Phoe echt een heel gedoe zeg.... Knap dat je je emoties kan onderdrukken, weet niet of ik het zou kunnen. Je bent echt sterk! En af en toe huilen mag he, maarja best dat je dochter het niet ziet. Hoe doet zij het want zij zal het ook wel wat voelen denk ik he? Ja wij zijn gewoon hoogzwanger en hebben de kwaaltjes en de hormoontjes die ons wat van slag brengen. Maar vind ik eerlijk gezegd niks in vergelijking wat jij nu doormaakt. Met jezelf en je kindjes... Ik heb heel veel respect voor je. Wij zijn er bijna vanaf en het ergste bij ons , vind ik, is het overtijd gaan en de last ervan. (Voor zover de kindjes gezond zijn)
Ze voelt het wel aan inderdaad. Komt ze me ineens knuffel brengen en vraagt ze mama verdrietig? Dan gaat ze heel lief en rustig spelen en krijg ik haar knuffel. Maar aan de andere kant weer als ik bezig ben met Koen vreselijk uitdagen. Niet luisteren, constant op koen hangen en aanraken, flesje pakken etc etc. Is voor haar ook een hele omschakeling. Denk dat als Niels straks thuiskomt ze helemaal niet meer weet wat ze ermee aan moet.
Oh Koen is al thuis?? Wat goed zeg! Maar zal indd voor haar wel aanpassen zijn, en straks met Niels indd nog eens.
2 dagen buikkramp, gister eind van de dag veranderde dat in heftige steken. Vannacht ging ik 1x echt door de grond van de pijn en vanmorgen.....is alles weer weg Snappen jullie het nog? Kan de vk wel even bellen vandaag, maar heb zoiets van...bellen kan altijd nog wanneer de pijn heftig is en steeds regelmatig terug blijft komen. @nijntje, wat fijn dat Koen al thuis is, maar daarentegen erg verdrietig dat Niels nog niet zo goed gaat. Lijkt me echt killing. Ik duim zo voor jullie dat de transfusie aanslaat en dat hij snel wat opknapt. Kan me voorstellen dat je wereld even instort af en toe. Geef daar ook aan toe, je hebt er niks aan dat wanneer je mannetjes beide thuis zijn jij niks meer waard bent. Pas goed op jezelf meis.
Ja sanudo... Ik kan er soms ook niet meer aan uit maakt je zo gek he! Ik heb sinds lange tijd eens goed geslapen, 1x eruit voor de wc en dat was het! Heerlijk wel hoor. Maar op af en roe harde buiken na heb ik ook helemaal niks. Ja overdag ook menstruatiekramp... 1 dag overtijd vandaag!
@nijntje wat heftig dat het met Niels niet zo goed gaat hopelijk weten ze snel waarom hij weinig drinkt en steeds moet spugen en komt hij er heel snel boven op. Lijkt me zo moeilijk om er te zijn voor jullie meisje en koen terwijl je met je hoofd ook bij hem bent . Heel veel sterkte. @andere dames jammer zeg nog geen baby nieuws bij jullie of bij mij. Alle kwaaltjes bij elkaar maar niks zet door. Vandaag weer bij de vk geweest, ze wilde nog niet over strippen praten , zucht volgende week dan maar al hoop ik natuurlijk dat het dan niet meer nodig is. Mara kwam met 38,3 en dat ben ik morgen . Verder heb ik het er met haar over gehad hoe ik naar het ziekenhuis moet als man lief door zijn werk niet snel thuis kan zijn. Ze mag mij verzekerings technisch niet mee nemen in de auto maar zei dat het wel goed zou komen , maak me er toch wat druk om merk ik. 2 mensen hier in de buurt gevraagd of ze me wilde brengen als het nodig is maar voel me er toch een beetje bezwaard onder. Pfff
Snap dat je je er druk om maakt Nijntje, maar komt vast goed. Wie past er op de kleine meid als je naar het zkh moet? Kan die je niet brengen? Vriendin van mij is 37+5 weken en en wordt vandaag ingeleid. Ben blij voor haar, maar denk stiekem.....ik wil ook! Gisteren weer krampen gehad en steken onderin, maar vannacht weer rustig. Deze dame blijft gewoon tot 42 weken zitten ben ik bang voor. Ze was wel erg actief gisteravond. Hie is het bij jullie?
