Knuffel voor de meiden die zich beroerd of emotioneel voelen! En veel plezier en succes bij de echo's!!
Dankjewel, jullie zijn lief! Heeft me gisteren zeker wat vrolijker gemaakt Vandaag gaat het weer goed, nog wel wat last van maagpijn/misselijk, maar niet meer zo erg als gisteren. Sta ook weer een stuk positiever vandaag gelukkig. Meiden met echo, heel veel plezier!
Hoi Mommy's ( to be ) Ik kom me graag nog aansluiten bij deze groep. We dachten 4 oktober te zijn uitgerekend maar de termijn echo heeft ons een paar daagjes verplaast. 30 September is nu de uitgerekende datum. Ik zal me even voorstellen, Marcelle, 20 jaar oud en zwanger van ons tweede kindje. Ons dochtertje word deze maand 1 jaar. Ik werk 3 dagen per week als gastouder. Ik hoop gezellig mee te kletsen. Ook al kan ik niet alle berichten meer terug lezen zo'n 215 paginas haha. Ik wens jullie allemaal een goede voorspoedige zwangerschap!
O Annai, ik krijg tranen in mijn ogen. Echt heel zielig, gelukkig nam je gelijk actie!! Ik zou het dan niet meer proberen geloof ik. Of als je het heel graag wil proberen zorgen dat je kan bijvoeden. Succes!
Hey meiden! Ben al heel lang niet meer geweest, heb ook niet meer meegelezen of zo. Ik heb de zwangerschapsziekte hyperemedis gravidarum en heb de laatste weken alleen maar in het ziekenhuis gelegen. Ik ben gisteravond weer thuis gekomen en hoop nu langer thuis te blijven en niet meer terug te hoeven. De arts houd me gelukkig goed in de gaten en ik moet iedere week op controle komen. Ondanks dat het met mij zo slecht gaat, gaat het met de baby super! Het is wat dat betreft net een kleine vampier blijkbaar pakken die kleintjes zelf gewoon wat ze nodig hebben. Gister weer een echo gehad en we zijn nu 11+3, dus 1 of 2 dagen vooruit gezet. Je wil niet weten hoe blij ik daarmee was.. het zijn maar 2 dagen, maar ik was ergens zo blij te horen dat deze 'ellende' misschien wel 2 dagen korter zou duren haha. Gister zijn de kaartjes de bus op gegaan om iedereen te vertellen dat we zwanger zijn. Ben te ziek om het iedereen persoonlijk te vertellen en ik vind Facebook weer erg onpersoonlijk. Dus leek me dit wel een leuk idee Ben stiekem toch wel benieuwd naar de reacties van mensen. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik zou bijna tegen de meiden die nog aardig normaal kunnen functioneren: geniet er ontzettend van! En uiteraard moet de rest, die ook ziek is, ook gewoon proberen te genieten. Is soms lastiger, maar ik weet zeker dat het het allemaal waard zal zijn. Liefs, Roos
O Jeshh, heel slim om informatie er over te winnen. Ik had dat niet gedaan en ik wist totaal niks. Zelfs niet dat de eerste dagen er bijna geen voeding uit komt. Ik heb wel even getobt, maar uiteindelijk is het me gelukt om 6 maanden bv te geven. Weet je, het is in het begin vaak doorbijten. Maar als je doorgebeten hebt is het een eitje! Inderdaad als je gewoon begint met bv geven kun je altijd stoppen, heel geruststellend. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.
Marcelle welkom! Haha, wij zijn enorme kletsers inderdaad Roos jeetje wat heftig! Maar wat fijn dat het goed gaat met je baby. Ik hoop dat je je snel een beetje beter gaat voelen, en dat je in ieder geval niet meer terug naar het ziekenhuis hoeft. Sterkte! Spannend, je zult vandaag al wel reacties gaan krijgen van degenen die een kaartje hebben gehad Hoop dat iedereen die vandaag een echo had weer een mooie baby heeft gezien! Arikla oh wat naar dat jij zelf niet voldoende er van af wist voor je gevoel.. Maar fijn dat het is goed gekomen. Ik weet toevallig dat de vk-praktijk waar ik bij zit borstvoeding echt hoog in het vaandel heeft staan, dus ik verwacht wel dat ik daar snel meer over te weten ga komen
Trouwens nog een vraagje.. Weten jullie hoe dat zit met die zwangerschapsdozen? Krijg je die of moet je dan ergens lid van worden? En zijn ze gratis of moet je ervoor betalen? En welke zijn er allemaal? Er zijn hier gelukkig al dames die een kindje/kinderen hebben, die weten het vast wel
Roos wat fijn om weer van je horen! Wel vervelend dat je gravidarum hyperemidus hebt.. hoop dat je nu wl langer thuis mag blijven. Wel fijn dat alles goed is met de kleine!! Leuk bedacht met die kaartjes. Laat je weten hoe ze reageren. En volgens mij kun je de meeste dozen inderdaad gratis aanvragen alleen bij bijv kruidvat heb je dan zon voordeelkaart nodig Welkom Marcella
Welkom Marcelle! Roos, goed weer wat van je te horen. Wat vervelend dat je HG hebt. Hoop dat het snel wat beter gaat, wat een ellende zeg! Ik duim voor je in elk geval en belangrijkste is natuurlijk dat je kindje het gelukkig goed doet ondanks alles. Fijn dat je nu weer thuis bent. Hopelijk heb je het ziekenhuis voor nu gehad...
