Mooie test Daniëlle!! En leuk al de eerste afspraak te hebben!! Ik ga denk ik morgen m'n gyn bellen. Gewoon meer voor de leuk eigenlijk, dat het gelukt is want ze doet geen zwangerschappen. En misschien heeft ze nog wat tips, bij ons krijg je pas met 12 WK de eerste echo, en daarvoor bij je eigen gyn maar de mijne doet dus geen zwangerschappen hihi. Misschien weet ze iemand.
Monet... ik denk afgelopen zaterdag... Leuk louloute... kun je ni zoeken bij jou in de buurt voor vk?
Ben benieuwd naar de mvm test de 16e.... Ben zo blij dat ik weer kan deelnemen aan zoiets moois! Hier kwa kwaaltjes valt het wel mee opzich. Kwaaltjes tot nu toe: soms vlagen van misselijkheid, moe, bandenpijn pff niet fijn, borsten beginnen nu wat gevoelig te worden maar het is dragelijk. Ohja en sommige geurtjes blehhhh kan al heel slecht tegen mensen met te veel parfum op maar nu is het echt te erg
Ha monet, voorzichtig gefeliciteerd! Ik heb bloedonderzoek en echo gehad dat is allemaal goed. De kleintjes zijn gestopt vanaf 4 tot eind 13 weken. Steeds in een andere fase. Ik mag chromosoom /dna afwijking laten checken bij ons, maar de kans dat daar wat uit komt is nihil. En als het zo is wil ik geen ivf traject in om dat er uit te filteren. Ik heb 2 gezonde meiden, dus het is wel mogelijk. Ze hebben een theorie dat ik te vruchtbaar ben en mijn lichaam alles innestelt ook al is het niet goed waardoor het vroeg of laat mis gaat. Ene is de echo van bijna 10 weken goed en even daarna sta ik met de kleine in m handen, of is al gestopt bij 9 weken en blijft zitten. Verschillende opties al gehad. Ik hoop dat dit mijn laatste zwangerschap is en dat ik mag genieten van een 3e wonder <3 Ik ga naar België om nipttest te doen als ik zo ver mag komen.
Mijn test vanmiddag met middag urine haha... Ben nog steeds verbaasd. Morgen testen kopen en dan woensdag testen. Want morgen moet ik gelijk door naar m'n werk, dus niet handig om daar te doen haha. Heb wel geduld, als het goed is gaat deze de komende 34 weken nergens heen
@Meijtje ja bij ons zeiden ze ook dat de kans dat er iets uit dat bloedonderzoek zou komen heel klein is.. maar helaas behoren we dus tot de 2 of 3 procent waarbij wel wat gevonden wordt... vind het aan de ene kant wel fijn dat er een reden is gevonden maar het is gewoon vervelend dat je er niks aan kan doen... ivf voel ik idd ook niet zoveel voor maar het houdt wel op een gegeven moment op zeg maar. Ik weet niet of ik het zou trekken om nog meer miskramen te krijgen.. Ik vind het daarom dapper dat je het blijft proberen! Het feit dat wij idd een gezonde dochter hebben, geeft ons wel moed..
Spannend meiden. Hoop dat het allemaal blijvertjes zijn. Wat me opvalt is dat de eerste echos erg verschillen, monet bv al 25 januari en Danielle 15 februari terwijl we allemaal even kort zwanger zijn. Waar kan dat aan liggen, weten jullie dat? Ik heb 30 januari de eerste echo ik ben dan 7 wkn. Het is nog in het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling ben/was. Daarna moet k waarschijnlijk ook naar de 'gewone' verloskundige.
Komt doordat ik geen miskramen heb gehad. En geen enkele medische indicatie heb om vroeger een echo te hebben...
Oke ja dat dacht ik al, maar vond het zo'n groot verschil. Maar goed voorlopig moeten we allemaal nog geduld hebben 😊
Zal idd met miskramen en/of medische indicatie te maken hebben. Weten bij jullie andere mensen het al behalve de partner? Hier heb ik het alleen nog maar aan een goede vriendin verteld maar een beetje uit noodzaak. Aanstaande vrijdag gaan we met een groepje vriendinnen bij haar thuis zitten en dan wordt er altijd gerookt.. en daar wil ik nu gewoon niet middenin zitten.. Dus ze gaat nu vriendelijk vragen of de rokers buiten willen staan haha Ouders en schoonouders zullen we het ook wel snel vertellen maar verder denk ik nog aan niemand..
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 september 2017 ♡ 14 september Marni1 (?? Jaar) - ? Kindje - meisje - jongen - verrassing 16 september Danielle83 (? jaar) - Vierde kindje - meisje - jongen - verrassing Tioman (? jaar) - ? kindje - meisje - jongen - verrassing Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - meisje - jongen - verrassing 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - meisje - jongen - verrassing 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - meisje - jongen - verrassing 19 september 20 september Monet (?? Jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing 21 september 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing 23 september 24 september 25 september 26 september 27 september 28 september 29 september 30 september jongens (0) | meisjes (0) | verrassingen (0) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ 25 januari: Monet - eerste echo (vk) 30 januari: debbel83 - eerste echo 15 februari: danielle83 - eerste echo (vk)
Zo heb het lijstje aangepast, hopelijk niks/niemand vergeten! Hoe gaat het met jullie? Hier word ik met de dag misselijker hihi..op zich wel fijn maar aan de andere kant hoop ik dat het niet zo erg wordt als toen met m'n zoontje, toen moest ik naar het ziekenhuis op een gegeven moment omdat het spugen zo erg was..
Oh ja dat is vervelend.. hoop dat het je dit x bespaard blijft! Hier in vlagen erg misselijk.. verder eigenlijk nog weinig ergens last van.. oh ja en rommelende darmen..
Hey meiden, mag ik meekletsen? vanmorgen onverwacht positief getest! (had van tweekend al omo wit getest) Dus helemaal happy!! In ronde 1 zwanger van nr. 4. Voel me heeeeeeel dankbaar nu!! Ik denk dat ik rond 20 september ben uitgerekend.