hoi ik wil wel op de lijst erbij; verwachte bevallingsdatum 24 september volgende echo 14 maart verloskundige 28 maart en its a surprise
Toverbal: wat ambetant dat je je zo voelt. Als de hormonen toeslaan.. Ik denk wel dat je omgeving het zal begrijpen hoor Jodie: super goed nieuws! genieten maar! Yazzie: oh het hartje horen! dat is echt zo bijzonder! Probeer het op te nemen dan, dan kan je het altijd afspelen wanneer je wilt. Stamper: welkom!
Welkom Stamper! Fluo de ene dag begrijpt mijn vriend het beter als de andere dag. Is ook begrijpelijk. Niet dat ik persoonlijk op hem chagrijn, maar de meeste dingen schieten mij in t verkeerde keelgat. Hij vind me explosief 😂
Mega herkenbaar. Word soms ook moe van mezelf. Mijn vriend heeft inmiddels geleerd, "ga nooit in discussie met een zwangere vrouw". Het is vooral ja schat, nee schat, goed schat 😂
Haha, ga nooit in discussie met een zwangere vrouw. Zeker waar Toverbal: ja ik snap het volledig. Misschien proberen erop te letten? Maar dat is sneller gezegd dan gedaan natuurlijk. Zeker met die hormoontjes Ik heb de laatste dagen het gevoel dat mijn broek echt spant, vooral 's avonds. Dus ik denk dat het binnenkort tijd is voor de nieuwe aankopen
Fluo dat probeer ik ook echt. Alleen wat jij en Jodie zeggen, mijn vriend gaat dus wel in discussie met een zwangere vrouw 😂 Dan staat mijn toon hem niet aan en daar gaat hij dan over discussiëren waardoor ik explosief wordt 😈 nog 6 maandjes 😂😂
Voordeel als man niet thuis is, er is geen onbegrip haha Jodie wat een mooi echo en nub zegt dat het een jongen wordt haha. Ben benieuwd Hier is het laat... kinderen reageren als een gek op m'n zwangerschap en zijn stierlijk willen alleen op schoot, maar af en toe moet ik toch echt werken en studeren. Soms... Nu werk deel 1 af, morgen deel 2 en dan echt weer bikkelen voor m'n studie. Slaap lekker allemaal
Een jongen zou wel kloppen bij mn gevoel! 😍 Vanochtend vroeg onze vrienden in Amerika gebeld met het nieuws. Ook heeel blij en proberen in november naar Nederland te komen. Heel leuk!!
Haha Toverbal Niet slim ook he dat die in discussie gaat, iedereen weet dat je dat niet moet doen Mijne laat ook soms wat dingetjes varen haha. Wat leuk Jodie dat ze zo blij zijn Ben benieuwd of Meijtjes voorspelling klopt haha. Meijtje, ah dat is soms toch wel zwaar ja. Je kan niet alles tegelijk haha.
Toverbal: oh hij gaat in discussie hij zou beter moeten weten! haha. Misschien even een boekje bij hem droppen over zwangerschap. Proficiat met de 13 weken! Nu is het eerste trimester definitief afgesloten! Meijtje: wat sterk dat je en werk en studeren combineert. Altijd bewondering voor. En nu nog eens dubbel met je zwangerschap.. Welke studies doe je extra? Jodie: wat super leuk nieuws! Ze komen waarschijnlijk niet zo heel veel naar Nederland? Leuk bezoek dan!
Ik heb vandaag mijn mond voorbij gepraat op m'n werk. Het ging tijdens de lunch over baby's en echo's en ik kon het niet laten 🙈😱. Naja de echo was helemaal goed en t kindje was echt af, dus zou wel veilig moeten zijn he. 😊
Jodie: ja ik moet ook altijd nog wat op mijn tanden bijten Moet normaal geen probleem zijn hoor. Ik denk dat er verschillende het bekendmaken rond 11 weken. Je hebt je termijnecho toch al gehad, dus alles is ok . Hoe reageerden ze?
Yazzie ik ben nu papa en mama. Het heeft z'n voor en nadelen. Je bouwt een dagritme op met de kinderen als hij er niet is. Ze weten niet beter. Het is geregeld zwaar. Geen avonden gezellig op de bank, of samen iets doen. Maar als je dat wel hebt betekent het ook echt iets, dat blijf je waarderen. Savonds zit ik nu aan mijn studie, hij kan bijna nooit online dan als hij weg is dus uitgelezen kans om avonden te bikkelen. En relaxen als hij er is. Het heeft z'n voor en nadelen. We hebben ook nooit ruzie haha, relatie blijft leuk, geen sleur of iets. En soms voel je je moederziel alleen en onbegrepen door de buitenwereld en ook dat hoort erbij. Zeker als ze zeggen, je weet waar je aan begon. Klopt... Maar ik hen voor hem gekozen en die levensstijl zit er nou eenmaal aan vast. dat betekent niet dat het altijd even leuk is. Fluo hbo management in de zorg, dus daar gaan heel wat uren in zitten. Gelukkig zit ik een tijd in de ondernemingsraad waardoor heel veel termen mij niet onbekend zijn. Maar pffff papers maken, portfolio, stage lopen. En dan nog eens werken kinderen en huishouden whahaha. Ach over een paar jaar wordt het minder.
Toverbal, zo'n man heb ik ook. Vermoeiend soms Hij gaat echt overal om in discussie, zolang hij maar zijn gelijk, zijn zin, en zijn manier krijgt...
He danes! Ik ben een tijdje stil geweest zal straks alles eens even bijlezen! Hier vandaag een 12 weken dansje!! Wiehoo eindelijk!! Vandaag op het werk bekend gemaakt dat ik zwanger ben, iedereen was heel enthousiast gelukkig . Nu ff lezen Liefs!