Goedemorgen!! Welkom mama092013 en van harte gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat je dochter het gelijk doorhad!! Hopelijk gaat deze zwangerschap goed!! Hier vandaag zo misselijk direct na het opstaan bah. Meiden die temperaturen zijn jullie al gestopt? Ik durf niet te stoppen hihi bij m'n zoontje ben ik doorgegaan tot 23 dpo zit nu op 20 Qua testen, ik heb nog 2 cb digi liggen misschien ga ik die ook wel doen..pff ben ineens heel onzeker vandaag haha
Mama092013 welkom en gefeliciteerd. Wat bijzonder dat jouw dochter dat zei. Hier gebroken nacht gehad door die van bijna 2. Dus dan zal ik wel.moe de dag door gaan Echt kwalen heb ik niet. Voel me ook af en toe niet zwanger, net Zoals bij m'n eerste. Was ook zo. Moet stiekem wel om mezelf lachen. Ach ja. Louloute ik snap de angst wel. Alleen bij een ma blijven bijv de klachten en temp hoog, maar kindje groeit al niet meer. Dus je kunt nooit alles ondervangen.
♡ Uitgerekend 15 t/m 30 september 2017 ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 27 september 28 september 29 september 30 september BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (6) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 26 januari: Meijtje - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 1 februari: Micloveally - Tweede echo 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 3 februari: Mama092013 - Eerste echo 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk) 8 februari: Raquel87 - Eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo 13 februari: Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Raquel87 - Intake verloskundige 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk) MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 10 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Wauw mooi!! Ik heb nog 1 digital liggen en echt nog 5 2v5. Misschien dat ik alleen nog de digital doe om te kijken of er nu 2-3 of 3+ staat ipv 1-2. En daarna is t klaar en ga ik gewoon wachten tot 13 februari. Intake en echo!!
Goedemorgen! Flink gekletst hier, had gisteren totaal geen tijd maar ben weer bij haha! Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe mensen @mama092013 wat een bijzonder verhaal van Tess! Toch benieuwd of ze het geslacht goed heeft haha! @louloute mooie test!!! Hier vandaag (16DPO) laatste test gedaan en toch echt wel een knaller. Nu zijn ze op en laat ik het maar zo denk haha! Heb er wel vertrouwen in nu. Behalve moe en pijnlijke borsten weinig kwaaltjes
Micloveally: super dat je echo goed is en over twee weekjes een mooi kloppende hartje Meijtje: wel naar dat ze niets vinden, maar ik duim mee voor die mooie plakker. Hoop dat je over 3 weken nog in je prachtige jurk past. welkom RoosW87: fantastisch dat je nu zwanger bent geworden in je rustmaanden, gefeliciteerd!!! Nu heerlijk genieten. welkom mama 092013: gefeliciteerd! speciaal van je dochtertje, heb ook zoiets voor maar dat vertel ik dadelijk even. Zou mooi zijn als zij gelijk heeft dat het een broertje wordt Florina: dat kokhalzen moet heel vervelend zijn, bah. Yazzie: goeie knaller kwaaltjes: gisteren dus helemaal niets, vandaag toch weer misselijk. geraak ook helemaal niet vooruit vandaag. Dus ze wisselen heel hard maar toch fijn dat ik wat misselijk ben. voel ik mij iets zekerder weer. ook heb ik nu een super kort lontje. Hebben meer van jullie dat? kledij: mijn jeans zitten ook vaak vervelend nu, dan loop ik thuis rond met mijn knop en rits open hahahahaha of ik doe een losse trainingbroek aan. pretecho: nu was ik aant tellen en als ik 22 febr pas mijn eerste echo heb ben ik al 10 weken ipv 9. Dat vind ik wel heel lang wachten. Dus toch even aant zoeken geweest of ik niet ergens voor een vroege echo terecht kan. Heb eentje gevonden een 3 kwartier hier vandaan en hoop dat we daar binnen een 2 kleine weekjes terecht kunnen maar dat laat ik nog weten. Ik heb gisteren aan mijn schoonouders toch maar verteld dat we zwanger zijn, was met een heel klein hartje. eigenlijk was dat hoofdstuk afgesloten en ze hebben al veel babyspullen weg gedaan. Wij ook trouwens. Maar nu zei mijn schoonmama in 1 keer, ik wist het al, ik heb dit enkele weken geleden gedroomd. Dus ik ok (dan zal het toch niet zo geschokt overkomen ). Wij hebben enorm veel steun aan hun en vond wel dat hun het al moesten weten. voor de rest zwijgen we nog maar een tijdje.
