Ben echt super zenuwachtig pfff.. Maar moet eerst nog de hele dag werken vandaag. Vanavond om 19.45 weten we het.
leuk een meisje proficiat, nu de rest nog en ik natuurlijk ben ook wel benieuwd aan het worden! tis toch een speciaal moment die 20 weken echo!
wat leuk om allemaal te lezen, eerst iedereen naar de termijn echo nu iedereen naar het geslacht, ik moet ook nog even geduld hebben wij hebben pas een echo weer op 20 juni. Ben nu al zo benieuwd maar goed nog maar even geduld proberen te hebben. Iedereen nu ook minder last van kwaaltjes? ik ben wel wat minder misselijk maar voor mijn gevoel nog steeds extreem moe. en hoe is het met de beginnende buikjes?
Deez ben heel benieuwd Roms had ook een geslachtsbepaling gehad toch. Verder niet nieuwsgierig aangelegd hoor
Ooh ik ben ook zoooo nieuwsgierig naar alle geslachtjes Hopelijk kunnen ze het hier woensdag zien, maar heb zo'n gevoel dat ons beebje moeilijk gaat doen
Nuf ik heb je een berichtje gestuurd op facebook maar krijg geen antwoord? Ik vind het ook vreselijk spannend, ben zo benieuwd wat het wordt hier! Mijn dochter deed toen met de pretecho moeilijk dus ik vind dat deze beeb maar gewoon de beentjes open moet doen hihi Deezz heeft zich net bij de facebook groep gemeld en ze weten wat het wordt maar ik laat de eer aan haar Oh ik ben trouwens ook nog steeds vreselijk moe... Komt denk ik door mn lage bloeddruk, 90/60
Wij krijgen een ZOON!! Het was nog lastig om hem er goed voor de krijgen. Na wat geduw draaide hij zich om en konden we goed zijn piemeltje zien
Ha meiden, Hebben jullie ook dat jullie je niet meer zo zwanger voelen? Ik heb behalve erg moe zijn, nergens meer last van. Dat is aan de ene kant heel fijn maar het maakt me ook best onzeker. Soms denk ik wel ons kleintje te voelen, maar ook dat weet ik niet zeker. Vind het maar spannend allemaal
Vlinder, ik zou ook graag weer een teken van de baby zien of horen. Nog maar 1 echo gehad en nu 4 weken wachten op de volgende. Will, al van de verkoudheid af inmiddels? Waar zijn jullie al mee bezig qua regelzaken of spullen, babykamer, kraamzorg, verlof regelen enzo?
Ik voel ook niks meer.. Gelukkig maandag wel een goede echo gehad dus dat scheelt wel weer. Over 2 weken komt de kinderwagen. En in september wordt de babykamer bezorgd. Verder hebben we kleine spullen gekocht al..
Hier ook al het overgrote deel in huis hou ervan controle te hebben en niet tot het laatste moment te wachten. Dus elke keer als er ergens een mooie aanbieding is of zo... En dan hebben we de zomervakantie lekker vrij!
Hier is de kinderkamer al geleverd stond in promotie.. Oh en hier is het waarschijnlijk een meid Nog wel eventjes wachten tot de 20 weken echo ter bevestiging ^^
Bevallingslijst 15 november (2) - Myositris, 30 jaar, 3e kindje jongen - xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje 16 november (2) - Reeva, 33 jaar, 2e kindje - Femkee, ... jaar, 2e kindje 17 november (4) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje - Nuf, 30 jaar, 2e kindje meisje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje jongen - Magz, 31 jaar, 2e kindje 18 november (4) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje meisje - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje 19 november (2) - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje - Natascha1981, ... jaar, ... kindje 20 november (2) - izzy1974 - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 21 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje 22 november (3) - deezz, 28 jaar, 1e kindje jongen - Mom2, 31 jaar, 1e kindje - mamatobe112015, ... jaar, ... kindje 23 november (0) 24 november (2) - moedershart, 29 jaar, 2e kindje - itakepictures, ... jaar, ... kindje 25 november (1) - MammaE, 34 jaar, 1e kindje 26 november (3) - Vonniej, 29 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - kaatjuh81, 33 jaar, 2e kindje 27 november (3) - Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje - nneah, 28 jaar, 2e kindje 28 november (3) - Debbi86, 28 jaar, 1e kindje - heeremeisje, 30 jaar, 3e kindje - Knuffelkonijn, 29 jaar, 3e kindje 29 november (4) - rosalincke, 39 jaar, 2e kindje - Joos1, 35 jaar, 1e kindje - Kaje82, 32 jaar, 1e kindje - Joyskuh, 29 jaar, 2e kindje 30 november (1) - Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje 3 december (1) - Will1991, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 38 Vlindertjes: Zusje84 - Kikietje - Mappie Afspraken 3 juni - controle vk heeremeisje - geslachtsbepaling Stef1988 4 juni - controle vk Knuffelkonijn 8 juni - controle vk deezz - controle vk + pretecho nneah - geslachtsbepaling Antoinet1 9 juni - controle vk Vlinder1993 13 juni - geslachtbepaling Mom2 20 juni - geslachtbepaling kaatjuh81 22 juni - controle vk izzy1974 27 juni - 20weken echo Nuf 29 juni - controle vk Tacita 30 juni - 20 weken echo izzy1974 1 juli - 20 weken echo mamachannie 3 juli - 20 weken echo Nahlatje - 20 weken echo HuizeMGL 6 juli - 20 weken echo Mom2 - 20 weken echo Stef1988 8 juli - 20 weken echo vk Tacita
Gefeliciteerd deezz, leuk een zoon! Vlinder, ik voel me juist nog steeds op en top zwanger. Hoewel top... Ik loop nog steeds elke dag over te geven en voel me vaak nog heel erg moe. Ik hoop elke keer dat het over gaat, maar had het met mijn zoontjes ook twee keer negen maanden lang, dus ik ben er bang voor. Wel voel ik soms al de "plopjes" in mijn buik. Nog niet elke dag, maar het eerste gevoel is er. Ik ben vanmorgen weer goedgekeurd door de vk. M'n bloedwaarden waren allemaal keurig. Gelukkig. Wel adviseerde ze me om kraamzorg vast te gaan regelen, dus daar ben ik me nu even op aan het richten. Babykamer en spulletjes heb ik allemaal nog van m'n jongens, dus daar hoef ik me niet mee bezig te houden. Alleen wel met verhuizen (binnenkort of over een paar maanden). Vriendlief heeft te horen gekregen dat z'n contract niet wordt verlengd. Het gaat heel slecht met het bedrijf waar hij werkt, dus hij is volop aan het solliciteren. En ik zit ook zonder werk omdat ik vanwege eerst dit, toen dat en nu doordat ik zo ziek ben tijdens m'n zwangerschap, in de ziektewet zit en hier zeer waarschijnlijk tot na m'n bevallingsverlof in blijf... Bah, onzekere periode zo. Ik probeer me maar zo min mogelijk druk te maken, want stress is slecht voor de baby. Voor de lijst: 23 juni heb ik een afspraak bij de pop-poli 10 juli heb ik mijn 20 weken echo
Heb zelf nog niet naar de pop-poli gehoeven maar hier word het wel als optie achter de hand gehouden. Weet er alleen in grote lijnen iets over, maar ik hoop dat het je helpt daar!