Zorg dat je ORS drinkt Buster, dat heb ik wel geleerd. Ik heb in het ziekenhuis gelegen door uitdroging. Maaruh...39 graden koorts? Wordt het niet eens tijd de huisarts te bellen? Beterschap! Die imigran heb ik van de huisarts gekregen bij wijze van uitzondering. Door de pijn bleef ik alleen maar overgeven, dus was ook geen succes. Er moest iets gebeuren.
Hoi buster, gefeliciteerd Ik kan ons meisje zelfs al zien bewegen dit weekend voor het eerst heel duidelijk gezien. Paar keer na elkaar dat ze flink schopte en ik het zo mooi zag! Voel haar verder al sinds eind 15 weken. Maar mijn baarmoedr ligt naar voor dus voel het wel redelijk snel ook!
Wat een ziekenboeg hier! Busster: Klinkt als een maag-darminfectie Wat akelig zeg. Hoe voel je je vandaag? Helpt paracetamol tegen de koorts? Migraine weer weg nu? Ik ken het, echt vreselijk. Ik heb er in de eerste 12 weken veel last van gehad. Heel frustrerend dat je geweldige pilletjes in de kast hebt staan, maar dat je die niet mag nemen. Enkel paracetamol Gelukkig is het nu alweer een tijdje geleden. Gisteren en vandaag was ik opeens erg moe. Heb vannacht 12 uur geslapen Ik zal het wel nodig hebben gehad
Gelukkig is gisteren mijn eten (beschuitjes en een banaan) binnen gebleven en was mijn koorts weg. Voel me nog wel slapjes maar dat is niet heel gek natuurlijk. Vandaag ook nog maar rustig aan doen. Gelukkig hoef ik vrijdag pas weer te werken.
Goedemorgen allemaal. Hoe gaat het bij jullie? Hier alles goed. Ben begonnen met zwangerschapsyoga en moet zeggen dat ik het echt leuk en lekker vond. Doen jullie iets aan cursussen? Fijne dag vandaag.
@bimmetje leuk zwangerschapsyoga, ik doe zwangerschapszwemmen , nou ja dat probeer ik de laatste weken is het er niet echt van gekomen door afspraken en ziekte. Maar wil ook iets van een pufclubje gaan doen of zo deed ik namelijk niet in mijn vorige zwangerschap en lijkt me leuk om mee te maken haha. Na deze week door de griep rustig aan gedaan te hebben vanmiddag toch maar weer aan het werk, voel me nog niet 100% maar vraag me af waneer dat wel zo is hihi.
Hoe is het met jullie dames? Ik begin aardig je groeien Maandag de uitgebreide echo en dan weten we ook wat het wordt 😄
Wat spannend! Super leuk. Wij moeten nog twee weken wachten! Ook ik groei ineens heel snel en begon nu ook te voelen dat mijn lijf beperkingen geeft. Voel me verder helemaal top.
Hier ook ineens nog meer buik. Ik ben niet slank dus valt andere niet zo op maar vrienden zien het ineens wel. Ik heb deze week een afspraak gemaakt voor de 20 werken echo. 15 mei mogen weer weet naar onze ukkepuk kijken en hopelijk kunnen we dan zien of we een meid of een jongen krijgen. Ik ben nu aan het werk en vl is met onze dochter naar de rommelmarkt. Ze heeft vanmorgen 2 van mij gehad en ze heeft zelf 50 cent uit hart spaarpotje gehaald om iets mee te kunnen kopen . Ben benieuwd met wat voor schat ze thuis komt. Dochter lief heeft 2 weken vakantie. Eens kijken waar we haar mee bezig gaan houden. In ieder geval gaan we in de 2 de week een midweekje naar een vakantie park.
En Sanudo? Weten jullie of jullie een dochter/zoon krijgen? Ook hier begin ik goed te groeien. Ik merk nu ook dat het af en toe in de weg zit. Sinds deze week voel ik de baby ook. Hele lieve kleine tikjes aan de binnenkant van mijn buik. Ik heb nu sinds een paar dagen pijn bij mijn billen met uitstraling naar knieholte. Kennen jullie dit ook? Heb ik dan teveel gedaan? Ik ben natuurlijk nog helemaal bleu met zwanger zijn
Ik in een week tijd ook goed gegroeid! Mijn vriend heeft haar eindelijk zien en voelen bewegen! Ik zie het al enkele weken. Maar gisteren was ze zo druk dat het overduidelijk was en hij het eindelijk eens kon zien en voelen! Mijn buik bewoog echt mooi hihi. Meestal als hij kijkt stopt ze met bewegen maar gisteren eens niet hihi. Echt leuk! Voel haar zo vaak, echt super!
