Inleiden is wat anders als strippen he ☺️! Kijk als strippen niks doet, wacht ik het gewoon netjes af! En ik begrijp t' wel hoor, baby komt wanneer hij komt.. Maar bij ons wou hij al 4 komen, met 32 was het ook bijna zo ver! We zullen zien
In sommige gevallen vind ik het wel egoïstisch ja. Maar zoals iknzei ik snap echt wel dat je op een gegeven moment na zoveel weken er klaar mee bent.. zoals ik zei ieder zijn eigen keuzes...
In strippen zie ik ook geeb probleem ofzo hahaha. En ik hooop dar ze dat bij je willen doen😄twerkt of werkt niet... vaak pas als lijf en baby klaar ervoor zijn dan werkt het
Strippen zie ik inderdaad ook gewoon als een extra zetje en zie er dan ook geen graten in. Het kan inderdaad zijn er er hier op dit moment nog onderzoek gaande is naar inleiden op 41 ipv 42 weken. Maar naast onderzoek hecht ik ook enorm veel waarde aan de ervaring die mijn gyn al heeft. Als zij zegt dat er na 41 weken een groter risico is voor moeder en kind dan geloof ik haar
Klopt maar ik vind 37 weken of 40.6 toch iets anders. Ik vind ook dat er teveel risico's aanzitten na de 41 weken. En ik zou daarom ook niet langer doorlopen dan 41 weken.
37 weken zien ze hier eigenlijk zelfs nog als te vroeg. Tussen 39 en 41 weken zou op tijd zijn. Volgens mij is het ook een stuk psychologisch. Bij men dochter hadden we net de afspraak voor inleiden gemaakt, dus eigenlijk had ik me nu helemaal op deze datum ingesteld en was ik niet meer aan her wachten. En toen begon het spontaan Baby werd bij mij laatste keer geschat op 2,7 kg dus deze week max 2,9 kg. Idealiter wegen ze toch zo een goede 3 kg en dat zal rond 40 weken zijn
Zo zie je ook maar hoeveel verschil er is tussen de ene VK/gyn en de andere. Die van mij denkt helemaal niet in een groter risico, als de overige risico's die er toch ook kunnen zijn. Bovendien sta je dan ook goed onder controle. Ik zeg ook niet dat het mijn voorkeur heeft, maar als het zo is, dan is het zo. De meeste kindjes worden toch voor die tijd geboren.
Net weer helaas thuis van het ziekenhuis en zonder baby vollebak weeën ontzettend veel pijn, op de skippybal in de douche na 3 uur gingen ze me weer toucheren maar ontsluiting blijft helaas het zelfde dus hebben ze me naar huis gestuurd 😔 Ik ben zo moe, wil graag dat t nu eindelijk eens doorzet
Oh, zo jammer Suzanne. Maar er is iets bezig, zo lang zal het dan niet meer duren toch? Ik moet sebiet ook even aan de monitor gaan liggen. Ben gestruikeld en gevallen (op handen en knieën) vanmiddag. Normaal is het niets, maar het beleid van het ziekenhuis is dat je dan sowieso moet langskomen voor controle.
Nee ze wou t risico niet nemen omdat baby's idd nog wat problemen kunnen vertonen met 37 weken 😩 Morgen gyno dus hoop dat ze t doet ben helemaal op
Ik hoop t flinke weeën was te zien aan de ctg tot 100 ze waren echt pijnlijk! Maar goed hoop niet dat t lang meer duurt Jeetje is ook wel heftig jezelf toch geen pijn gedaan? Ja klopt moet je ff aan het ctg om te zien of je placenta toch niks mankeert 😘 Succes! Lekker rustig aan doen
Ik hoop het voor jou gewoon dat het vannacht doorzet, Suzanne ik had daarstraks aan de monitor harde buiken tot max 45 en ik heb er al last van. Tot 100 zou ik ook niet lang trekken vrees ik als ik dan terug naar huis gestuurd zou worden De controle was helemaal goed gelukkig. De baby is nog helemaal gelukkig en waarschijnlijk heeft de val niks veroorzaakt buiten een grote blauwe plek op mijn knieën. Wel nog bloed naar het labo, maar als ik niets hoor is alles goed. wel 5 harde buiken op een half uur die samengaan met menstruatiepijn. Dat zou een goed teken zijn dat het niet meer al te lang zou duren, maar ze kunnen geen garanties geven natuurlijk
Wakker geworden zonder harde buiken en met blije baby in buik Ik vrees gewoon dat ik een aantal weken voorwerk ga hebben aangezien het mijn tweede is. Geeft niet, eigenlijk is het nog wel even gemakkelijk zo. Mijn dochter heeft nu herfstvakantie en gaat daarna voor de eerste keer naar school. Dus zou leuk zijn als ik ze nu nog mijn volle aandacht kan geven. Hoe gaat het met de rest? suzanne, heeft het bij jou doorgezet?
Het is wat he dat voorwerk! Hier ligt alles stil, nog steeds wel krampen en bloederig slijm "vies praatje" Straks naar de gyno kijken hoe t met de baby is ☺️! En dan hoop ik zo dat ze vanaf volgende week me willen helpen! Jij bent vandaag al 38, spannend wie weet zet t toch door, 1 van deze dagen.
Heey dames wat spannend allemaal hopelijk hebben jullie de kleine gauw in de armen! Ik heb vandaag mn eerste verlofdag er op zitten. Heerlijk! Gelukkig het huis op orde dus hoef de komende weken niet zoveel meer😊 er zullen wel spoedig meer mensen bevallen hier! En Hopelijk ik zelf ook😉
Hier voorlopig niets. Het rommelt nog altijd, maar zie het nog niet meteen gebeuren... Ben echt benieuwd naar de baby'tjes en bevalverhalen