@heeremeisje: ik ben heel benieuwd of het bij jou dan wel klopt! Hier werd ook aan de hand van de Skull theorie gezegd dat het een jongen is, nub konden ze niet zien. Maar het went snel hoor, ben helemaal blij met ons meisje. Zal nu heel raar zijn als ze bij de 20 weken echo zou zeggen dat het toch een jongen is! Kennen jullie de site kiabi.nl? Super leuke kleertjes, heel erg betaalbaar! Het is een Frans bedrijf, maar ze bezorgen gewoon voor 2,95 in Nederland. Heb net wat schattige dingen besteld, nu nog even afwachten wat de kwaliteit is.
Ik wil ook graag op de lijst blijven! Wij willen alleen niet weten wat het wordt. Is dat ook nog een optie voor op de lijst?
Roms, fijn dat je er nog bent! Niet iedereen is verhuisd naar FB hoor. Ik zelf doe gewoon beide, Haha. Oh lekker naar Turkije. Geniet ervan! Ik merk ook dat ik veel meer droom dan normaal. Of ik onthoud ze beter. Helaas zijn het niet de meest fijne dromen. Vaak schrik ik midden in de nacht wakker van iets verschrikkelijks, maar gelukkig droom ik het maar. Nahlatje, ik wil graag op de lijst blijven. Gegevens kloppen! Mom2, ik ben ook super benieuwd of het bij ons klopt. Het went vast wel ja, maar toch "voelt" dit al helemaal als een jongen dus ik zal vast wel even raar opkijken. Kan ook niet wachten om lekker te gaan shoppen in roze of blauw. Al heb ik niet veel nodig als we inderdaad een jongen krijgen. Ik heb al die tijd de kleertjes van m'n zoontjes bewaard. Ik wíst gewoon dat ik nog een kindje wilde en ik zie mezelf ook altijd al voor me met drie jongens. Vlinder, Oh wat spannend dat jullie het niet willen weten. Zo blijft het tot de bevalling een verrassing! Ik ben veel te nieuwsgierig om zo lang te wachten, Haha. Denk dat het zeker wel een optie is voor op de lijst, de optie "Verrassing" ofzo?
Ik blijf ook graag op de lijst. Kleine aanpassing in de tussentijd... Ben 32 geworden. En heb 23 juli mijn volgende controleafspraak bij de vk.
Hihi, nu de 20-weken echo wat dichterbij komt, begon ik wel wat te twijfelen. Maar we waren allebei zo overtuigd vanaf het begin dat de verrassing ons zo leuk lijkt, dat Ik dat nu niet door wat hormonen in de war laat schoppen!
Hi meiden Ook ik blijf graag op de lijst 😆 Ik lees mee maar ben niet zo actief met tikken. Heb het gewoon te druk. Verder gaat alles goed hier woensdag weer vk co. Weekje vakantie gehad beetje ziek geweest maja
Ik blijf ook op het lijstje. Ik weet het pas bij 20 weken echo wat het wordt. Spannend. Mijn gevoel zegt dat wij een jongetje krijgen. Maarvdat weten we pas op 3 juli.
Ik blijf ook graag op de lijst. mijn gegevens kloppen. aankomende donderdag (17de) controle bij de vk, 1 juli 20 weken echo. Ik heb veel bewondering voor mensen die het geslacht voor zichzelf ook een verrassing laten. Zelf ben ik daar ook veel te nieuwsgierig voor!
Ik zou ook graag op de lijst blijven. Heb veel meegelezen, maar moest even afstand nemen. Heb het enorm moeilijk om te genieten van de zwangerschap, maar hoop dat als ik het kindje goed ga voelen dat dit toch nog gaat komen. Ook een voorliggende placenta, maar af en tie word ik toch al iets gewaar. We krijgen ook een jongen en bevaldatum is nog steeds 17 november 😀
Mag ik ook weer terug op de lijst? Door drukte en vakantie ben ik even niet hier geweest maar klets graag weer mee. Ben uitgerekend op 29 nov, 2e kindje, zet mn leeftijd maar vast op 33 anders moet ik het volgende week weer aanpassen Op 11 juli heb ik de 20 weken echo. Gevoel zegt een meisje, mn man denkt een jongen.
Ik blijf ook graag op de lijst en alles klopt. Vanavond voor de laatste keer bij de verloskundige geweest die graag een gok deed naar het geslacht en ze is nog steeds een meisje hihi dus nu kan ik wel los gaan met shoppen jeeeh
MoodyL wat jammer dat je niet kan genieten.. Heb het misschien gemist,'maar is hier een bijzondere reden voor? Hoop dat je je snel beter voelt!! Ik vind het ook knap dat sommigen niet willen weten wat het wordt. Ik kon niet wachten, ook veels te nieuwschierig! Die Franse site ken ik niet! Zal eens een kijkje nemen! Laat maar weten hoe de kwaliteit is als je het binnen hebt!
