15 t/m 30 november 2017 mamma's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sunnyqueen21, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lamode

    Lamode Bekend lid

    19 feb 2014
    797
    183
    43
    Vrouw
    Annahoop, veel plezier met vertellen vandaag.

    Wij hebben het nog niemand verteld in onze omgeving. Zolang het nog niet te zien is wil ik het ook niet vertellen.
    We hebben het wel onze kinderen verteld en dat vond ik het leukste om te doen, zo blij waren ze! Elke dag hebben ze het er over.

    Sela, wat heb jij al een mooi rond zwangerschapsbuikje. Bij mij valt nog niks te zien. Heb een wat dikkere onderbuik maar meer niet. Echt mooi!!

    Morgen heb ik een controle echo bij de gyn.
    Dit wordt voor ons, ons 4e kindje. De eerste is met de bevalling overleden vandaar de controle bij de gyn en niet bij de verloskundige. Klopt dat de gyn alles goed controleren maar, omdat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn wilde ik eigenlijk proberen onbevangen te zijn. En met de gyn lukt me dat echt niet. Maar goed genoeg geklaagt
     
  2. Raga

    Raga Lid

    21 aug 2015
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Lamode wat ontzettend naar om dat meegemaakt te hebben! En dan mag je best balen van bij de gyn lopen hoor! Hopelijk gaat het wat beter voelen over een tijdje.

    Wat leuk dat je kinderen het al wel weten, schattig zal dat zijn.. Wij hebben het al aan de ene kant van de familie verteld, binnenkort de andere kant, vond ik ook erg bijzonder. Vooral de blijdschap van de aanstaande grootouders, erg leuk om te zien.
     
  3. Anakoloet

    Anakoloet Actief lid

    19 nov 2014
    253
    2
    18
    Docent, freelance auteur
    Overijssel
    Ha lieve mama's (to be),

    mag ik ook inspringen? Ik ben in verwachting van ons tweede kindje en ons zoontje is net 2 geworden.

    Wat een hoop meiden die eind nov zijn uitgerekend, leuk! Hopelijk gaat het allemaal volgens plan bij jullie en heb je al een mooie termijnecho gehad.

    Groetjes
     
  4. Raga

    Raga Lid

    21 aug 2015
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Welkom Anakoloet! Welke datum ben je precies uitgerekend?

    Het is een beetje stil hier op het forum, hoe gaat het met iedereen? Bij mij is de misselijkheid heel erg afgenomen de afgelopen weken, dus dat is erg fijn (al heb ik nu weer het snoepen ontdekt, iets minder fijn ;). Verder begint m'n laatste broek nu ook echt te strak te zitten bij de buik, dus dit weekend maar even shoppen voor zwangerschapsbroeken!
     
  5. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Ja er komen weer een hoop herfst kindjes bij ;)

    Hier gaat alles goed eigenlijk! Maar heb sowieso amper last van kwaaltjes gehad. Dat extra snoepen herken ik wel, al was het een paar weken geleden erger dan nu. Probeer mezelf een klein beetje onder controle te houden. Vind die veranderende weegschaal al lastig genoeg.
    Bij mij zijn het meer mn benen en billen die groeien. Mn buik ook wel, maar voor anderen nog niet zichtbaar. Ben toevallig vanaf deze week wel overgegaan op de wat grotere broeken in mn kast haha
     
  6. Raga

    Raga Lid

    21 aug 2015
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik voel sinds gisteren de baby bewegen! Voelt als kleine plopjes, heel subtiel, beetje raar nog wel maar wel heel bijzonder! Buik groeit verder goed. Hoe gaat het met de rest?
     
    Buko vindt dit leuk.
  7. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Magisch gevoel is dat hè!! Bij mij voelt het echt als kietelen :D
     
  8. Tomaat85

    Tomaat85 Lid

    21 mrt 2017
    20
    0
    1
    Vrouw
    Ik voel mijn kindje al sinds 14 weken. Wel heel speciaal.
    Dat was ook de moment waarom mijn misselijlheid verdween.
     

Deel Deze Pagina