15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myositris

Myositris Lid

31 jan 2015
    96
    0
    0
    Overijssel
    Wat fijn ! Gefeliciteerd

2. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik ben ook een tijdje weg geweest, was druk hier! Vind het ook makkelijker om alles tw volgen op facebook, maar probeer het hier toch bij te houden.

Gefeliciteerd aan alle dames die al aan de 20 weken zitten! Ik moet nog een weekje wachten. Wat gaat het hard he? Nog even en we zitten aan de 24 weken mijlpaal!

3. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, je hebt gelijk!
    Ik hoop ook dat ik gewoon thuis kan bevallen, wil dat zo graag. Maar ben ook wel zo nuchter dat wanneer het niet niet gaat ik gewoon naar het ziekenhuis zal gaan.

4. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Vandaag controle vk gehad. Alles was in orde. Heerlijk om dat hartje weer te horen het was ook flink aant bewegen.
    op naar de 20 weken echo.
    houden jullie het een beetje vol met de warmte? Ik vind het wel afzien...
    gefeliciteerd iedereen die de 20 weken heeft gehaald ik moet nog 2 weekjes voor dat zover is:)

5. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    nog 1 weekje en ik dans mee!!

6. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Zo'n mooie foto is van de fotoreportage van onze trouwdag

7. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier 8 juli guo 20 weken echo vanwege dat vader een euis had na de geboorte willen ze haar hart toch nog even goed bekijken... och een extra keer kijken vind ik niet erg😄

8. Roms

Roms Actief lid

23 jul 2014
    105
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo ladies!
    Ik ben net terug van een weekje vakantie! :) Dus zoveel mogelijk terug gelezen maar schakel hier weer even in..

Vandaag 20-weken echo gehad, alles goedgekeurd! Zo leuk om de baby weer te zien trappelen! Ook ik loop 2 dagen voor qua groei.. Over 2 dagen ben ik officieel 20 weken!

Gefeli aan alle dames die een goede echo hebben gehad! En voor degene die nog moeten; veel plezier! :)

9. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen met de mooie 20 weken echo's!

10. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    #1270 nneah, 3 jul 2015
    Laatst bewerkt: 3 jul 2015
    Super leuk dat de 20 weken echo's er voorlopig allemaal goed uitzien! Ik vind het toch ect weer spannend...
    Wij krijgen een extra echo vanwege hazenlip en open ruggetje in de familie, daar ben ik toch altijd even zenuwachtig voor.
    Vorige week de eerste verjaardag van Dochterlief gevierd, wat gaat het snel! Will jullie zijn ook bijna aan de beurt! Alvast gefeliciteerd!

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    He meiden

Super date de 20 weken echo's goed zijn!!! Helemaal leuk! Hier nog 2 weken wachten op de 21 weken echo!

Hier erg last van de warmte dikke enkels ect. Ben kapot van de warmte ben er normaal dol op maar nu niet...

12. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde... :cool:

13. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om allemaal goede echo's te lezen!

Hier mag ik vandaag een dansje doen en heb maandag de 20wk echo, toch wel weer spannend hoor!

Mijn lijf kan de warmte nog aardig goed hebben gelukkig, enige waar ik last van heb is met slapen, tis zo vreselijk warm boven... Eens kijken of ik vandaag via marktplaats ergens een airco op de kop kan tikken

14. Stef1988

Stef1988 Lid

10 nov 2012
    89
    0
    6
    NULL
    Maassluis
    Ik heb ook een goede 20 weken echo gehad gisterochtend ruim een uur lang omdat madam niet wilde draaien! Uiteindelijk wel gelukt! Alles helemaal toppie met ons meissie. Ik mag over 3.5 week de suikertest gaan doen, bah bah.

Me man heeft die kleine gisteravond voelen schoppen, na ff wat schudden werd ze baldadig en haalde flink uit! Echt een super mooi moment!

Ook ik heb last van de warmte en dikke enkels whaaaaa!!
    De 13e op vakantie dus reiskousen aanschaffen voor in het vliegtuig.

15. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Iedereen met de super 20 weken echo's gefeliciteerd!!

Ik doe nu ook mijn 20 weken dansje. :-D
    Vrijdag heb ik de 20 weken echo. Vind het echt super eng!!

16. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook de magische grens van 20 weken! Wat gaat het hard zeg!
    Morgenavond de 20-weken echo, leuk en spannend.

Gelukkig geen last van de warmte.

17. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een jongen! Dat had ik ook wel gedacht gelukkig.
    Maar veel belangrijker vonden we dat alles er goed uitzag. Pff wat een zenuwen in de wachtkamer. Maar wat mooi om ons ventje weer te zien (bewegen). Ik krikg steeds meer een band en manlief steeds meer de zenuwen dat we al op de helft zijn en er nog van alles geregeld moet. Haha.
    Kindje beweegt al flink en merkbaar.

Met werken gaat het nog prima. Bij jullie? Geen zw klachten meer?

18. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nog vakantieplannen?
    Ik wil nog heel graag een zonvakantie doen maar dan ben ik zo'n 28 weken zwanger. Vliegen mag gewoon tot je 32e week geloof ik, maar is dat verstandig.
    Wat doen jullie? (Als je al niet al bent geweest)

19. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Echt fijn om te lezen al die goeie 20 weken echo's
    Hier weinig zwangerschaps kwaaltjes wat vocht vast houden in me voeten maar dat kan ook bijna niet anders met dat warme weer
    Volgende week dinsdag is mijn laatste werkdag als postbode
    Mijn man gaat omhoog met zijn loon en wij hebben besloten dat ik nu lekker thuis ben en blijf... Misschien dat ik volgend jaar weer voor een baantje kijkt maandag 13 juli pret echo we gaan met zijn 7e en dat is goed gekeurd haha

20. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon nog lekker op vakantie gaan saartje! Nu kan het nog lekker zonder kleine er bij.

Hier vanmiddag de 20wk echo, opzich wel spannend, maar vind het spannender om de vader weer te zien
    Mijn nieren houden zich nu aardig, voel die aan de rechterkant nog wel continue en moet nog niet te lang iets gaan doen, maar ik kan in ieder geval weer wat.
    Wel krijg ik als ik een uurtje sta pijn rondom mijn navel, buik staat dan ook echt strak. En heb veel last met slapen, mijn linkerheup doet dan enorm zeer (ik lig nog steeds veel op links vanwege die nieren) en heb snel last van tintelende ledematen.

Deel Deze Pagina