Bevallingslijst 15 november (2) Myositris, 30 jaar, 3e kindje jongen xxdooxx, 24 jaar, 1e kindje 16 november (2) Reeva, 33 jaar, 2e kindje Femkee, ... jaar, 2e kindje 17 november (4) - MoodyL, 27 jaar, 2e kindje jongen - Nuf, 30 jaar, 2e kindje meisje - mamachannie, 28 jaar, 3e kindje jongen Magz, 31 jaar, 2e kindje 18 november (4) - Steff1988, 27 jaar, 1e kindje meisje - Nahlatje, 21 jaar, 1e kindje meisje - Antoinet1, 23 jaar, 1e kindje meisje - Tacita, 30 jaar, 1e kindje meisje 19 november (2) - Vlinder1993, 21 jaar, 1e kindje verrassing Natascha1981, ... jaar, ... kindje 20 november (2) izzy1974 - HuizeMGL, 29 jaar, 1e kindje 21 november (1) - Roms, 29 jaar, 1e kindje meisje 22 november (3) - deezz, 28 jaar, 1e kindje jongen - Mom2, 32 jaar, 1e kindje meisje mamatobe112015, ... jaar, ... kindje 23 november (0) 24 november (3) - moedershart, 29 jaar, 2e kindje itakepictures, ... jaar, ... kindje Nikki75, ... jaar, 1e kindje 25 november (1) MammaE, 34 jaar, 1e kindje 26 november (3) Vonniej, 29 jaar, 1e kindje - flieentje, 28 jaar, 2e kindje - kaatjuh81, 33 jaar, 2e kindje 27 november (3) Jenn1115, 37 jaar, 2e kindje - Saartje29, 31 jaar, 1e kindje - nneah, 28 jaar, 2e kindje jongen 28 november (3) Debbi86, 28 jaar, 1e kindje - heeremeisje, 30 jaar, 3e kindje - Knuffelkonijn, 29 jaar, 3e kindje meisje 29 november (5) rosalincke, 39 jaar, 2e kindje Joos1, 35 jaar, 1e kindje Kaje82, 32 jaar, 1e kindje Joyskuh, 29 jaar, 2e kindje - Poohbear82, 33 jaar, 2e kindje 30 november (1) Zonnebloem92, ... jaar, 2e kindje 3 december (1) Will1991, 24 jaar, 2e kindje Totaal: 39 Vlindertjes: Zusje84 - Kikietje - Mappie Afspraken 20 juni - geslachtbepaling kaatjuh81 22 juni - controle vk izzy1974 23 juni - controle vk mamachannie - pop-poli + controle vkheeremeisje - 20weken echo (GUO) Nuf 29 juni - controle vk Tacita 30 juni - 20 weken echo izzy1974 1 juli - 20 weken echo Antoinet1 2 juli - 20 weken echo mamachannie - controle vk will1991 - controle vk Knuffelkonijn - 20 weken echo Roms 3 juli - 20 weken echo Nahlatje - 20 weken echo HuizeMGL - controle vk kaatjuh81 6 juli - 20 weken echo Mom2 - 20 weken echo Stef1988 - 20 weken echo Knuffelkonijn - 20 weken echo (GUO) kaatjuh81 7 juli - controle vk Vlinder1993 8 juli - 20 weken echo Vlinder1993 10 juli - 20 weken echo heeremeisje - 20 weken echo deezz 10 juli - 20 weken echo Poohbear82 13 juli - 20 weken echo will1991 15 juli - controle vk heeremeisje 23 juli - controle vk Mom2 31 juli - 24 weken echo Nahlatje
Heey, ik miste je al! Blijft het lastig? Hier ook een voorliggende placenta, dus zit net zoals jou erg te wachten op beweging. Maar fijn dat je bevaldatum is blijven staan, lopen we nog steeds aardig gelijk op (alleen ga jij voor blauw en ik voor roze)! Hopelijk komt het positieve gevoel meer om de hoek kijken de komende weken!
Kan het op mijn telefoon niet aanpassen maar blijf ook graag op de lijst en mijn 20 weken echo is 8 juli
Ik ben een controlefreak en ben nogal redelijk hard met mijn voetjes op de grond gezet na 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoewel alles perfect gaat met de baby blijf ik heel onzeker over de zwangerschap. Tacita, bij de echo's loop ik meestal 1 a 2 dagen voor, maar de gynaecoloog laat het staan op 17/11
Nou mooi toch? Wel heel fijn dat het met ons allebei nu goed gaat ondanks dat het hiervoor niet zo verliep, gelukkig maar!
ik blijf ook graag op de lijst gegevens kloppen Ik twijfel heel erg of ik het geslacht wil weten. Bij m'n zoontje wisten we het niet en vind het prachtig die verrassing. Maar nu ben ik er aardig van overtuigd dat het weer een jongetje is maar ben dan wel beetje nieuwsgierig of ik er niet erg naast zit. Moodyl ik herken je gevoel helemaal ook heer 2 x een miskraam gehad en bij m'n zoontjes zwangerschap vond ik het ook erg spannend tot ik de kleine voelde was voor mij echt fijn dan wist ik dat het nog leefde. Hopelijk kun je ook snel genieten want het is zo voorbij en het is zo prachtig een minimensje in je buik!