Welkom Jesh enSalamander, fijn dat jullie komen mee babbelen, Salamander: ik zie dat jij een tweeling hebt van 3 jaar oud. Wanneer zijn ze precies geboren? Heb een zoontje van 19 november. Panda76: gefeliciteerd aan jouw man. Goed dat je het de kinderen verteld hebt. Als ze al zo groot zijn merken ze toch dat er iets is en nu kan je met hen al dromen wat ze met hun zusje/broer gaan doen later. Ik denk dat kinderkamer enzo 2de hands gaat worden. Nu nog niet echt mee bezig, om het lot niet te tarten. Gek hé dat je zo denkt, maar zit daar ook wel mee. Ik ga wachten tot de 12 weken. Hoe gaat het met de dames die wat bloedverlies hadden? Hopelijk alles ok. Vandaag een druk dagje gehad, toch wat zeurderige pijn aan bm en wat misselijk in de loop van de dag. Mennjeans heeft de hele dag opengestaan hahahahha
Wauw wat hadden jullie al een hoop gekletst he!! Ik ben wel even bezig geweest met bijlezen haha! Leuk om weer mee te kletsen met een nieuwe groep! Had er de vorige keer wel alle tijd voor aangezien ik toen nog geen 2 druktemakers in huis had rond rennen haha. En daarnaast was ik ook nog eens mijn baan kwijt toen ik 6 weken zwanger was... Nu werk ik 3 dagen. Ik had gisteren een gekke werkdag hoor, na die positieve test! Concentratie van een ei haha! Morgenochtend cb test doen met indicator, benieuwd wat die aangeeft. bdotsie -> mijn zoontjes zijn van 29 november! Scheelt dus maar 10 dagen, leuk!!
Gefeliciteerd nieuwe meiden en welkom! Florina wij willen weten wat het word... ik eigenlijk niet maar vriendlief wil het heel graag... en eigenlijk is het ook practisch😄 Hoe is het tioman en zonnestraaltje? Hier gaat het wisselend qua klachtjes. Wel meer misselijk... ben ik nooit geweest dus valt dan wel extra op... en vreselijk moe... en emo emo en emo.... niet normaal... Mis mijn kids echt heel erg... gelukkig komen ze vanavond weer thuis.
Wauw ik snap nu wat jullie bedoelen met emo buien. Mn nichtje logeert bij ons en we kijken nu Frozen. Tranen biggelden over Mn wangen bij dat beginstuk. Gênant!! 😉
Hier toch overdag goed misselijk en maagzuur, wordt per dag erger. Moest juist mijn zoontje zijn kaka afpoetsen en dan het potje ledigen, moest toch een paar keer wegdraaien om niet over mijn nek te gaan bah bah....
Haha! Ik huil sowieso bij Disney-films. Kan er niks aan doen 😉 Hier is alles nog rustig, behalve de nachten. Kan ik normaal gesproken met gemak 8 uur aan een stuk slapen, nu word ik om de 2 uur wakker, meestal omdat ik naar droom. Een miskraam was vannacht meerdere keren het onderwerp, heel akelig. Hebben jullie hier ook last van?
Goedemorgen!! Ja ik huil ook altijd als ik naar Disney films kijk haha. Love Disney 😄 Hier slaap ik wel goed gelukkig..droom wel veel. Ook de raarste dingen. Maar ik let er niet op 😊
Droom veel en raar en druk.... daardoor minder uitgerust lijkt wel... maja nu lkkr alleen op de bank met netflix erbij... doemel straks wel weer weg denk ik...
Goedemorgen dames. Vanochtend heerlijk uitgeslapen. Droom wel veel en ben regelmatig wakker. Kan dan ook moeilijk weer in slaap komen. Vannacht werd ik wakker van een pijnlijk trekkerig gevoel in m'n onderbuik. Alsof ik flinke buikspieroefeningen gedaan had. Nu nog steeds een beurs en zeurderig gevoel. Verder alleen wat pijnlijke tepels. Gelukkig nog niet echt misselijk. Bij onze dochter heb ik 16 weken boven de emmer gehangen. Echt niet fijn. Vandaag een lekker rustig dagje. Wasje draaien, bank hangen en wat opruimen. Hebben jullie nog plannen?
