:-D juist goed nieuws gehad. Vorige woensdag was mijn hcg 135 en juist uitslag van bloedname gisteren gehad 1073, dus heel goed gestegen. De broeren van mijn moeder zijn ook een tweeling. Men vorige zwangerschap zou ik dat niet erg gevonden hebben en zelfs leuk maar nu met eentje echt wel genoeg hoor
Ik ga ook wachten tot de normale echo, die heb ik ongeveer bij de 10 weken (wacht nog op afspraak) eerder zie je toch vrij weinig, en als het mis gaat, gaat het met een echo ook wel mis. Hier begin ik ook lichtelijk misselijk te worden zo nu en dan, vervelend! Heb nog niets van MvM gehoord, hoop snel wat te horen. Tioman lekkere vakantie gehad? Yazzie ik zou die test inderdaad ook nog even een dag of wat later herhalen en dan hopen op een knaller! Ik heb ook nog een k2v5 test liggen, die ga ik maar doen voor ik MvM op bezoek krijg denk ik.
Mooie stijging Bdotsie! Super! Wat tweelingen betreft, mijn vriend plaagt me er ook mee. Ik heb ze niet in mijn familie, maar hij wel redelijk wat. Is ook nog even spannend dus.
Hier door vele missers haha niet echt pret zeg maar t 10 weken krijg ik de echo's inwendig om aanleg/ vorm ook na te kijken, dan zie je met 6 weken al best veel en het is in het ziekenhuis. Uitwendig heb je met geluk een stipje. 2ling, denk het niet, 10 van alle zwangerschappen waar ik echo van gehad heb, geen enkele 2ling bij zat. Daar maak Ik me niet zo druk om en mocht het zo zijn dan is dat zo.
Nee hoor niet ongepast. Mijn oma is toen can de trap gevallen en had tegen niemand wat gezegd en kwamen er later achter dat broertje/zusje niet meegegroeid was na de val van de trap.
Florina: Ja dacht al een bekende naam maar ik ben het even kwijt waarvan precies whaha sorry!! Voor de lijst, heb al 1 dochtertje, ben nu 31 jaar, uitgerekende datum?? werkelijk geen idee nog, geslacht blijft voor ons een verrassing. 30 januari een echo bij de gyn, om te spieken hoe het verloopt. Gaat dat goed dan mag ik naar de verloskundige, daar heb ik ook al een afspraak staan op 1 februari voor de intake. Bdotsie: Jeetje veel meegemaakt zeg.. duimen draaien dat alles goed mag gaan! Gezonde zwangerschap toegewenst! Ik heb zelf ook een hele geschiedenis, qua ziekte ect. Leef met je mee! Super fijn dat je weer geholpen word met medicatie, goed geregeld! Yazzie: Lekker dat je eerste afspraken al staan, aftellen maar! Wachten duurt zo lang in het begin!! pff Mooi test van je NOD! Simmer: Heerlijk en vast contract! Meijtje: Hier geen testen, ook een bewuste keuze. Jodie: ooh jeetje nu al boven de wc dat beloofd wat, hoop dat het gaat meevallen voor je! Tioman: ooh jeeee dat lijkt me dood eng bloedverlies. Gelukkig is het gestopt! Kwaaltjes, hier vooral ontzettend last van mn borsten, heb maar een kleine 75B maar die knappen nu al bijna uit mn bh en zijn echt een no go zone haha MvM bij mn eerst aan meegedaan en bij mn miskraam ook. Nu wacht ik even iets langer of alles goed gaat. Dan wil ik alsnog meedoen aan MvM. Heb zelf ook hulp nodig gehad met het krijgen van mijn eerste kindje. Ik heb PCOS. Dus ik doe graag wat terug. Afgelopen rondes ook Clomid gebruikt maar daar ben ik mee gestopt een paar maanden geleden omdat ik er zo veel stress van had elke keer je eisprong opsporen, gericht klussen. Terwijl ik een Burnout heb. Geen handige combinatie. Dus gestopt en nu spontaan zwanger geworden waar ik maar wat trots op ben! Op eigen kracht. Hoop heel erg dat het goed blijft gaan! En ben mega benieuwd hoe ver ik nou eigenlijk ben haha! Zo nu ben ik hopelijk weer bijgewerkt hier.
