15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat wordt er veel gekletst.

Bdotsie wat fijn dat je binnenkort al een echo hebt. Hopelijk kan het je wat rust geven.

Florina Dank je wel voor het welkom. Wij willen het geslacht wel graag weten. Hebben we bij de vorige zwangerschappen ook gedaan. Morgen nog een test, en dan hoop ik dat ie nog beter knalt. Geeft toch nog wat meer zekerheid. Kan het bijna niet geloven, nog steeds niet. Heb je de cb nog gedaan vandaag?

Louloute wat vervelend dat je zo misselijk bent. Toen ik zwanger was van onze dochter ben ik 16 weken misselijk geweest. UIteindelijk kreeg ik zetpillen om wat binnen te houden. Voordeel is wel dat ik minimaal gegroeid was die zwangerschap ondanks alle McDonalds ;)

Tioman wat een super knal test! Leuk dat je mee doet met MvM.

Jodie vermoeidheid herken ik wel. Ook hier na 2 uur 's middag eigenlijk niet meer in staat om echt actief te zijn...

Sorry als ik mensen vergeet, maar er wordt zoveel gekletst dat het bijna niet bij te houden is.

Hier toch wel een beetje onrustig. Ik moet mezelf echt dwingen om niet te veel te googlen. Ik lees zoveel over de risico's van diabetes bij een zwangerschap. En dat ik gewoon mijn metformine door moet gebruiken van de huisarts totdat ik een oproep krijg van de gynaecoloog stelt me ook niet gerust. Zou een spoedoproep krijgen maar er zat niets bij de post... Vanmiddag mijn bloedsuiker gemeten en die was best wel hoog, heb gisteren geen medicatie genomen, maar dat is dus ook niet zo'n goed idee... Ookal vind ik het idee van insuline spuiten ook heel eng, en de horror verhalen die je leest over hypo's en dat je 's nachts door een hypo in coma kunt raken, doen niet veel goed. Dus heb mezelf nu een verbod op google gegeven -) Is ook beter voor de bloeddruk hahaha.

Hebben jullie ook dat je eigenlijk de hele dag er mee bezig bent? 'S nachts als ik wakker word dan denk ik er aan, als ik opsta en de rest van de dag ook. Kan me niet herinneren dat ik er de vorige keer ook zo mee bezig was. Hopelijk hebben we allemaal over 35 weken een mooie gezonde baby in de armen.

2. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Veel dames lekker aan het klussen, fijn! Wij hebben ons appartement te koop staan en zoeken een eengezinswoning. Dus geen geklus nog. :)

MvM heb ik een bericht gedaan op FB, ze heeft de gegevens door gezet dus zou nu toch echt goed moeten komen!

3. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Panda, ik ben er ook wel mee bezig, maar kan ook gerust een hele poos op de bank zitten en er niet aan denken. :)

Is er trouwens nog iemand hier die ook haker is? Ik ben momenteel bezig met een kleed voor mijn zusje, maar zal vast ook het nodige gaan haken voor de kleine straks. Zo leuk, zelf creatief bezig zijn.

4. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Ik heb gebeld en heb volgende week een afspraak om het te bespreken :)

5. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Faeliv, ik haak ook wel eens, maar ben er nog niet zo goed in. Dat wil zeggen, het duurt even voordat het klaar is.
    Nu wil ik eigenlijk wel een dekentje haken voor de kleine. Wil ik het op tijd af krijgen dan mag ik nu wel beginnen ;) Maar durf het niet aan omdat ik zo bang ben dat ik het noodlot tart door nu al daar mee bezig te zijn...

Ik ben ook van plan om zelf het beddengoed, dekentjes, boxkleed, rammelaar etc. te maken. Ik maak ze nu al voor mijn eigen bedrijf, maar nooit gedacht ze voor mezelf te maken hahaha.

Hebben jullie ook dat niets je nog smaakt? Ik moet mezelf echt dwingen om te eten, maar heb totaal geen honger. Niet eens omdat ik wat misselijk ben maar gewoon geen trek.

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Haken nee m'n moeder heeft het me ooit wel geleerd maar inmiddels is het zolang geleden dat ik niet meer weet hoe dat moet.
    Ik naai wel graag dus ben van plan om veel zelf te maken!!

Panda
    Kan me heel goed voorstellen dat je onrustig bent!!
    Waarom word er niet gelijk actie ondernomen eigenlijk?
    Dat je duidelijk beleid krijgt ivm je medicatie?
    Verder heb ik er niet zoveel verstand van maar twee nichten van mn man hebben ook diabetes en allebei hebben nu zo'n pompje. Daardoor blijft insuline niveau constant. Is misschien ook een idee voor jou?

Jolanda
    Goed bezig zeg!! Alles is gelijk klaar ook!!

Simmer
    Oeh je had het zeker moeilijk om het niet aan je vriendinnetje vertellen?