Vanmorgen de echo gehad, alles is tiptop in orde! Het ligt overdwars met het hoofdje aan de rechterkant en het ruggetje aan de bovenkant. We weten nu wat het wordt Het blijft wel ons geheimpje tot het einde. Maar we zijn dolgelukkig. Vind het wel moeilijk om geheim te houden, maar tegelijkertijd ook wel weer leuk. @Bimmeltje Die pijn in je bil komt door het weker worden van je banden/bekken. Dat is normaal, maar je moet het wel in de gaten houden. Let nu extra goed op je houding en doe niet teveel ineens. @tineBX Wat fijn dat je vriend het nu ook gezien heeft. Wij hebben het nog niet zien bewegen, maar mijn vriend heeft het vorige week wel voor het eerst gevoeld. Zo gaaf wanneer het voor hem ook tastbaar wordt. @Buster Fijne vakantie
@sanudo wat fijn dat alles goed is. En een geheimpje tot dat jullie kleintje er is, ben je niet bang jezelf te verspreken? Zou het niet kunnen. @tinebx wat leuk dat je jullie kindje al ziet en voeld bewegen aan de buiten kant, mijn dochter vraagt me ook steeds waneer ze de baby kan voelen maar hier is het nog niet zo ver. @bimmetje vervelend zeg die pijn, waarschijnlijk ligt het aan je houding, even de vk vragen bij je volgende afspraak of Andes even langs de fysio als het langer blijft.
Wat een goede berichten hier! Nu al de buik zien bewegen. Ik voel het nog maar heel erg licht. Ik ga het in de gaten houden met de pijn in mijn rug. Het is inderdaad erger als ik veel heb gedaan, dus doe ik iets minder. Vandaag en gisteren ging het redelijk.
Maandag en dinsdag ben ik gaan shoppen . Mijn vader gaat trouwen eind mei . Er moest dus een jurk komen voor mij een voor mijn dochter pffff Ik wasmachine gesloopt. Maandag voor mezelf en jurk gevonden in Leiden maar wilde er nog bandjes aan dus ook nog even langs de kleermaker moest ik 1.5 uur wachten. Haf in de winkel al een paar keer in een Veel te klein hokje en jurk aan en weer uit gedaan. Moest dat natuurlijk bij de kleermaker weer . Zucht. Maar goed ik heb nu een mooie jurk. Dinsdag voor mijn dochter en nichtje op pad geweest samen met mijn zusje willen de meisjes namelijk alle 2 in hetzelfde kleden. Dat was Nog vermoeiende maar de meisjes hebben nu zelfs 2 jurkjes omdat weer bang zijn dat ze ze niet schoon houden de hele dag. Na het shoppen moest dl Nog naar zwemles. Maar omdat vl de auto mee hadden voor zijn werk heb ik dagen alles met het OV moeten doen dus bus en tram. Gelukkig kwam vl me wel weer halen bij het zwembad en was hij zo lief om op Mac Donald te trakteren want ik was gesloopt Had echt geen zin meer Om te koken na 2 van zulke vermoeide dagen. Merk je toch goed dat het allemaal niet met zo makkelijk gaat door de zwangerschap.
@Busster. Dat klinkt ook wel als een hele volle dag!! Ik hou dat nu ook niet meer vol. Gelukkig zijn zowel jij als jouw dochter goed geslaagd. Vandaag dan een iets relaxtere dag voor de boeg?
@bimmeltje Pfff, eigenlijk heb ik het deze hele week druk gisteren s'morgens eerst op pad geweest voor een nieuw pak voor vriendlief met een blouse en stropdas die bij mijn jurk passen. (Kan hij ook weer aan voor zijn werk na de bruiloft) daarna onze dochter naar Oma gebracht voor een logeerpartijtje, wij weer in de auto richting Haarlem voor een bruiloft van een neef van Vl die met zijn vriend ging trouwen, veel gelopen en gestaan dus last van mijn stuitje . Gelukkig was de receptie al om half 7 af , toen zijn we met een andere neef van Vl en zijn vrouw en oom en tante uit eten geweest in Bloemendaal. Kon ik eindelijk even relaxen maar moest weer terug naar huis rijden omdat Vl een biertje op had. Thuis gekomen was het stiekem toch later dan gedacht. Vanmorgen optijd weer uit bed om in leiden mijn schoenen voor de bruiloft van mijn vader op te halen, en daarna naar den haag om mijn dochter weer op te halen bij oma. Dit alles met bus trein en tram omdat Vl aan het werk is en de auto mee had. Was dus op de terugweg ook nog pakezel met de logeerspullen van DL , kleding en schoenen die ik in leiden gescoord had en de boodschappen die ik ook nog even snel moest doen. Thuis kon ik alleen nog maar op de bank ploffen. Morgen werken en alvast koffers inpakken en zondag ook werken en de laatste restjes in koffers stoppen en dan maandag eindelijk relaxen op vakantie , geloof dat ik daar echt aan toe ben.