Rommelt flink maar tot op heden nog geen baby 😔! Maandag weer controle, ben benieuwd of ik nu meer ontsluiting heb! Wordt 'S nacht echt wakker van steken en krampen Slapen jullie nog goed dames?
Slapen doe ik als de beste tot nu toe. Blijft spannend dus hoop voor je dat die kleine zich snel meld. Suc6 ermee😊
Ik slaap ook slecht. Veel wakker om naar de wc te gaan en meestal kom ik na de plasbeurt van 4 uur niet meer in slaap. Vanmorgen controle gehad en de kleine is ingedaald en ligt vast, dus dat is fijn nieuws!
Haha ja dat plassen drama, heel je lijf uit bed tillen haha het is wat! Dat is zeker goed nieuws! Ze is er klaar voor dus ☺️🎀
Hier ook erg slecht elke 1,5 2 uur wakker... als een walvis het ved jit komen..plassen... weer terug naar bed... en rond 4 a 5 uur klaar wakker..😡
Ik slaap ook super slecht nu. Ook iedere nacht 2 of 3 keer t bed uit. Daarna val ik ook maar heel moeilijk in slaap.. Pff van mij mag hij komen hoor
Ik wordt elk uur wakker van de pijn in mijn rug, ook niet fijn. Maar het is nog maar heel even (pleeeeeease baby, niet tot 42wkn blijven zitten).
Inderdaad, alleen al je bed uitkomen.... Pfff. Niet heel charmant opstaan zeg maar, lijk net een oma van 88 . Vannacht gelukkig redelijk geslapen. Ik heb meestal een paar beroerde nachten en dan weer een goede. Ik ben benieuwd wanneer de eerste baby zich hier aandient!
Hier ook nog geen nieuws.. Wachten wachten wachten... Op zich gaat het goed maar t is wel frustrerend dat je zo weinig kan doen... Gelukkig gaat het slapen nog wel redelijk al duurt het soms wel lang voordat ik in slaap val. Gelukkig hoef ik er vrijwel nooit uit om te plassen dus dat is wel fijn.
Vinden jullie het ook eng worden? Heb soms echt last van angsten, doodgeboorte keizersnede pff.... Wil datie komt en veilig in mijn arme ligt! Nog een weekje wachten en dan 39 weeks en dan gaan ze me een handje helpen ☺️! Hoe gaat t met jullie dames alles nog rustig zijn jullie ook zo angstig
Ik vind het ook eng! Niet vanwege mogelijke doodgeboorte of kz oid, maar puur het onbekende van de bevalling. Doodsbenauwd voor de pijn.
Nee dit keer niet. Kz is de vorige keer mee gevallen enige enge eraan js dat ik nog een dreumes heb rondlopen en 3 trappen op en af moet... dus hoop dat ik deze keer normaal kan bevallen... de bevalling vind ik niet eng.. ik weet dat het heeeeel veel pijn doet die weeën mja van mij mag ze echt komen... hahaa
Ik ben ook erg benieuwd! Heb t al 5uurtkes mogen mee maken haha maar dat is volgens mij niks vergeleken met t echte werk... Ook jeetje, hoe moet hij eruit 😅 Vind maar eng!
Ja!! Ik ook Ik kan niet meer wandelen en babbelden tegelijk. Dat is nieuw Nog max 14 dagen, want gyn laat niet over de 41 weken gaan normaal gezien. Dat zullen we nog wel net trekken zeker...
Vrijdag bij de echo met 37.0 bleek onze meid niet meer goed te groeien. Dezelfde dag gelijk begonnen met inleiden. Helaas reageerde ons meisje op elke (lichte) wee met een dip in de hartslag. Rond 20u is beslist dat verder inleiden te gevaarlijk zou zijn en zijn ze over gegaan naar een keizersnede. Gelukkig was de toestand nog niet kritiek waardoor ik nog een ruggenprik kon krijgen en niet onder volledige verdoving moest. Vrijdag 6/11 om 21:02 is onze dochter M.erel geboren. Ze weegt 2430g en meet 46cm. We waren heel bang dat ze het niet goed zou doen na de geboorte maar alles gaat prima
Jeetje nneah, wat een verhaal! Gelukkig is alles goed gekomen en doet jullie meisje het goed. Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar!
Yes! Ze hebben gestript.... Voelde er vrij weinig van, en ben benieuwd of t iets doet hoewel ik zelf denk van niet... We zullen t zien anders volgende week met 39 vliezen breken!