Hier maak ik me best zorgen eigenlijk, vorige zwangerschap ben ik heel misselijk geweest tot aan ziekenhuis opname toe.
    Nu ben ik tbm en wonen we heel ver weg van onze families, ik hoop echt dat ik fit zal blijven om voor m'n zoontje te kunnen zorgen :(

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Panda
    Ja ik ben er ook best veel mee bezig, komt hier omdat ik het nu allemaal nog zo onzeker vind. Ik ben ook zo dat ik nu nog niets durf te doen voor de baby uit angst dat het dan voorbij is.

Louloute
    Ik zal voor je duimen dat je op de been blijf en niet het ziekenhuis in hoeft!

Tioman
    Lijkt me een drama dat overgeven en erg lastig nog ook als het je overvalt. Ik drink zo nu en dan eens koffie, maar dan een latte oid.

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Net de Clearblue gedaan! Verwachtte 2-3 maar..

IMG_2310.jpg

:D:D

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaaah gaaf Florina! mooi toch dat ie dat al aan geeft!

10. Louloute

Yeah toppie florina!! :D zo jij maakt lekker snel hcg aan zeg hihi!! Mooi!! :D

11. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Leuk, meer creatieve dames hier! Naaien moet ik nog leren van schoonmoeders.

Florina prachtig die test! Super!

12. Lun

Lun Actief lid

19 sep 2016
    104
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil ook graag meekletsn als dat mag? Merk dat ik na mijn miskraam in oktober nog niet echt kan genieten of geloven dat het nu goed gaat. Wilde me nog niet bij een clubje hier aansluiten, heb nog geen afspraak bij de verloskundige gemaakt.. maar moet ergens beginnen dus ik wil graag meekletsn!

2 februari een echo om te kijken hoe ver ik ben (zelf bij een pretecho bureau een afspraak gemaakkt), dankzij mijn vrij onregelmatige cyclus geen idee! Kan al 7 weken zijn maar ook pas 5. Ik testte 7 jan licht positief dus hou voor nu de kortste termijn aan!

13. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Welkom Lun, en van harte! Ik snap dat het onwijs spannend voor je moet zijn. Maar we gaan 'gewoon' heel bijzonder voor een heleboel gezonde baby's in September!

14. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Florina hier vandaag precies hetzelfde en dat met middagurine was helemaal verbaasd maar ook gerust gesteld 😃

15. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Florina wat een prachtige test! Ik ben zelfs jaloers op jou ;)

Welkom Lun gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Meiden, worden jullie ook zo snel dik? M'n broeken gaan nu al niet meer dicht 😮

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Lun: gefeliciteerd en welkom. De spanning versta ik volledig.

Florina: mooie test! 😊

Ik ben niet creatief aangelegd. Zou het wel allemaal willen kunnen.

Broeken nog niet echt last mee, alleen wat vervelend zitten maar denk dat mijn buik ook gewoon niet verder kan rekken momenteel, zal echt langzaam moeten gaan. Mijn litteken kan nu soms wel venijnig trekken.
    Foto's zijn van afgelopen zaterdag.

17. Louloute

Simmer wat goed jij ook al zo'n mooie test!! :D

Welkom lun en gefeliciteerd!!
    Ja we gaan gewoon september halen met z'n allen hoor!! :D

Roos m'n buik lijkt ook dikker dan normaal maar m'n broeken kunnen nog wel dicht hihi :D

18. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Bdotsie hier precies zo een litteken... trekt erg he... mijn buik puilt vooral savonds erg uit... erg opgezet dan... heb ook veel last van winderigheid en vaak plassen....

Lun gefeliciteerd en welkom meid. We duimen dat het voor iedereen goed gaat! Maar snap ieders onzekerheid.... voor iedereen een dikke hug!

Wat kun je moe zijn hè. .. echt niet normaal gevoel dit... ben ook enorm emo... en kan ook best snel boos zijn... huil al om een scheet... en word boos om niks.... baal dan zo van mezelf...

We zitten financieel niet zo lekker... en dat brengt nogal wat stress... en we zijn er hard mee bezig.. maar goed soms word dat ff teveel en gaan we kiften op elkaar. En dat is het laatste wat we willen.. het is ook al weer goed.. kunnen niet lang boos zijn op elkaar. Maar jeetje wat kan je emotioneel reageren echt ben eigenlijk nooit zo erg... pfff heftig gedoe

Zijn jullie ook zo emo/ prikkelbaar etc...?

19. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Simmer, fijn ook een 3+! Ik heb geen clear blue meer, maar ben ook wel blij zo. Ga niet meer testen. Denk ik. :D

Roos ik heb wel een wat dikkere buik maar het valt me nog wel wat mee. Kan je geen jurkjes met legging aan? En anders gewoon aan de positiekleding hoor!

Daniëlle dat is naar, financiële situatie kan ook veel stress geven. Wij hebben beide hoge functie en dus helemaal niets te klagen, maar weet vanuit thuis dat het echt een wissel op je relatie kan trekken. Ik ben ook emo en zit om het minste of geringste te janken en bleren. Mijn baas was ik zelfs venijnig naar deze week. :D Hoort er allemaal bij...

20. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier ook 3+ op de test :D wilde hem maandag doenmaar door de drukkeklusdagen vergeten haha.

Bijgevoegde bestanden:

• 3+.jpg
      3+.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      0

Deel Deze Pagina