Paar dagen niet getest. Vanmorgen wel een testje gedaan. Werd toch een beetje onzeker van het 2e lichte streepje. Gelukkig vanmorgen toch een knaltest! . Heb me trouwens net ook opgegeven voor Moeders voor Moeders
Aan alle nieuwe leden gefeliciteerd ! Zusje wat vreselijk veel sterkte ... Ik ben trouwens 30 jaar en dit wordt ons derde kindje als alles goed mag blijven gaan.
Wauw super knaltest!! Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders, is het minste wat je als vrouw kan doen voor andere vrouwen vind ik ... net bij de tandarts geweest verdoving werkte niet deed zeer!! En ik dacht alleen maar geen stress denk aan je baby haha
Mijn CB digital gaf vanochtend ook zwanger aan, en mijn KV 2V5 test loopt volgens mij best mooi op Ik ben een blij mens! Ik heb me ook voor Moeders voor Moeders opgegeven, op 1 april komt de dame langs. Spannend allemaal!
Ja, dat vind ik ook. Dat is zuur dat de verdoving niet werkte. Mag dat trouwens gewoon met zwangerschap? Nooit geweten..
Hoi meiden, Ik kom gezellig bij jullie mee kletsen. Gister een positieve getest en vandaag was die nog knallender! Volgens berekeningen 24 nov uitgerekend. Wanneer hebben jullie de vk gebeld?
welkom & gefeliciteerd!! Ik heb de vk gebeld bij 4 weken en 2 dagen. Dacht des te eerder heb ik een afspraak, anders staat het straks allemaal vol hihi
Hee samen op 24 Nov, gezellig Ik heb gisteren de VK al gebeld (4 weken) want ik ben een stuk ongeduld, en dacht, het kan maar vast staan.
We zijn precies even ver en heb vandaag ook voor laatst getest; liepen al goed op, maar was vandaag hetzelfde als die van jou! Blij met mn knallers en daarmee een teststop
Gefeliciteerd!!! Ik heb op mijn NOD al gebeld omdat ik vorige maand een miskraam gehad heb. Vond het dus wel belangrijk dat hier meteen contact over zou zijn. Heb dus geen intake deze keer, echo wel gepland.
Gefeliciteerd hier net 4.2 dagen gebeld en mocht vorige week al komen maar dat vond ik zelf te vroeg. Nu aankomende vrijdag een afspraak