Heeft er hier iemand nu al pijn aan hun bekken? Heb veel last van mijn stuitje, straalt beetje uit naar rechts. Bij de jongste zat ik met 16 weken thuis omdat het werken niet meer lukte. Hoopte het nu iets langer vol te houden. Zou dit nu al begin van bekkeninstabiliteit zijn?
Jullie gaan hard! Roos, van harte en welkom! Wat bijzonder dat het toch spontaan heeft mogen lukken. Meijtje, fijn dat je jurk af is! En nu proberen dat je hem over een aantal weken nog steeds past haha! Hier nog geen bijzondere eetgewoonten. Danielle, wanneer heb jij je aangemeld bij MvM? Ik heb ook nog niks gehoord. Maandag aangemeld. Zal ze eens mailen. Mama, welkom! Wat bijzonder van je dochtertje! Gefeliciteerd! Simmer, leuk, ook een BMW. Hier een 3-serie Touring en als 'boodschappenwagentje' een Toyota Yaris. (Wat klinkt dit als of we verwend zijn zeg, bah haha.) Wij weten nog niet of we 2 auto's tegen 1 gaan inruilen. Louloute, mooie test! Super! Yazzie, jij ook al, top! Bdotsie, ik heb ook een mega kort lontje en met vlagen misselijk. Niks aan, maar hoort er bij. Geeft idd ook wel een meer zeker gevoel. Nog geen last van mijn bekken, wel steekjes en dergelijke maar dat was het ook wel. Ik ga niet voor een pretecho en wacht tot de 10 weken. Dan zie je ook gewoon meer. Ik vertrouw er nu maar op dat het gewoon goed is.
Ik heb ook last van mijn bekken... al weer... nu al.. heb bij alle drie bekkeninstabiliteit gehad... steeds eerder... nu dus ook weer... klote zooi. . Mvm vandaag gebeld komen volgende week dinsdag.
Nee hier geen last van m'n bekken gelukkig. Nog voor de zwangerschap wel (heel erg) last van m'n onderrug, loop daarom bij fysio nu. Helpt enorm! Nu bijna geen last meer. Hoop dat het niet weer erger gaat worden 😅
Mama092013 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een bijzonder verhaal. En bdotsie Wat leuk dat jullie het je schoonouders hebben verteld! En wat bijzonder dat je schoonmoeder het al had gedroomd.. dan kan het toch eigenlijk niet meer mis gaan zou je denken dat soort situaties vind ik altijd zo bijzonder, alsof het zo moet zijn. Ik hoop dat die pijn nog een beetje weg trekt. Wie weet is het nu gewoon even een korte periode, omdat alles een nieuw plaatsje aan het krijgen is. Misschien trekt het nog bij.. hoop ik tenminste wel Ik zie een mooie testen voorbij komen meiden! Ik heb vanmorgen zelf ook een digitale clear blue gedaan. Maar ik ben al 5 weken en 2 dagen, maar dat ding gaf 2-3 weken aan. Ik maakte me natuurlijk gelijk druk, al is dat nu wel gezakt. Hoor wel eens dat het bij sommige mensen wat langer duurt voor de hormonen goed op gang komen. Maar eerlijk is eerlijk, had liever een 3+ erop zien staan natuurlijk.
