Sanudo, wat super voor je! Hier minder geluk Niet genoeg ontsluiting voor strippen. Morgen naar gyn voor ctg en echo enz. Dan hopelijk morgenavond nog ingeleid kunne worden , maar dat weten we dus nog niet. Weer eens afwachten!
@TineBx: Dat meen je niet! Grrrrr..... :x. Jullie geduld wordt zeker op de proef gesteld zeg! Kan me voorstellen dat dit echt teleurstellend is.
Ja nogal. Maarja morgenochtend naar gyn enzo. Dus er gaat wel wat gebeuren. Ik hoop in elk geval dat jij gewoon lekker optijd bevalt, want dit wil je echt niet. Ik droomde zo van natuurlijk bevallen, thuis weeen krijgen en zeggen oh schat mijn water is gebroken! Maar zit er wrs niet meer in en dat wens ik je echt niet toe!
Na 5 heftige uren ben ik vanmiddag bevallen van een pracht dochter. Ze heet Lynn en is 53cm en 4270 gram. Foto krijg ik nu niet geplaatst dus probeer ik morgen nog even. Nu lekker slapen.
@sanudo gefeliciteerd met jullie meisje, geniet ervan Ml heeft net mijn moeder gehaald want die mag bij de bevalling zijn, Hier net de vk geweest heb al vanaf half 4 weeën heb 4 cm ontsluiting dus als dochterlief op school is gaan we naar het ziekenhuis. Spannend.
Wat een goede berichten!!!! @Sanudo: Gefeliciteerd met jullie meid, Lynn....mooie naam! Wat een wolk van een baby Geniet ervan. @Busster: Wat spannend! Heel veel succes. Ene......was dit juist niet de dag dat jouw man ver weg moest? Gelukkig zijn de weeën vannacht begonnen en niet overdag @TineBx: Wat balen zeg! Hier ook nog niets. Even met verloskundige overlegd. Ik mag volgende week ingeleid worden, maar ze raden het af. Toch hogere kans op keizersnede, vacuümpomp en meer pijn. Dus ik zit ook weer op de bank in afwachting Jij en ik zijn nog over van ons clubje geloof ik hè?!
Ik voel me top! Ben gisteravond thuis gekomen. Net d kleine in bad gedaan, nu ff liggen. Heb geen last van die paar hechtingen. Alleen nog druk op de onderkant, maar dat gaat vanzelf weg. Ik loop lekker in huis rond en de kraamverzorgster is ontzettend leuk en lief. Kan op en top genieten! Wil iemand misschien zijn mail adres in een pb geven zodat ik de foto kan mailen en jij kan kijken of je hem geplaatst krijgt?
Heb jij meer risico op ks dan? Ik mag vanavond! Vanavond ballon en hopelijk morgen bevallen. Er valt een hele rust over me heen!!,
@Sanudo: ik heb je een PB gestuurd. Wat heerlijk dat je je zo goed voelt @TineBx: Wat heerlijk! Morgen al...... Ja, de VK vertelde me dat inleiden risico met zich meebrengt. Dus hogere kans op keizersnede, vacuümpomp en meer pijn door heftigere weeën. Om die reden hebben we gezegd dat we wachten op de natuur. Tot 42 weken dan hè, dan moet ik wel ingeleid worden. Ik mocht elk moment nog beslissen om volgende week toch ingeleid te worden. Maar kijk het toch nog even aan. Dan ben ik de allerlaatste van ons clubje die hier wacht op onze baby.....
@bimmeltje, heb je een mail gestuurd. Ik moet zeggen dat inleiden inderdaad heftigere weeen geeft, maar verder niks anders als natuurlijk. Ben blij dat ik ervoor gekozen heb.
Ja maar ik heb liever dan wat meer pijn dat ik NOG langer moet wachten! Ben hele dag al enorm rustig en gewoon zen door deze beslissing! En ja hoor ik ben zonet mijn slijmprop verloren
@TineBx: Slijmprop verloren.....wie weet beval je vannacht al Ben helemaal blij voor je dat je zo ontspannen bent met de beslissing! Zet 'm op morgen en je laat het ons wel weten toch?!