He dames, Merk dat t lastiger is om bij te blijven en overal op te reageren met een klein mannetje.. vorige zwangerschap was ik veel actiever in het forum maar kom er nu echt niet aan toe soms .. Vl is een weekend weg en de kleine man ineens 2 iets mindere nachten, slaapt normaal van 18.30-7 en nu weer 2 avonden een late fles rond 23 en gisternacht van 1-3 wakker, vanmorgen om 5 uur eerste fles alweer.. gelukkig slaapt hij daarna wel weer tot 8.40 dus mag niet klagen maar merk wel dat ik weer veel vermoeider wordt.. hij slaapt nu weer en ik hang ook op de bank haha. Denk dat het straks wel zwaar wordt met een buik en een kindje dat net leert lopen, maar wilde zelf niet veel leeftijdsverschil ☺ Dromen herken ik, vorige zw kon ik niet eens meer prisonbreak kijken dan zat ik weken in de gevangenis hahah, gaat nu nog redelijk met m'n dromen gelukkig. Slaap ook lichter nu weer ben regelmatig even wakker.. hoef deze week maar 1 dag te werken wel even lekker, ookal vind ik het ook wel lekkere afleiding. Hier ook wat een zeurderig gevoel soms in m'n onderbuik, zal het groeien van de baarmoeder wel zijn. Dacht gister ineens straks zijn het er twee omdat de test zo snel opliep.. ik schrok best van de gedachte eerlijk gezegd dus probeer het ateeds weg te schuiven, maar komt in beide families wel redelijk veel voor dus hou m'n hart vast.. hahah
Zoo er is weer heel veel geschreven!!! Ga het zo nog even nalezen... Welkom nieuwe meiden !! De twee meiden die bloedverlies hadden en geen goed gevoel hoe gaat het nu met jullie? Meijtje ooh woezel en pip is mijn dochter ook helemaal gek op maar ik zelf doet me vooral denken aan het leidje met je ogen dicht ... en dat is voor zon emo lied( gedraaid begrafenis zoon).was het leuk de show? Panda wat goed dat het toch je k8ds verteld hebt en dat er zo blij mee zijn... Wij hoeven geen spullen meer te kopen.. meubels gaan gewoon door naar de volgende en hebben alles verder nog ... meer kleine dingen die bijgekocht moeten worden. Dikker worden alleen savonds eigenlijk hier. Kwaaltjes nog steeds niks en dat maakt me steeds onzekerder en angstiger eigenlijk... geen idee waarom maar komt misschien dat ik beide andere zwamgerschappen wel veel voelde en nu helemaal.niks worden nog lange anderhalve week...
Welkom aan alle nieuwe meiden Tioman en zonnestraaltje, hoe gaat het met jullie? Ik duim voor jullie hoor! @micloveally hier ook echt weinig klachten hoor. Eerste zwangerschap dus weet ook niet wat 'normaal' is. Moet wel zeggen dat mijn borsten echt al flink groter zijn, maar ze doen al niet echt heel pijn meer. Buik is rustig, niet misselijk, eigenlijk helemaal niks. Ik probeer dankbaar er voor te zijn, maar het brengt mij af en toe ook aan het twijfelen hoor.
Simmer Ja dat is idd Zwaar de gebroken nachten.. hopelijk gaat het vannacht beter!! Tioman en zonnestraal Ja ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat!! Hier niet echt plannen, gaan wat opruimen en ga verder met m'n naaiproject. Ben een jurkje aan het maken voor dochtertje van een vriendin💝 zo leuk om ook met meisjeskleding bezig te zijn hihi!! Vandaag gaat het goed niet echt misselijk dus gelijk gebruik van maken hihi. Fijne zondag allemaal!