Hey dames mag ik met jullie meekletsen? Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben dus Panda, getrouwd met meneer Panda en moeder van dochter 14 en zoon 10 jaar. Altijd de wens voor een derde gehad, maar wilden geen medisch ingrijpen omdat we zoiets hadden van "mocht het zo moeten zijn dan komt het wel". Groot was dan ook de verbazing toen ik dus eergisteren een test met een vaag streepje in m'n handen had, en vandaag een veel duidelijker streepje. Ik ben dus na ruim 10 jaar zwanger! Maar goed, daar komen dan ook gelijk de zorgen. Naast dat ik al 40 ben, met alle mogelijke complicaties van dien, heb ik ook sinds 2 jaar diabetes type 2 en slik ik 1 metformine per dag en een hydrochloorthiazide voor hoge bloeddruk. Vanochtend al contact gehad met onze nieuwe huisarts, nou ja de assistente, om te vragen hoe nu met die medicatie. Als het goed is belt de huisarts hierover terug. Maar de assistente was nogal nors. Ik had die medicatie toch niet voor niets, en misschien moest ik maar prioriteiten gaan stellen. Ik had immers al 2 kinderen... Niet echt wat je wilt horen. Ik hoop dat ik snel een verwijzing voor de gynaecoloog krijg. Dan maar aan de insuline als het niet anders kan. Ik vind het leuk om met jullie mee te kletsen. Ik ben nu ongeveer 4 weken en 6 dagen zwanger en rond 22 september uitgeteld zoals het er nu uit ziet.
Wanneer had je je aangemeld Danielle? Ik ga ze maar eens een bericht doen. Welkom en van harte Panda! Wat een nare reactie van de assistent, dat kan je niet maken als assistent..
Bdotsie ik, nu moet ik zeggen dat het nu weer wat minder is, maar niet helemaal weg. Eerste zwangerschap vanaf 13 weken 100% in de ziektewet, en tweede vanaf 12 weken 50% ik deed wel alle administratie roosteren enz voor het team, maar niet meer in de wijk (thuiszorg). En die jurk is een goede drijfveer om niet teveel te eten de komende tijd hihi en goed blijven bewegen en spieren trainen. Nu is het zo dat 9 weken zwanger erg kort is dus dat moet wel lukken
Panda76 welkom 😉 En nog een keertje gefeliciteerd. Vind het een hele nare assistente. Je krijgt een geschenk en zij gaat je even een slecht gevoel geven. Denk dat met aangepaste medicatie en goede opvolging alles wel vlot zal verlopen. Probeer ondertussen te genieten van je zwangerschap. Hier ook een verrassend nakomertje 😉 Ik ben 37. Heb een dochter van 15j, eentje van 12,5j en een zoontje van 3j. Nu doen die 2 grote het al fantastisch met hun broertje, dus denk nu ook geen probleem. Zit natuurlijk wel een generatiekloof tussen maar dat kan ook goed uitpakken.
Panda zo die assistenten... Soms zou je ze door die telefoon heen sleuren. Is zij helemaal gek geworden om jou zo te veroordelen. Ik vind het super voor jou! mijn zus kon pas na 10 jaar (haar eerste) haar kinderwens vervullen. De wens blijft Gefeliciteerd en klets lekker mee
Nou, net contact gehad met de huisarts, die is net zo sympathiek als z'n assistente *not*. Heel zakelijk, niet eens feliciteren met de zwangerschap. Hij keek na welke medicatie ik gebruikte en zegt vervolgens "even zien hoor. Ik citeer: metformine heeft geen bewezen gevolgen voor de vroege zwangerschap bij dieren" Ehh, ja maar ik ben geen dier toch? Na wat geneuzel over en weer, moest ik maar gewoon door gaan met de medicatie en krijg ik een spoed oproep voor de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat de kinderen er van gaan vinden. Onze zoon roept al een aantal jaren dat hij nog zo graag een broertje of zusje wil. En telkens zei ik dat mij dat ook leuk leek maar dat dat niet meer ging gebeuren. Ik denk dat hij helemaal door het dolle zal zijn. Onze dochter zal ook reuze blij zijn. Ze zal echt een moederrol nemen als we niet opletten Nu zorgen dat ik niet te veel ga piekeren over alles wat mis kan gaan. Heb even gegoogled op zwanger met diabetes, nou daar word je niet vrolijk van. Maar niet meer gaan googlen denk ik hahaha. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Wanneer hebben jullie het aan de kinderen verteld? Wil zaterdag nog een test doen. Dan is mijn man ook jarig. Dus 's ochtends vertellen aan de kinderen en 's middags aan mijn moeder en zus met zwager. Dat is alle familie die we nog hebben dus die mogen het wat mij betreft nu wel weten.