Ooh wat erg 😢 Zo eng dit..ook wel gek voor je vader denk ik om je te beseffen dat je tweelingbroer/zus er niet meer is. Jill oh dat is echt een mini wondertje dan die nu in je buik zit, wauw!!
Jeetje, wat naar! Wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg. Super spannende tijd, ik ga heel hard voor je duimen voor een prachtige echo straks ! Wat fijn! Dat staat dan in ieder geval alvast gepland, iets om naar uit te kijken Hoe was het vertellen?! Ben benieuwd! Bij mijn verloskundige dacht ik ook rond de 8 weken de eerste echo, vind ik ook prima ! Aaah lees het nu Super leuk! Wat fijn die enthousiaste reacties! Hele mooie test hoor! Echt heel mooi! Ik heb het ook wel hoor, het wisselt gewoon een beetje per dag met de kwaaltjes. Vandaag nog helemaal niet moeten kokhalzen bijvoorbeeld haha. Hier ook echt pijnlijke borsten, merk het vooral als ik opsta dan voelen ze zo zwaar en beurs! Poeh, 2 zou ik wel echt heftig vinden hoor Mijn vader is ook een tweeling. Hoop voor mezelf dat het er 1 is haha! Jaaaa wat goed ! Mooi hoor! Haha, van het zomer 2016 topic We hebben elkaar ook op FB dacht ik! Zal je dan gewoon even op 16 september zetten en dan kan het altijd nog aangepast worden!
♡ Uitgerekend 15 t/m 30 september 2017 ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 27 september 28 september 29 september 30 september BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (5) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 18 januari: Micloveally - Eerste echo 26 januari: Meijtje - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk) 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk) MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 10 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Hier vond ik nog een pakje Kruidvat testen die ik een tijdje terug gekocht had. Denk dat ik het niet kan laten om ze toch nog te doen haha! Ben benieuwd, misschien dat ik er vandaag al eentje doe op 14 DPO. Verder ben ik nog niet teruggebeld door de verloskundige, hopelijk wel deze week, dan heb ik tenminste iets om naar uit te kijken
@tweeling hier erfelijk meer kans op twee eiige tweeling...maar ik moet daar eerlijk gezegd niet aan denken. Ml zou het geweldig vinden... voel me vandaag echt moeier worden. Vanavond om 7 uur alweer de deur uit, dus moet nog even volhouden vandaag. ik denk mezelf gewoon niet moe
Ja hier ook wel moe hoor..pff geen zin om nuttige dingen te doen vandaag ook. Florina Ja ik zou ze dan ook willen opmaken hoor die testen!! ben benieuwd naar je test!
Welkom nieuwe meiden! We zijn al met veel! @Tweeling onze 1e zwangerschap was een tweeling alleen 1 in de eileider en de andere wel in de baarmoeder... heterotopische zwangerschap heet dat.. maar was bij ons denk door de mmm behandelingen... Dus ga er van uit dat het nu gewoon 1 is.. Iemand had het over minder klachten... hier nog steeds geen klachten... word ik wel zenuwachtig van zelf.. weet wel dat ik bij de vorige zwangerschap ook klachten minder werden eventjes.. maar loopt nu heerlijk door de kamer dus of dat wat zegt weet ik niet al ze minder worden.. Morgen naar de gyn vind ik dan toch wel weer heel.spannend.... En gaat jullie buik ook zo hard. Vraag me echt af hoe dat tot 12 weken vol moet houden... hij gaat nu al flink... meer mensen last van?
Micloveally, morgen al een echo, ben onwijs benieuwd! Hoeveel zie je op deze termijn op een echo? In dat opzicht vind ik met 10 weken eerste echo ook wel fijn, dan zie je gelijk mooi veel. Mijn buik is ook opgezet. Dus heb allemaal soeptruien aan, echt tenten. Hoe snel werden jullie terug gebeld door MvM?
Ik ben ook maar zoooo moe haha. En slecht slapen en vroeg wakker worden werkt dan helemaal niet mee. Ik zie nog weinig aan mijn buik maar mijn broek zit al niet echt heel comfortabel meer hahaha. Waarschijnlijk meer eigen gevoel en darmen ofzo. Spannend micloveally! Ik was het trouwens die vroeg van minder klachten maar toch hebben veel weinig of af en toe minder klachten dus dat komt vast goed @florina ja heel leuk die enthousiaste reacties haha. En ik zou als je ze toch nog hebt ook nog ff een testje er tegen aan gooien hahaha. Ik doe donderdag de laatste