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 13 september ♡ Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 14 september ♡ Toverbal (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 15 september 16 september ♡ Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 17 september ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Zonnestraal1981 (35 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Naomi11 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september ♡ Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! 19 september ♡ Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september ♡ Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 21 september ♡ Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 22 september ♡ Annai (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september ♡ Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Asef (32 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september ♡ ♡ Raquel87 (? jaar) - Tweede & derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Piena (? jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september ♡ Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september ♡ IJsje82 (35 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 28 september ♡ Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Godinn (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ MomToBe2017 (17 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september ♡ Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Marcelle99 (20 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ ♡ ♡ kloppend hartje! (32) ★ Lieve kleine sterretjes ★ Monet (4w3d) Suekes (7w1d) Tioman (MA 7w3d - 6w2d) Cinsam (MA 10w - 8w5d) Mama092013 (MA 9w - 7w4d) Helena88 (MA 10w1d - 8w) Panda76 (MA 9w5d) ♡ Afspraken, controles & echo's ♡ MAART 3 maart: Toverbal - Controle verloskundige 6 maart: Yazzie - Termijnecho Florina - Termijnecho Jeshh - Intake verloskundige & termijnecho Raquel87 - Termijnecho Micloveally - Termijnecho & nekplooimeting Arikla - Termijnecho 7 maart: Bdotsie - Nekplooimeting 8 maart: Jodie1988 - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 10 maart: Asef - Nekplooimeting & termijnecho 13 maart: Meijtje - Controle gynaecoloog 14 maart: Louloute - Termijnecho Suzy85 - Termijnecho 15 maart: Lijntje00 - Termijnecho 16 maart: Salamander - Termijnecho 18 maart: Meijtje - Pretecho geslachtsbepaling 20 maart: Jodie1988 - Nekplooimeting Fluo - Termijnecho & nekplooimeting 21 maart: Louloute - Intake verloskundige 22 maart: Jolanda1986 - Controle gynaecoloog Arikla - Controle verloskundige & bloedprikken 23 maart: Bdotsie - Pretecho geslachtsbepaling 25 maart: Danielle83 - Pretecho geslachtsbepaling 28 maart: Faeliv - Controle verloskundige 29 maart: Simmer - Controle verloskundige Asef - Controle verloskundige 31 maart: IJsje82 - Controle verloskundig APRIL 5 april: Florina - Pretecho geslachtsbepaling 11 april: Bdotsie - Controle gynaecoloog 15 april: Louloute - Pretecho geslachtsbepaling 20 april: Louloute - Controle verloskundige 26 april: Toverbal - 20 weken echo MEI 10 mei: Bdotsie - 20 weken echo ---------------------------------------------------------------------------- Wil je iets aanpassen aan de lijst? Geef de nodige gegevens door en dan zal ik (Florina) het lijstje aanpassen ------------------------------------------------------------------------------ Klopt alles zo weer?
Haha ! Ben heeel erg benieuwd of je gevoel klopt, zou wel bijzonder zijn zeg. Blijft echt spannend hé! Hopelijk gaat de tijd voor ons allebei snel en zijn we erachter of er een jongetje of een meisje in onze buikjes zitten! Wat fijn dat het wat beter gaat, inmiddels nog steeds? Ik ben ook nog altijd elke dag aan het spugen helaas Lijkt me echt super leuk! Helaas bieden ze dat in mijn stad niet aan, anders zou ik zeker meedoen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt The bump is echt heel leuk Met 3D beeld van hoe je kindje er nu uitziet Zo mooi <3! Jaaa dat vind ik ook heel mooi een koppie vol haar ! M'n dochter had wel redelijk wat haar, ben benieuwd hoe dat straks met een tweede is. Ik voel me wel iets beter dan een paar weken terug, maar ik ben nog steeds bijna elke dag aan het overgeven helaas Super fijn! Nogmaals gefeliciteerd! Poeh, klinkt heftig! Ik heb nog nooit iets gebroken, word er naar van als ik er aan denk Misschien dat ik dat wel wil gaan proberen, heb het de vorige keer geprobeerd en helaas ook borstontsteking gekregen, bv kwam ook niet goed op gang en m'n dochter bleef maar afvallen echt geen fijne ervaring.
Vervelend zo'n baaldagje, lekker een frisse neus doet je dan goed Maandag komt helemaal goed hoor! Het is en blijft gewoon spannend, dat heb ik zelf eigenlijk ook wel. Heel erg mooi! Jeetje, wat een rot ervaring! Kan me goed voorstellen dat het dan nu een tweede keer een drempel is, vooral doen wat jij denkt dat goed is hoor! Ik slik ook extra vitamine D, hoorde van de internist dat het in 2013 tijdens de zwangerschap van m'n dochter onmeetbaar laag was Dat is mij toen nooit verteld, kreeg wel tabletjes maar dat het zo ernstig was wist ik niet. Ik slik nu 800 IE per dag. Wat vervelend, hopelijk voel je je snel iets beter. Kan echt intens zijn! Ah, wat vervelend Dikke knuffel! Niet teveel zorgen maken, maandag gaat een hele mooie dag worden! Kwaaltjes komen en gaan, ik heb vandaag ook niet zoveel last van m'n borsten bijvoorbeeld. Fijn dat dat alvast geregeld is! En hoeveel passen de oma's dan op? Leuk, ben benieuwd wanneer je het hartje kan horen! Welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen hier. En haha, te veel om terug te lezen hoor, gewoon vanaf hier inhaken. Ik moest laatst nog aan je denken! Wat naar dat je HG hebt, lijkt me echt heel erg zwaar. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat en je straks écht fijn kan genieten. Wat een narigheid.