Ik doe vandaag mijn 12 weken dansje!! We hebben nog 1 vriend die we het persoonlijk willen vertellen en dan weet de familie en goede vrienden het allemaal. Kan het binnenkort op fb, zijn wij eindelijk van ons geheim af
Jaaaa de eerste al 12 weken! Ik ben een ietsiepietsie jaloers, moet nog 2 weken wachten haha Voor de lijst: 1 december uitgerekend 21 mei nekplooimeting
Spannend he Magz - ik moet ook morgen!! 😃 Kijk er echt naar uit... Nog even bevestiging dat alles goed is.... Spannend!! Ik ga voorlopig niet op vakantie! Moeten nog aardig wat verbouwen en een spontane belastingaanslag gooit ook roet in t eten helaas! Maar geen stress hoor, alleen vakantiegeld gaat naar belasting-vriendjes... Xxdooxx leuk 12 weken! Jippie!! Ik nog een week, banner loopt wat achter geloof ik...
Bevallingslijst 15 november (2) - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje 16 november (2) - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje 17 november (3) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje 18 november (4) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje 19 november (2) - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje - Natascha1981, ... jaar, ... kindje 20 november (2) - izzy1974 - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 21 november (0) 22 november (3) - Magz, 31 jaar, 2e kindje - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje 23 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 24 november (2) - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, ... jaar, ... kindje 25 november (0) 26 november (2) - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje 27 november (3) - Mappie, 35 jaar, 3e kindje - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje 28 november (2) - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje - heeremeisje, 29 jaar, 3e kindje 29 november (4) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje - Joos1, 35 jaar, 1e kindje - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje - Joyskuh, 29 jaar, 2e en 3e kindje 30 november (2) - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje - kaatjuh81, 33 jaar, 2e kindje 1 december (1) - nneah, 28 jaar, 2e kindje 3 december (1) - Will1991, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Vlindertjes: Zusje84 - Kikietje Afspraken 4 mei - echo Debbi86 - termijnecho Roms - termijnecho Magz - echo kaatjuh81 5 mei - termijnecho Vonniej 6 mei - intake vk corina1989 8 mei - 12weken echo Nahlatje - termijnecho Nuf - nekplooimeting HuizeMGL 9 mei -pretecho Vlinder1993 11 mei - controle vk Vlinder1993 - controle zh Joyskuh - combinatietest Roms - combinatietest izzy1974 - combinatietest Mom2 - controle vk Tacita 12 mei - nekplooimeting MoodyL - termijnecho will1991 - termijnecho Mappie 13 mei - termijnecho heeremeisje - nekplooimeting Antoinet1 - controle vk heeremeisje 17 mei - nekplooimeting moedershart 18 mei - termijn echo flieentje 19 mei - controle vk xxdooxx 21 mei - nekplooimeting nneah 26 mei - controle vk Tacita 27 mei - controle vk mamachannie 3 juni - controle vk heeremeisje - echo Nahlatje 12 juni - controle vk deezz 13 juni - geslachtbepaling Mom2 1 juli - 20 weken echo mamachannie 3 juli - 20 weken echo Nahlatje 6 juli - 20 weken echo Mom2 8 juli - 20 weken echo vk Tacita
Hallo dames, felicitaties met de 12 weken grens.. Heerlijk lijkt me dat maar ik moet nog even geduld hebben. Vandaag controle gehad en mag nu over naar de verloskundige, afscheid van de fertiliteitspoli wat een raar gevoel. Geen bloed meer in de baarmoeder en een vrolijk spartelende baby gezien op de echo. Hartje nu ook voor het eerst gehoord Volgende afspraak 26 mei bij de verloskundige
Meiden die de 12 weken hebben bereikt gefeliciteerd ik ben morgen 12 weekjes en voel me goed 28 mei echo met geslachtsbepaling bij jan koning kids hebben heerlijk 2 weekjes vakantie en ik loop heerlijk 2 keer per week post me mannetje is gewoon werken Fijne week dames
Zo! Net de echo gehad! Alles goed met de kleine spartelaar ik ben zelfs 5 dagen vooruit gezet naar 11 weken en 6 dagen! Zit ik morgen al op de 12 weken, huh?!? Bevaldatum wordt nu 17 november. @roms: echt wel spannend! Ik had wel het gevoel dat het goed zat, maar toch zit er ergens zo'n stemmetje dat zegt het kan ook fout zijn... Hoe ging het bij jou? Ook goed?
Jaaa bij mij ook alles goed!! Inderdaad lekker spartelen en draaien in de buik! Zo mooi om te zien! Echt een mini mensje al, bizar! Ik ben ook 3 dagen vooruit gezet. Nu 21 november uitgerekend! As maandag mag ik weer voor de nekploooimeting! Voelde bij mij ook goed vanaf t begin maar blijft toch een beetje spannend zo'n moment!! Nu heerlijk genieten- Happy!!
Goed nieuws allemaal, gefeliciteerd met de mooie echo's! Voelen jullie je allemaal goed? Ik ben Nogsteeds erg misselijk, ik dacht dat het beter ging maar gisteren niks binnen kunnen houden en 5x overgegeven. Nu ben ik op m'n werk en heb bijna geen ontbijt op dus ik ga maar weer proberen me door de dag heen te slaan.. Sorry ego bericht maar het is wel fijn om even kwijt te kunnen.
