15 t/m 30 November 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nuf, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Had een paar kleertjes gehaald maar niet super veel. En ja, we hadden het iedereen al verteld, zelfs met een gender reveal cake :D

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Oeps! Ach nu mag je nog een keer. Zal je leuke reacties op krijgen :D

3. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Neah, dat is ook wat! Dat is een hele omschakeling! Wanneer hadden jullie die eerste geslachtsbepaling dan? En werd er toen niet gezegd dat ze twijfelden ofzo?

4. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ze zeiden toen wel het ziet ernaar uit dat jullie een jongetje krijgen. We wisten dat ze niet 100% zeker was, maar met 16w is er altijd een kans dat ze het verkeerd hebben dus we zijn er gewoon van uit gegaan haha :)

We zijn nu ook weer volop op zoek naar een naam, maar het voelt nog steeds een beetje vreemd!
    Hebben jullie al een naam?

5. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Wij gaan onze baby boy danvey noemen

6. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Hier ook al een naam.

Wat een omschakeling idd neah haha...

7. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dan sta je wel even te kijken zeg!

Ik was blij dat hier met de 20 weken echo nog steeds duidelijk een kerel te zien was :D
    Naam is hier ook al bekend, heb zelfs het geboortekaartje al ontworpen :)

8. Saartje29

Saartje29 Actief lid

3 dec 2014
    319
    155
    43
    NULL
    NULL
    Hoe werkte het facebook verhaal ook alweer?

9. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames, hier weer thuis van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Blij dat ik weer in mijn eigen bedje kan slapen een luchtbed is toch niet zo prettig met een buikje.

Jeetje das echt even opnieuw wennen dat het toch een meisje blijkt te zijn. blij dat het hier al 2 keer is bevestigt. Naam is hier ookal bekent, en gisteren de erkenning en achternaam alvast geregeld
    Nu rustig aan beginnen met de babykamer, begint toch wel te kriebelen..

ik wil ook wel graag naar de fb groep. kan er nog eenmaal gemeld worden hoe we kunnen toevoegen?

10. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Je mag mij een privé berichtje sturen met je naam op fb en dan voeg ik jullie eventjes toe als vriend en voeg jullie toe aan de groep. Van zodra jullie aan de groep zijn toegevoegd wis ik je weer als vriend :)

11. Strawberry2

2 feb 2009
    11
    0
    0
    #1391 Strawberry2, 25 jul 2015
    Laatst bewerkt: 25 jul 2015
    Nahlatje wat is je facebook?
    Edit: oops nvm had je berichtje verkeerd begrepen..

12. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iedereen een lekker druk weekend gehad? Het is stil hier....
    Wij hebben lekker geklust in de babykamer, van de week gaan wede meubels halen. Volgende week ben ik lekker een weekje vrij en kan ik het gaan inrichten!

13. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het kamertje al ingericht :)
    De kast staat, de commode staat en het bedje ook. Verder nog niets opgemaakt ofzo, maar omdat we volgende week voor 2 weken op vakantie gaan, wilde ik graag dat het vast opgezet zou zijn. Heerlijk hoor, geeft echt wat rust!

14. mamachannie

20 jan 2013
    86
    0
    6
    Vrouw
    Wij zijn klaar met alles en hebben ook alles kreeg net een mail van de kraamzorg dat ik maandag contact met hun mag opnemen voor een afspraak te plannen en morgen ben ik al weer 24 weken zwanger van ons 3e wondertje

15. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja wat gaat het hard he meiden?! Tot wanneer werken jullie door? Ik tot 34 weken, dat betekend nog maar 11 weken, waarvan ik nog 2 weken vakantie heb!

16. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik voeg me weer toe bij jullie.
    Ik ben in het begin hier in de groep geweest!

Ben 28-11 uitgerekend we krijgen een meisje.
    Ons kamertje zijn we ook druk mee bezig en is bijna af :)
    En werk tot 17-10 dus ook 6 weken van te voren eruit wilde 4 weken van te voren maar doe nu al minder op me werk dus we hebben gekozen voor 17-10

17. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Even een korte update van mij :)
    Vrijdag bij de vk was alles prima in orde, ik mag over 3 weken weer, dat wordt 13 aug. En op 28-8 mag ik de suikertest doen. Jippie, kijk er nu al naar uit (not!), maar wat moet dat moet.
    Verder de afgelopen week toch een aardige buikgriep gehad, helaas daardoor ook bijna 4 kilo afgevallen. Dat zegt best wat als je bedenkt dat ik nooit echt afval als ik ziek ben. Maar ik verwacht eigenlijk dat dat gewicht er nu wel snel weer opnieuw aanzit.

18. Strawberry2

2 feb 2009
    11
    0
    0
    Zo wat is iedereen al druk met de babykamer. Wij hebben van het weekend de kleine slaapkamer pas leeggemaakt. Over 2 weken is het de bedoeling dat alles geverfd wordt zodat 't laminaat erin kan. Daarna pas alles aanschaffen..

Poohbear82, vervelend die buikgriep! Wel fijn dat het nu weer beter gaat? En inderdaad, waarschijnlijk zal je gewicht snel weer 'normaal' worden.

Dames! Ik heb een vraag. Hebben jullie ook last van een strak gespannen buik? Ik merk dat ik vooral na het eten (ochtend, middag, avond) zo'n gespannen buik heb dat ik me geen houding weet te geven. Dit houdt ook wel een aantal uur aan, meestal is het pas over als ik 's avonds me bed in duik om te slapen. Heb het nu een dag of 2.. Het zijn volgens mij geen harde buiken. Daar is het toch wat te vroeg voor nu?

19. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Strawberry

Jaa daar heb ik ook steeds last van alsof je buik elk moment uit elkaar kan scheuren !
    Geen idee wat dat is

20. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat herken ik ook wel! Zal er wel bij horen denk ik. Soms ligt ze ook heel hoog in m'n buik, waardoor ik het gevoel heb helemaal opgeblazen te zijn, zoals na een 10-gangen kerstdiner zeg maar ;). Ik schommel ook enorm in gewicht, kan soms gewoon 1,5-2 kilo per dag schelen. Ligt er wel aan dat ik last heb van obstipatie denk ik.

Deel Deze Pagina