Goedemorgen meiden! Wat een zorgen voor jullie nijntje. Denk aan jullie. Hier ook alles rustig. Gisteren baaldag met huilen en buikpijn, vraag me niet waarom. Vannacht eindelijk lekker geslapen en voel me nu een ander mens. Ook weer niets gekomen. Ik ben nu 39+1. Ons meisje trappelt ook vrolijk in mijn buik. Vanavond ga ik naar een vriendin, acupuncturist, ze gaat wat naalden steken. Ze zegt dat ze de bevalling daarmee kan bespoedigen. Helemaal prima, het kan in ieder geval geen kwaad Fijne dag allemaal. We hebben mooi weer!
O o o we zijn er wel allemaal klaar mee hè. Gisteren ook veel pijn aan mijn lichaam maar niks geen gerommel of wat dan ook. Meisje trappelt nog vrolijk ieder avond rond 10 uur houd ze buik verbouwing want dan is ze echt druk. En s' morgens om 5 uur zoals nu daarom ben ik al weer wakker. Straks maar weer bij slapen als mijn grote meisje op school is. Een Als het lukt even met een doekje door de woonkamer.
Ik ken het busster, savonds tot laat opperbest aan het verbouwen en smorgens alweer vroeg wakker. Vannacht voor het eerst geen krampen gehad, dus de magnesium doet zn werk. Wel gedroomd dat de vk niks kon doen vandaag....zou balen zijn. Ik hoop zo dat er schot in komt.
Busster je bent dan nog niet eens overtijd... maar ik had e met 39 weken ook genoeg van. En nu HELEMAAL!!!!!!!! Waarom gebeurt er niiiiks Sanudo hopelijk kunne ze strippe....
Inderdaad....onze dame heeft precies dat ritme! Draait op dit moment volop rondjes in mijn buik @Sanudo: ik ga voor je duimen vandaag!
Helaas..... Dinsdag weer terug Had wel al wat ontsluiting, maar baarmoedermond was nog niet geheel verstreken.
Aaaaah meen je niet bij mij andersom dus!!! Das een teleurstelling he ... Tegen dinsdag zal het wel helemaal goed zijn dan en laat ons hopen dat je kindje er tegen dan gewoon is! En ander wordt volgende week onze week he (uiteindelijk niet meer zo ver weg ... maar ja een dag lijkt wel een week te duren!)
Ach nee! Dit zal een geweldige teleurstelling zijn. Geduld wordt dan echt op de proef gesteld hè?! Ik ben pas 39 weken en al beu, moet je nagaan wanneer je overtijd gaat. Het einde is wel in zicht. Probeer dat vast te houden. Zet 'm op!
Ja ik nu drie dagen overtijd, maar had er inderdaad met 39 weken al genoeg van, dus lijkt het nu alsof ik al kei lang overtijd loop dus jij denkt best nu ook al dat ze niet snel zal komen! En dat je nog niet overtijd bent Het duurt indd niet meer lang nee, volgende week zullen we zeker wel bevallen zijn....? Maarja die hoop is echt sterker dan je zou denken
Heb echt een baaldag vandaag, kan alleen maar huilen. En mijn man bedoelt het zo goed, maar ik wilde gewoon alleen zijn. Dus heb hem weg gestuurd vandaag. Hij had nog wel vrij genomen voor mij. Nu voel ik me wel een beetje schuldig. Straks maar even goed maken, voel me echt een draak de laatste weken. Pfffff hormonen!!!!
Ooh! Ik snap je gevoel echt! Ik had dat maandag ook... Huilen en huilen. Maar mijn vrind moest werken en dat vond ik niet leuk. Lief dat hij vrij heeft genomen voor je en ja is wel even hard dat je hem wegstuurt, maar die hormonen kunnen soms zo de overhand nemen.... Stom he eigenlijk... Knuffel!
Bimmeltje, hoe is jouw acupunctuur eigenlijk gegaan? Ik begin weer een beetje recht te trekken. Morgen weer een nieuwe dag!