Bevallingslijst 15 november (2) - Myositris, 30 jaar, 3e kindje - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje 16 november (2) - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje 17 november (4) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nuf, 30 jaar, 2e kindje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje - Magz, 31 jaar, 2e kindje 18 november (4) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje 19 november (2) - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje - Natascha1981, ... jaar, ... kindje 20 november (2) - izzy1974 - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 21 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 22 november (2) - deezz, 27 jaar, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 1e kindje 23 november (0) 24 november (2) - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, ... jaar, ... kindje 25 november (0) 26 november (2) - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje 27 november (3) - Mappie, 35 jaar, 3e kindje - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje 28 november (2) - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje - heeremeisje, 29 jaar, 3e kindje 29 november (4) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje - Joos1, 35 jaar, 1e kindje - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje - Joyskuh, 29 jaar, 2e en 3e kindje 30 november (2) - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje - kaatjuh81, 33 jaar, 2e kindje 1 december (1) - nneah, 28 jaar, 2e kindje 3 december (1) - Will1991, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 36 Vlindertjes: Zusje84 - Kikietje Afspraken 5 mei - termijnecho Vonniej 6 mei - intake vk corina1989 8 mei - 12weken echo Nahlatje - termijnecho Nuf - nekplooimeting HuizeMGL 9 mei -pretecho Vlinder1993 11 mei - controle vk Vlinder1993 - controle zh Joyskuh - combinatietest Roms - combinatietest izzy1974 - combinatietest Mom2 - controle vk Tacita 12 mei - nekplooimeting MoodyL - termijnecho will1991 - termijnecho Mappie 13 mei - termijnecho heeremeisje - nekplooimeting Antoinet1 - controle vk heeremeisje 17 mei - nekplooimeting moedershart 18 mei - termijn echo flieentje 19 mei - controle vk xxdooxx 21 mei - nekplooimeting nneah 26 mei - controle vk Tacita - controle vk kaatjuh81 27 mei - controle vk mamachannie 28 mei - geslachtsbepaling mamachannie 3 juni - controle vk heeremeisje - echo Nahlatje 12 juni - controle vk deezz 13 juni - geslachtbepaling Mom2 1 juli - 20 weken echo mamachannie 3 juli - 20 weken echo Nahlatje 6 juli - 20 weken echo Mom2 8 juli - 20 weken echo vk Tacita
Magz, Roms en Kaatjuh, Fijn dat het ook bij jullie goed is! Gefeliciteerd! Antoinet, wat balen dat je nog zo misselijk bent zeg. Heb je er al iets voor gekregen van de huisarts? Ik heb gisteren mn eerste positiebroek gekocht. Niet omdat ik hem al echt nodig heb, maar ga over 1,5 week voor 3 weken op vakantie en denk dat ik daarna niet echt niet meer in mn broeken pas. Heb hem nu even aan gedaan, maar wat zit dat lekker zeg! Haha!
Antoinet - Ik ben niet echt meer misselijk, een vlaag hier en daar maar dan eet ik een waterijsje en dan is t gelijk weer weg gelukkig.. Idd anders misschien langs de huisarts? Mom2 - Dank je wel! Superleuk die echo gister! En dat het al 5cm is, wat gaat dat hard! Toen ik het hartje tekeer hoorde gaan moest ik weer huilen.. Ben echt een eitje aan het worden haha! Hebben jullie dat ook? Zo'n positiebroek lijkt me ook heerlijk.. Wat meer vrijheid op je buik. Heb m'n spijkerbroeken allemaal al met een elastiekje vast ipv de knopen. Best wel opgezette buik, ook met dank aan constipatie hoor!
Ik ben in het begin bij de huisarts geweest en toen primeperan zetpillen gekregen. Deze helpen tegen de misselijkheid maar krijg er diarree van en erg duf/moe. Die neem ik dus alleen als het echt niet gaat maar op een werkdag vind ik ze geen optie. Ik ga nog wel gembercapsules proberen, dat heb ik hier op het forum gelezen dat dat nog wel eens wil helpen. Eigenlijk hoop ik gewoon dat het snel over is
Ik heb ook last van misselijkheid gehad (niet zo erg dat ik ook moest overgeven) en die gembercapsules werkte bij mij heel goed. Bij De Tuinen heb ik ze gehaald. Hopelijk helpt het bij jou ook. Roms - erg hoe emotioneel je wordt he? Haha! Ik heb nog niet gehuild bij de echo, maar heb het hartje nog niet gehoord, dus misschien dan wel. Verder krijg ik wel bij ieder zielig of mooi verhaal (vooral over zwanger/baby) tranen in mn ogen. Maar ook bij doodgewone tv programma's als 'help mijn man is klusser'.
Klinkt goed mom2, dan ga ik die zeker proberen. Haha snel emotioneel ben ik ook hoor. Vooral inderdaad bij verhalen over baby's/ kinderen maar ook reclames waar een schattige baby in voorkomt. Dan is het echt even slikken
Fijn al die goede echo's! ik moet nog een weekje wachten voordat ik weer mag maar het mocht van mij al wel weer zover zijn Misselijkheid is hier gelukkig al een paar dagen weg maar ik ben zoo moe steeds.. heb weinig energie maar goed nog even doorbijten hoop dat die energie snel weer terugkomt met 12 weken! Bijgevoegd een foto van m'n buikje We maken elke maand een buikfoto. Is leuk om terug te zien hoe je buik groeit vinden wij en deze dus met 2 maandjes