15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Daniëlle even een dikke knuffel voor jou!! Lijkt me heel erg lastig zeker met de hormonen die niet meewerken..!!

Hier nog geen gekkigheid qua eten. Lust alles zoals normaal en heb juist trek in chips :D
    Haha serieus, heb vandaag de boodschappen gedaan en de eerste wat ik dacht toen ik jouw bericht aan het lezen was meijtje was neeee ben chips vergeten te kopen 😵😂

2. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Dank jullie wel!
    Gek idee he.. dat er in ieder van ons een klein mensje in ons wordt gemaakt. Het jaar had niet mooier kunnen beginnen!

en Meijtje moet toch wel om je lachen met je eten, haha. Ketchup op je ei, haha wie weet eet jij dat de komende 8 maanden :p Moet er zelf niet aan denken! Al las ik net iemand die vanavond patat ging eten, daar heb ik dan wel weer trek in :D

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier tot nu toe geen gekke eet gewoontes. Merk wel dat me kleding nu al strak gaat zitten;) ( ben van me zelf al flink haha voor de zwangerschap 124kg nu 126.3kg) eet toch normaal en gezond en snoepen doe ik al tijdje niet meer. Vriendin van me zei tegen me ach joh wordt wel erger ik had iedere zwangerschap sneller een zwangerschapsbuik.

4. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Geen gekke eetgewoonten maar wel enorm veel trek de hele tijd... poeh ik eet de hele dag Door.. van alles en nog wat... en heb maar een klein maagje dus kan iedere x maar een beetje eten maar ik daardoor ook weer snel leeg...

5. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook nog geen gekke eetgewoontes. Wel misselijk af en toe. Kheb wel een tic dat ik steeds opnieuw wil testen om te kijken of de streep niet lichter wordt. Beetje obsessief maar kan t nie laten. Ben toch bang dat t mis gaat, nu ik op dit forum lees hoeveel meiden miskraam hebben gehad..

6. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    @ Jodie het heeft geen zin om steeds te kijken of de test niet lichter wordt. Dat kost je alleen maar een hoop geld. Ik begrijp je onzekerheid wel hoor. Ik heb hetzelfde gedaan bij mijn eerste miskraam. Ik bleef knaltesten houden terwijl het vruchtje al een week dood was. Je kan er dus weinig conclusies aan verbinden. Probeer ervan te genieten want de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed. En als het mis gaat kan je het toch niet tegenhouden.

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Ik heb ook even wat minder tijd gehad. Ik zag een paaf prachttesten voorbij komen!

Buik, die van mij is ook enorm. Kan al niks meer verbergen, hij valt gewoon buiten de toon.

Mvm meld ik me binnenkort ook voor aan. Ik wil eerst zeker zijn over de zwangerschap. Na de echo denk ik. Die is met 7w6d.

Pretecho: de kinderen zijn erg benieuwd en wij ook. Ik ga het t hier ook in groep gooien.

Wij hebben al de naam, en kan voor beide geslachten. Ik denk dat t goed is om de kinderen de baby bij de naam te laten noemen terwijl hij/zij nog steeds in mijn buik zit. Zodat hun brusje al deel uitmaakt van ons gezin en gesprekken. Maar het geslacht nog niet vertellen. We hebben nu evenveel jongens en meisjes dus het geslacht is megainteressant. Maar dat houden we geheim.
    Moet nog even kijken of dat wel werkt.

Danielle83
    Ik heb hetzelfde, ik wil mijn kids bij mij houden en mis ze al voor ze weg zijn. Heb ik nog een ex die 50-50 verdeling wil. Dus van do tm zo zijn ze bij hem. Zucht, maar het gaat niet om mij. Het gaat om de kindjes dat ze allebei hebben.

Kwaaltjes, bij mij zijn ze morgen nergens te bekennen en is het eerste wat ik denk als ik wakker wordt: oja ik ben zwanger. En dan gedurende de dag wordt ik steeds moeier en en gaat mijn buik meer trekken. S'avonds mijn bh uitdoen is echt hell..

Zo weer even verder lezen.

8. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hallo allemaal!! Gefeliciteerd met jullie buikbabys :D
    ik wil ook graag meekletsen :)

Ik ben zwanger van ons tweede kindje :D jeuheuj!
    En als de berekening klopt dan ben ik nu 22 september uitgerekend :)

Ik ben 1 mei 2015 gestopt met de pil, maar het wilde niet lukken... afgelopen september positieve test in handen maar dat eindigde helaas met 6,5 week in een miskraam.
    En nu dus weer een positieve test! Joepie!:D

Wel toevallig ook, ik was met Tess precies dezelfde periode zwanger! Alsof het zo uitgekiend is haha..

Maar wat ik helemaal bizar vond/vind, is dat Tess zei dat ik zwanger was :$:
    1,5 week geleden ofzo..
    We zaten aan tafel te eten en ik wreef over haar buik, en zei iets van 'zo, nou zit jouw buik helemaal vol met kroepoek' ofzoiets was het...
    Legt zij vervolgens haar hand op mijn buik en zegt ' en jij hebt een baby in de buik he mama':(
    Dus ik zei nee schatje, baby'tje is er niet meer he.. zegt ze nee andere baby :$
    Uuuuhm oké?! Ik keek mijn man aan en zei ja wie weet haha
    En toen werd ik dus paar dagen later niet ongesteld.. En zie dus nu het resultaat!
    Bizar he?!
    En we hebben ook aan haar gevraagd wat het wordt en zij blijft stellig bij een jongetje :p dus ik ben benieuwd hahaha
    We zullen zien of ze gelijk heeft :p
    Wie weet heeft ze echt een zesde zintuig ;)

Ik heb eerlijk gezegd niet alles terug gelezen... is zo veel :)
    Maar ik hoop vanaf nu in te kunnen springen.

Ohja, ik heb mijn eerste vroege echo met 7 weken ivm vorige miskraam, en heb daarna met 9 weken de standaard echo en intake!
    3 februari vroege echo (7weken)
    17 februari echo en intake (9 weken)

Ik heb eigenlijk nog geen klachten... alleen pijnlijke tepels en moe...
    Hopelijk blijft dat voorlopig ook even zo want de zwangerschap van Tess was hel 2.0:(

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    We hebben de auto trouwens. Fijn dat alle kids erin kunnen. De hond moet wel in een aanhanger als alle kids erin zitten, hahaha!

Ik heb nu een weekje niet meer getest. Ik wil zo graag koel de zwangerschap door, maar door het verleden is dat haast onmogelijk. En ik weet dat een test extra en echo geen garanties geven. Zelfs een kloppend hartje is dat niet, zoals mijn laatste mk. Ik probeer het los te laten zoals we waarschijnlijk allemaal proberen. Ff moeilijk met mn vertrouwen. Dus als ik af en toe even niet aanwezig ben is het omdat ik probeer het los te laten.

Fijne avond!!

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Welkom mama092013,
    Wat een bijzonder verhaal! Heel benieuwd of Tess het goed heeft. Willen jullie weten wat het wordt?

11. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ja gek he als je dat zo hoort haha.. Maar ze had wel gelijk ;)
    En ja wij willen het geslacht wel weten... puur omdat ik het gewoon niet vol houd tot de bevalling haha
    Ben veel te nieuwsgierig!
    Bij Tess ook met de 20weken echo gevraagd naar het geslacht. Zo zullen we het deze keer ook doen.

12. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    He meiden!

Wat is er weer veel gekletst zeg, mijn werkdagen zitten er weer op nu lekker lang weekend vrij omdat vl een weekend weg gaat met vrienden.

Nieuwe dames welkom, blijft spannend ik wil wel graag weer cb testen doen om te kijken of er nu 2-3 of 3+ op komt maar heb ze gelukkig niet in huis waardoor ik mezelf nog steeds in kan houden 😉 Durf het aan de andere kant ook weer niet.. erg he.. die onzekerheid... ga er maar vanuit dat het goed is, positief denken heeft hopenlijk ook invloed 😉

Kwaaltjes heb ik nog niet erg veel last van gelukkig vorige zwangerschap extreem moe geweest de eerste maanden maar met een kleine is daar ook geen tijd voor haha kon toen hele dagen slapen ☺

Auto; wij willen nog een andere auto ik al wat langer maar vl is gehecht aan onze bmw 1 serie. Ik bond t tijdens de zwangerschap al een hel om in en uit te stappen in het laatst omdat hij zo laag is n nu met z'n 3en al te klein laat staan met z'n 4en.

