@sanudo wat een gezeur zeg. Hopelijk is de kleine er al voor je gestript gaat worden. Hier wordt ik een beetje gek van man lief . Hij geeft me steeds Door wanneer hij vrij is en wanneer hij wel moet werken en dan met een soort van verzoek erbij om in de vrije dagen te bevallen. Uuuuh alsof ik dat kan plannen . Hij is bijvoorbeeld nu 4 dagen achter elkaar vrij dus of ik de ooievaar kon regelen. Zucht sommige mannen . Zo zei hij ook. Wat nou als ik voor mijn werk aan de andere kant van Nederland ben Hoe ga je dan naar het ziekenhuis? Met de tram ? Ha ha zie mezelf al gaan koffertje en lege maxi cosi en om de paar minuten weeën weg puffen. Kon ik volgens hem bij de vorige bevalling ook best . Hmmm misschien deze keer toch meer schreeuwen als het pijn doet misschien dat hij dan snapt dat bevallen niet alleen leuk is (Ik vond het mee vallen maar het deed ook echt wel even pijn maar eerlijk nierstenen doen meer pijn in ieder geval bij mij)
Busster dat is indd echt niet leuk :/ je hebt er gewoon niks in te zeggen, zou wel gemakkelijk zijn anders! En op de tram? Haha, nee dat zie ik mezelf ook niet doen dan hoor... Hopelijk hebben jullie gewoon geluk en begint het als hij thuis is! Hier beetje gesloopt! Vannacht even enorm gerommel gehad en pijn en plots zwakte het af.... Whyyyy? :'(
@Busster: Met de tram???? "Wat heb je gezegd..... Zat zelf meer aan de fiets te denken?" Allemaal onrustige buikjes hier op het forum. Hier ook, nu de vierde dag met onrust in de buik. Ook veel harde buiken, misselijk, vaak toilet, etc.... Maar geen serieuze weeën of vruchtwaterverlies. Iedere avond ga ik nu slapen met het idee.....wie weet komt ze vannacht Vannacht zelfs gedroomd dat ik weeen had en voelde ze ook echt. Heb een uur wakker gelegen met de twijfel van droom of werkelijkheid. Helaas toch weer een droom
@bimmeltje inderdaad ik stelde voor om maar gewoon te gaan lopen , kon hij me onderweg oppikken , doe er denk ik dan ongeveer een uur over , normaal 20 minuten dus moet best kunnen toch hahaha. @tinebx balen zeg wel gerommel maar zet het niet door. Ben benieuwd wie van ons als eerste kan melden dat ons kleintje er is. Vandaag wel slijm verloren maar goed dat zegt niet zo veel. Word wel gek van de kleine meid ze duwd de hele tijd haar billen rechts tegen mijn rib, mijn buik word er helemaal scheef van.
@busster....tram....lopen?? Zie je jezelf al een uur lopen met weeen en je koffertje? Wat dacht je dat hij zorgt dat hij een beetje in de buurt blijft en plankgas naar huis komt om je op te halen wanneer het zover is. Ik heb zo'n last van mijn maag en slokdarm. Heb alles al geprobeerd.....antagel, ranitidine, wortels, melk, vanille vla...maar niks helpt meer. Ik hou geen slokdarm meer over. Ben vandaag begonnen met Magnesium slikken, had zoveel kramp snachts, dat ik niet meer sliep. Dit begon een beetje op te breken. Mijn buik is ook erg onrustig en verlies veel slijm vandaag. Hopelijk zet het door.
Heb je last van maagzuur? Bjj mij hielp gaviscon in een flesje best goed.... Ik gisteren een dik stuk slijm verloren, beetje geel bruin, verlies al tijdje wat wittig doorzichtig slijm, allemaal slijmprop. Vandaag actief geweest en verloor net weer wat. Er is in ieder geval vanalles bezig hier...