Pfff hier ook een emo momentje.. vl belde hoe t hier ging en vertelde 17.30 thuis te komen, moest ineens huilen.. heb echt een leuk weekend met m'n zoontje maar viel me even heel erg tegen dat hij hem maar een half uurtje zal zien voor hij nr bed gaat en morgen weer om 5 uur de deur uit gaat voor z'n werk.. kon er even niks aan doen, maar viel me enorm zwaar ineens..
Herkenbaar van het onrustig slapen en veel dromen, heb ik ook! Wel vermoeiend, maar ja wat doen we eraan... Mn CB test van vanmorgen, extra fijn om die bevestiging te hebben. Maar ik vind het wel echt weer super spannend. Mn eerste zwangerschap liep in het eerste trimester fout en dan ga je daarna nooit meer onbezorgd een zwangerschap in! Heb echt zoveel respect voor de dames die dit nog veel vaker hebben meegemaakt! Ik ga even kijken of het lukt om mezelf op de lijst te zetten.
♡ Uitgerekend 15 t/m 30 september 2017 ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (6) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 26 januari: Meijtje - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo 31 januari: Bdotsie - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 1 februari: Micloveally - Tweede echo 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 3 februari: Mama092013 - Eerste echo 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk) 7 februari: Jeshh - Eerste echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo 13 februari: Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Raquel87 - Intake verloskundige 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & tweede echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk) MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 10 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Hallo. . Iedereen. Het bruin verlies vandaag nog niet gezien.Maar blijft erg spannend want las ook dat het dan meestal 2 dagen later dan echt mis gaat. Ik heb nog een kruidvat test liggen. Maar ik weet niet als je dan nu ook al iets kunt zien..ga morgenvroeg de verloskundige even bellen. Ben gisteravond naar de vrienden van amstel live geweest. Gelukkig wel kunnen genieten😄
Dankjewel! Ik heb je erbij gezet Op naar 7 februari nu, spannend hoor! Hoop echt voor je dat het deze keer gewoon goed onder controle te houden is! En dat het hierbij blijft, af en toe wat misselijk maar niet dat extreme. Lijkt me zo zwaar Wat leuk zeg, de reacties van je kinderen! En alsnog gefeliciteerd met je man! Lijkt me ook emotioneel zeg, wat hebben jullie veel meegemaakt de afgelopen jaren. Nu een mooi lichtpuntje, heel erg fijn! Ik ben af en toe al wel een beetje aan het kijken hoor, toch wel leuk om mee bezig te zijn Ben wel onzeker maar heb toch vooral een goed gevoel bij deze zwangerschap. Welkom hier! En gefeliciteerd!! Fijn dat je nog misselijk bent, ik eigenlijk ook niet hoor Wel inderdaad af en toe een gevoelige onderbuik; steekjes en krampjes en verder heb ik wel gevoelige borsten. En ben ik moe moe moe.. vooral héél erg moe. Lekker rustige dag! Hier ook hoor. Ga zo ook de was eruit halen, nooit zoveel zin in haha Verder gaat m'n dochter vandaag bij opa en oma slapen dus die wordt straks opgehaald, dan ga ik denk ik even een lekker dutje doen Wat leuk zeg, lekker creatief ! Ben benieuwd of je in de toekomst nog veeel meer meisjeskleertjes mag maken Heb je zelf een voorgevoel? Fijn dat de misselijkheid niet zo aanwezig is Fijn dat het voor nu gestopt is. Rot die onzekerheid hé Hoop voor je dat het hier bij blijft en het gewoon goed gaat daarbinnen! Leuk dat je zo'n gezellige avond hebt gehad Goed voor de afleiding. Mooie test hoor! En begrijpelijk, hier hetzelfde. Al heb ik wel een goed gevoel bij deze zwangerschap, hopelijk klopt dat gevoel.