15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Roos ja hier wel last van kleding die niet meer dicht gaat.... Mijn moeder pest mijn man dus nu ook dat het er 2 zijn inplaats van 1 haha. Vandaag toch maar positiekleding gehaald en wat zit dat heerlijk zeg hihi.
    Ben van mezelf al wel fors natuurlijk maar merk echt wel dat me buik nu echt flink opgezet is en mijn normale kleren echt niet meerlekker zitten.

2. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Gisterenavond voordat ik naar bed ging zag ik dat ik weer wat bruinverlies had. En net bij het plassen was het echt helder rood, maar wel heel weinig. :(

Het verloopt weer precies hetzelfde als bij mijn miskraam in september.. Ik heb er totaal geen goed gevoel bij.. Vorige week heb ik ook drie dagen licht bloedverlies gehad en het was daarna ruim een week weg gebleven.. Maar nu is het dus weer terug.. :(

Ik begrijp niet waardoor het komt.. Maandag ga ik de verloskundige bellen of ze mijn progesteronwaardes willen prikken. Ik heb bij mijn twee kinderen nooit bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap. En tijdens mijn MA ook niet. Het is nu sinds deze laatse twee zwangerschappen. Begrijp er niks van.. :(

3. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    O Tioman wat enorm klote en onzeker dit. Kan het geen adertje zijn die telkens springt of zoiets?

Mooie test jolanda!

Mijn broeken zitten ook niet echt lkkr meer... dus veel jogging broeken etc aan.

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    #484 bdotsie, 21 jan 2017
    Laatst bewerkt: 21 jan 2017
    O Tioman: hopelijk maar een gesprongen addertje. Heb je krampen of veel pijn? Zijn jullie intiem geweest? Dikke knuffel!!!

5. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tioman wat een spanning zeg. Ik hoop dat het gewoon een gesprongen adertje is.

Hier gisteravond voor het eerst dat ik het gevoel had dat m'n broek iets strakker zat. Ben stevig gebouwd dus ik verwacht dat het zichtbaar zijn wel even op zich laat wachten.

Vanochtend nog weer een test gedaan en ik ben wel wat teleurgesteld. Ik had gehoopt dat het nu wel iets duidelijker zou zijn. Wat vinden jullie? Moet ik me zorgen gaan maken? Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas na 5 weken vaag positief. Ik maak schijnbaar traag hcg aan. Maar ik twijfel nu wel of we het onze kinderen (14 en 10) moeten vertellen...

Bijgevoegde bestanden:

• 19 jan.jpg
      19 jan.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      1
    • 211.jpg
      211.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      0
  6. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken nu zwanger maar vanaf gisteravond telkens bruinbloed verlies..Ben bang dat het straks een miskraam word.. terwijl ik donderdag een hele mooie zwangerschaps test had. Voel meer verdrietig. 🙁
    Voor alle zwangeren gefeliciteerd!

7. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Panda76: was het juist aan het lezen in de testen forum. Ik vind dat de test van vandaag toch wel donkerder is. Als je zegt dat je hcg traag stijgt. Heb je al een afspraak bij de vk of wacht je op de doorverwijzing van de gynaecoloog.

8. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Zonnestraal1981: veel sterkte en dikke knuffel! Kan ook iets onschuldig zijn, heb je krampen?

9. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    We wachten op een spoed doorverwijzing naar de gynaecoloog omdat ik ook diabetes heb en waarschijnlijk insuline moet gaan spuiten ipv medicatie. Maar gisteren niets bij de post, dus ik baalde al weer...

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Ik denk (vrees) dat jouw huisarts hier nog geen werk van heeft gemaakt. Op dat gebied ben ik blij dat ik in Belgie woon. Hier kunnen wij rechtstreeks een afspraak maken bij de gynaecoloog of bv een kinderarts.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hele dikke knuffel meid en ik duim dat het toch goed zit daarbinnen!!:)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    knuffel en duim ook voor jou dat het goed zit daarbinnen!!:)

13. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik zou er echt achteraan gaan hoor! En ze niet met rust laten totdat jeje doorverwijzing hebt! Vind het niet normaal hoe lang dat duurt..

Tioman en zonnestraal wat eng!! :( hopelijk is het iets onschuldigs !! Ik duim!!

Panda vind je test wel duidelijker hoor! :) misschien een late ei? :)

Jolanda prachtige test!! :D

14. Louloute

Daniëlle
    Ja ik ben ook emotioneel, moe en irriteer me sneller aan dingen hihi..hoort erbij ;)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gisteren hele dag door buikpijn gehad. Vanmorgen gelukkig niet meer. Ik denk dat het mn darmen zijn geweest.

Gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend? hier heb ik straks middagje voor mezelf zonder kids. Even relaxmomentje waar ik van ga genieten:D

16. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen buikkrampen..Wel last van mijn liezen..Ik ben echt bang dat het straks echt mis gaat. Ga maandag meteen contact op nemen met de verloskundige..Word een lang weekend.🙁

17. Lun

Lun Actief lid

19 sep 2016
    104
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat een spanning bij jullie dames! Ik duim dat alles goed blijft gaan en dat we allemaal een mooie baby vasthouden in september.

Wat betreft broeken, ik was net 12 kilo afgevallen en dolblij met m'n maatje 36, dus alle oude kleding weggedaan maar daar heb ik nu spijt van! Want m'n broeken zitten echt niet lekker meer! Dus draag nu veel jurkjes.

Ik ben altijd al een emo kip dus dat is gelukkig niet nog erger geworden.
    Ben vooral heel heel moe en behoorlijk misselijk. Bij m'n eerste tot 18 weken boven de pot gehangen. Ben benieuwd wanneer de eerste spuugsessie nu zal komen.
    M'n borsten zijn ook mega gevoelig en al een cupmaat gegroeid!

Hebben jullie al kinderen?? Misschien is dat allemaal al verteld hoor en moet ik gewoon even vanaf pagina 1 terug gaan lezen, dat is misschien wel zo handig! Eens kijken of ik daar de tijd voor vindt dit weekend.

18. Louloute

Zonnestraal geen buikkrampen dat is al een goed teken!
    Dat je last hebt van je liezen dat kan kloppen, je bm groeit en kan gaan 'trekken' :)

Hier gaan we onze nieuwe eettafel ophalen en even kijken voor stoelen. Morgen vooral relaxen denk ik hihi :D

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ha meiden veel gelezen

Ik zag een mooie knaltest mvm voorbij komen.

Behang is hier al een tijd de deur uit. Muren zijn hier geverfd... Moeten wel binnenkort weer eens een keer.

Kwaaltjes... Niets eigenlijk, maar dat stelt me gerust. Is net zoals bij de goede zwangerschappen.

Ik heb nog geen last van knellende broeken. Ben nog niet aangekomen. In de avond wel een darmenbuikje, maar die is na de 2e zwangerschap ook niet echt weggeweest moet ik zeggen.

En kinderen ja 2 meiden :)
    We gaan een poging woezel en pip theatershow doen vandaag en morgen verjaardag van ouwe oma dus weekend weer gevuld.
    Volgende week ml hele week weg,dus vliegen de dagen ook.

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Correctie ik voel m'n bekkens, als je die meetelt onder kwalen. Maar dat is en blijft een zwak punt. Het wordt niet erger, niet minder dus als het zo tot het einde blijft, hoor je mij niet klagen :)

Deel Deze Pagina