Aaah echt lastig! Maar het is bijna voorbij! Zei net tegen mijn vriend dat het mss wel het laatste weekend is dat we met zn tweetjes zijn
@sanudo natuurlijk ga ik niet lopen of met de tram haha , ga dinsdag maar even met de vk overleggen , neem aan dat ze me ook wel naar het zh brengt als het zo ver is en man lief aan de andere kant van Nederland is. Ik zou willen dat ik kon regelen dat hij in de buurt blijft maar aangezien hij directie chauffeur is met een eigen zaak kan ik dat niet echt bepalen want geen werk betekend iemand inhuren en ook geen geld verdienen , en aangezien je nooit weet waneer de bevalling begint kunnen we moeilijk voor de aankomende weken een invaller inhuren. Natuurlijk heeft hij zijn klanten wel ingelicht enze weten dus dat het kan voorkomen dat ze s' morgens wel door hem opgehaald zijn maar mischien niet meer naar huis gebracht worden en zelf moeten rijden of dat er als het lukt een andere chauffeur staat maar goed dat is soms moeilijk te regelen. Hopelijk voeld mijn lichaam en de baby het aan dat als hij thuis is ik rustiger ben en ze dus beter kan komen hihi . @tineBx ik hoop het voor je dat je volgend weekend al lekker aan het genieten bent van jullie kindje. Vanmiddag komt mijn moeder op de koffie samen me de buurvrouw waar ik vroeger altijd tegenover gewoond heb. Word vast gezellig.
Komt vast goed busster Ik heb HET middel tegen maagzuur gevonden! Had ik dat maar eerder geweten, had me een hoop leed bespaard. Spannend TineBx, hoop dat het doorzet. Hier ook steeds beste krampen, maar geen idee of het weeen zijn. Het zet iig niet door.
En wat is dat dan sanudo?? Ja vandaag veel gewandeld en dan voel ik het allemaal goed hoor. Het weegt zoveel! En veel harde buiken. In rust wel inder. Ik hoop ook zo dat het een van deze dagen doorzet! Maarja nog even geduld zeker?
ReglaPh kauwtabletten....heb al de hele dag geen last meer, echt top spul. Lopen drukt bij mij erg op de onderkant....geen pretje, maar mss wel beter om te blijven lopen
@Busster: Ik snap jullie situatie en dat is nu niet fijn. Ik hoop dat jouw lijf het inderdaad aan voelt. Ik vertrouw daar persoonlijk altijd op. Ik heb ook zo'n maagzuur en eet Rennie's als snoepjes. Ja, lopen.......Mijn oma vertelde me altijd dat dat het beste was om een bevalling op te wekken. In beweging blijven vertelde ze haar kleindochters altijd, niet gaan zitten en niets doen. Nou door mijn innerlijke onrust is dat voor mij geen advies wat moeilijk op te volgen is. Alles is hier in huis ontkalkt (koffiezetappartaat, waterkoker, bubbelbad.....) Ook is de bijkeuken sinds deze week weer blinkend, inclusief kattenluikje Gisteren was ik "het wachten" zo beu, dat ik er echt even uit moest. Hier is er kermis, dus daar overheen gewandeld en op terras gezeten. Nog even overwogen om in de poliep te gaan om de weeën op te wekken
Ik zou willen dat ik dat allemaal nog kon. Manlief heeft plaatsvervangend nesteldrang haha... Is nu de ramen aan het lappen. Van mij mag het snel over zijn.
Pffff, heerlijk bij de gewone zwangerschapskwaaltjes hoest ik sinds een paar dagen als een zeehond. Doet gewoon pijn aan mijn buik en alsof gewoon maagzuur niet genoeg was moet ik van het hoesten ook kokhalzen . Net dus tijdens het boodschappen doen maar even wat extra tabletjes tegen maagzuur gehaald. Vriendlief is zo lief geweest om met dochterlief naar de open monumenten dag te gaan in den haag zodat ik Kon rusten , haha . Nou ja vissenkom schoonmaken , de was doen en boodschappen halen noemt hij rustig aan doen. Hopelijk heb ik nog even tijd voor een dutje voor ze weer thuis zijn.
@Sanudo: Wel handig dat jouw nesteldrang overgaat op jouw man, maar natuurlijk balen dat jouw lijf het niet meer kan. Niets zo frustrerend wanneer je lijf niet meewerkt aan wat er in jouw hoofd gepland wordt:x @Busster: Lekker die rust, inderdaad zo lekker op bed en een dutje doen