K ga nu snel slapen vl heeft nachtdienst dus lig helaas weer alleen 😔 Trusten allemaal!

Liefs S

13. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    #393 Florina, 18 jan 2017
    Laatst bewerkt: 18 jan 2017
    ♡ Uitgerekend 15 t/m 30 september 2017 ♡

15 september
    Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE!

16 september
    Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Suekes (34 jaar) - Derde kindje - SURPRISE!
    Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!

17 september
    Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!

18 september
    Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE!
    Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!

19 september
    Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

20 september
    Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE!
    Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY!

21 september
    Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

22 september
    Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

23 september
    Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

24 september

25 september
    Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!
    Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

26 september
    Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

27 september

28 september

29 september

30 september

BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (6) | ♡ kloppend hartje! (0)

♡ Afspraken ♡
    JANUARI
    26 januari: Meijtje - Eerste echo
    30 januari: Debbel83 - Eerste echo
    30 januari: Jill85 - Eerste echo

FEBRUARI
    1 februari: Jill85 - Intake verloskundige
    1 februari: Micloveally - Tweede echo
    3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo
    3 februari: Mama092013 - Eerste echo
    6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk)
    8 februari: Raquel87 - Eerste echo
    9 februari: Yazzie - Intake verloskundige
    10 februari: Louloute - Eerste echo
    13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige
    15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo
    15 februari Raquel87 - Intake verloskundige
    17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo
    21 februari: Faeliv - Intake verloskundige
    21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo
    22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog
    23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk)

MAART
    7 maart: Yazzie - Termijnecho
    9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige
    10 maart: Louloute - Termijnecho
    21 maart: Louloute - Intake verloskundige

APRIL
    20 april: Louloute - Controle verloskundige

14. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Oh ik ben 27 :)
    A.s. maandag word ik 28
    Dus zet maar 28 jaar in de lijst ;)

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heb het aangepast :D!

16. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Ja wij willen het weten :)
    Wij zullen dat bij de 20weken echo vragen

Bedankt voor het aanpassen!

17. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Oops ja zag dat je dat hierboven al schreef maar was nog niet zo ver met bij lezen :p

18. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Brabant
    Haha geeft niet... valt ook niet mee om al die lap teksten bij te houden ;)

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Begrijpelijk hoor, het is allemaal ook zo spannend. Hopelijk vliegen de weken voorbij en heb je straks een prachtige echo! Zal voor je duimen, na al dat wachten is dat je echt ontzettend gegund! Iedereen in dit topic natuurlijk :)

Haha, heb het aangepast voor je :D En hier precies hetzelfde, lekker babyshoppen!

Hmmm! :D Lekker gegeten?! Vast wel!

Heel erg herkenbaar hoor.. ben er nu toch maar mee gestopt na twee keer een knaltest :) Misschien dat ik nog een digitale wil doen over een aantal daagjes maar ga geen streepjes testen meer kopen haha.

Hier ook echt gevoelige borsten! Ik heb het juist vooral bij het opstaan sochtends haha

Welkom hier! Wat leuk dat je ook mee komt kletsen :) Wat fijn dat je weer zwanger bent zeg, een lange weg moeten bewandelen als ik het zo lees.

Wauw, heel bijzonder! Haha wie weet een broertje op komst dus :D Ben nu wel extra benieuwd!

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hier vandaag weer behoorlijk wat steekjes, vooral bij het (te) snel opstaan merk ik het gelijk aan m'n buik. Verder was ik wat aan het spelen met m'n dochter, en waren we door het huis aan het rennen en begon opeens te kokhalzen, bah! :) Weer boven de wc gestaan maar gelukkig niet echt hoeven overgeven.

Nu lekker slapen! Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina