20 november ben uitgerekend eerste afspraak voor echo 8 april. vind het allemaal wel super spanend hoor en de onzekerheid of het wel goed gaat. hebben jullie daar ook last van ? vandaag en gister heel licht wat afscheiding gehad was okergeel, alleen op mijn onderbroek niets met afvegen, dan schiet de onzekerheid weer toe groetjes izzy
Straks ergens gelezen dat zwangerschaps testen ook vals positief kunnen zijn.. Pff.. ben nu dus doodsbang dat mijn 2 testen van 12-3 savonds en 13-3 sochtens ook vals positief zijn Zit waarschijnlijk allemaal in mijn hoofd 😦
Assistente van de verloskundige waarschuwde mij dat ik niet teveel moest opzoeken op internet, je leest voornamelijk de nare verhaal om jezelf gek te maken... dus ik ben er mee gestopt ik zoek alleen nog maar op wat ik wel of niet mag eten haha. zusje ik hoop van harte dat het nu goed gaat, het is je gegunt. Het is iedereen overigens erg gegunt... op naar de echo's dames. Ik kan niet wachten alle foto's te zien
Meiden, ik kom me voorzichtig melden hier! Ik test al 2 dagen heel licht positief, maar vanmorgen op mn nod dan toch eindelijk een duidelijke streep! Ik durf dus nu wel te zeggen dat ik zwanger ben! Ga nog wel even een cb test halen om later deze week te doen, gewoon voor de leuk zeg maar ! Lijkt me leuk om mee te kletsen hier! Iedereen ook gefeliciteerd trouwens!
Uitgerekend 16 november - Nuf - Myositris - xxdooxx - Reeva 17 november - MoodyL - Nahlatje 18 november - Steff1988 19 november - deezz - Tacita 20 november - Zusje84 - izzy1974 21 november 22 november 23 november - Roms 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Afspraken 20 maart intake vk Nuf 30 maart eerste echo zusje84 7 april intake vk xxdooxx 7 april intake vk Reeva 7 april eerste echo vk Tacita 8 april eerste echo izzy1974 14 april intake echo Myositris
Jep Er verschijnt alleen een streepje als je hcg aanmaakt en dus zwanger bent. Zeker als hij gewoon roze is en binnen de tijd (alhoewel, sommige testen doen er iets langer over )!
Mooi overzichtje Nahlatje! Lees een hoop onzekere berichten hier. Bij mij niet anders meiden!! We zullen pas rustiger worden na de eerste echo's met kloppende hartjes. Maar gedeelde smart is halve smart toch?
Tacita, kunnen we hier wat verder babbelen. Ik ben zo blij met dit forum! Eindelijk lees ik berichten die ik herken bij mezelf. In mijn omgeving stoot ik een beetje op een muur... Volop onzekerheid ook hier. Heb reeds 2 vroege miskramen achter de rug en ben zeer onzeker. Reeds 3 keer bloed laten trekken: dinsdag (87), donderdag (226) en gisterenavond (1400). Het gaat de goede richting uit, maar zal pas echt gerust zijn bij een eerste echo zoals de meeste meiden hier.
Bevallingslijst 16 november - Nuf, ... jaar, ... kindje - Myositris - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, ... jaar, 2e kindje 17 november - MoodyL, ... jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november - Steff1988, 27 jaar, ... kindje 19 november - deezz - Tacita 20 november - Zusje84 - izzy1974 21 november - HuizeMGL, ... jaar, ... kindje 22 november 23 november - Roms 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Afspraken 20 maart - intake vk Nuf 30 maart - eerste echo zusje84 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - eerste echo vk Tacita 8 april - eerste echo izzy1974 - intake echo Stef1988 14 april - intake echo Myositris
Misschien dat we inderdaad de leeftijden en hoeveelste kindje het is er bij kunnen plaatsen? Ik vind het namelijk wel leuk om te weten hoe oud iedereen is enz. Ben zelf 21 jaar, al 2 jaar bezig voor kinderen, van oktober in de mmm en nu de 2de cryo van de eerste poging zwanger =D
Bevallingslijst 16 november - Nuf, ... jaar, ... kindje - Myositris - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje - Reeva, ... jaar, 2e kindje 17 november - MoodyL, ... jaar, 2e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje 18 november - Steff1988, 27 jaar, ... kindje 19 november - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Tacita 20 november - Zusje84 - izzy1974 21 november - HuizeMGL, ... jaar, ... kindje 22 november 23 november - Roms 24 november 25 november 26 november 27 november 28 november 29 november 30 november Afspraken 20 maart - intake vk Nuf 30 maart - eerste echo zusje84 7 april - intake vk xxdooxx - intake vk Reeva - eerste echo vk Tacita 8 april - eerste echo izzy1974 - intake echo Stef1988 14 april - intake echo Myositris
Komt helemaal goed MoodyL! En het is en blijft zo onzeker nu, die eerste echo is al een stap in de goede richting. Maar die ongerustheid blijft wel Maar we hebben er alle goede hoop in dames