Zonnestraal, je staat nog niet op het lijstje. Zal ik je erbij zetten? Zooo dames, hier ben ik zó moe! Verheug me nu gewoon al op het dutje wat ik straks ga doen, haha. Vind het nog steeds jammer dat die Clear blue testen het zo kort blijven doen, vond die 3+ veel te mooi om maar 24 uur te zien Verder vond ik deze week best snel gaan, dinsdag alweer 5 weken!
♡ Uitgerekend 15 t/m 30 september 2017 ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (7) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 26 januari: Meijtje - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo 31 januari: Bdotsie - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 1 februari: Micloveally - Tweede echo 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 3 februari: Mama092013 - Eerste echo 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk) 7 februari: Jeshh - Eerste echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo 13 februari: Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Raquel87 - Intake verloskundige 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & tweede echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk) MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 10 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Was net online naar zwangerschapskleding aant zien, met het gevecht ga ik nu al iets aankopen, wacht ik nog even af. Ook kleertjes voor de baby (begint over een paar dagen een grote veiling in zo'n fb groep) maar ja, wat wordt het en blijft het wel goed gaan. Pfffff.... zo'n spijt dat ik 2 jaar geleden alles aan mijn zus heb gegeven. Maar hier dachten we dat het afgelopen was, dus mijn goed hart laten zien en alles maar ook alles: kleding, flesjes, sterilisator, box, buggy, wieg,... alles aan haar gegeven. Zelf geen dank je wel voor gehad en heb het kind nog niet gezien want we zijn daar niet welkom. Dat maakt me wel wat boos maar ik ga wel zien voor 2de hands want alles nieuw aankopen om dan een jaar later weer weg te doen is te duur. Waar ik nu al mee bezig ben. Moet eerst echt dat eerste trimester afwachten.
Duim dat het gewoon weg blijft en dat het nog met innesteling te maken had. Goed dat je wat afleiding hebt dit weekend.
Herken precies wat je bedoelt. Ik was net aan het kijken bij de babykamers hier op dit forum. En ondertussen een stemmetje dat zegt om dat niet te doen, want wat als... Ik merk dat ik echt moeite moet doen om te geloven in een goede afloop. Gewoon omdat ik veel te veel google en alle doemscenario's voorbij zie komen, alle horrorverhalen lees en dan zakt de moed me in de schoenen. Konden we maar de klok 8 maanden vooruit schuiven, dan zaten we allemaal met een mooi, gezond kind op schoot. Hier ook helemaal niets meer omdat we er niet meer op gerekend hadden. Wij hebben toen ook alles voor een habbekrats weg gedaan of weg gegeven. Inderdaad vaak zonder dankjewel... Nou ja, ik ga in ieder geval niet alles meer nieuw en voor de volle prijs kopen. Na week 16 of 20 gaan we langzaam aan kijken naar meubeltjes etc. Maar jeetje wat duurt dat nog lang!
Werken jullie trouwens ook allemaal? En voor hoeveel uur en wat wil je in de toekomst gaan doen qua uren?
Wat fijn dat je geen bloedverlies meer t he had! Simmer Dikke knuffel voor je meid!! 😘 FLorina Als je het nu aan me vraagt dan zeg ik meisje! Maar kan nog veranderen haha. Soms denk ik juist jongen En jij (en andere meiden), jullie al voorgevoel? Salamander Mooie test!! Bdotsie JOuw broeken zaten toch niet meer lekker zei je? In dat geval zou ik al wel een zwangerschapsbroek kopen hoor babykleding zou ik nog mee wachten persoonlijk. Er is altijd wel sale ergens Wat jammer zeg van je spullen.. kan me heel goed voorstellen dat je er nog boos om bent. Het is niet altijd makkelijk he familie..! Panda Nee ik werk niet, ben tbm
Lief dat jullie allemaal vragen hoe het gaat! Ik heb geen bloedverlies meer, maar nog wel een beetje last van bruine afscheiding. Gisteren had ik even een dipje waarop ik me helemaal niet meer zwanger voelde en bang was dat het mis zou gaan. Donderdag heb ik de echo, gelukkig duurt dat niet lang meer! Ik word gek van deze onzekerheid. Ik heb nu met tussenpozen in totaal al acht dagen last gehad van bloed/bruinverlies.. Het is gewoon afwachten helaas maar ik heb er vandaag weer een beter gevoel bij! Ik ben blij dat het bij de meeste tot nu toe gewoon goed gaat! Fijn als we straks allemaal een goede echo hebben gehad!
Heel spannend Tioman en zonnestraaltje! We duimen voor mooie echo's! Florina, voor mij ging het juist zooo langzaam deze week haha! Maar dinsdag inderdaad alweer 5 weken Ik heb echt geen voorgevoel voor het geslacht, maar manlief denkt meisje en mijn zus ook haha. Ik heb het wel automatisch steeds over 'haar' en 'ze' maar heb dus geen idee Ik heb samen met mijn man een bedrijf, dus kan alles aardig vrij invullen. We moeten nog even gaan kijken hoe alles gaat in de zwangerschap en over 8 maanden haha. We doen alles vanuit huis (ook opslag van onze webshop) dus we hebben nu wel een grotere woonruimte nodig! We wilden toch al verhuizen dus geen probleem op zich en anders toch het bedrijf naar een pand verhuizen op den duur. Maar we hebben nog even de tijd!
Ik ben ZZP-er en september en oktober zijn mijn allerdrukste maanden.. Ik moet 3 grote klussen afzeggen (waarvan er 2 reeds vast staan) en nou ja, het komt eigenlijk helemaal niet uit, haha. Maar na 2 jaar wachten kan me dat ook weinig schelen hoor, lost allemaal wel op. En zo niet, dan toch
Ik werk momenteel 55 uur per week, verdeelt over 2 banen. Zal dat toch moeten gaan minderen. Al zou ik dat jammer vinden want geniet erg van m'n werk. De kans is ook groter dat vl minder gaat werken, want ik verdien meer.
Micloveally heel mooi liedje om daarvoor te kiezen. <3 @kamertje alles heb ik en kleding heb ik bewaard. Ik zou wel een uitdaging krijgen als ik na 2 meiden in ene een jongen zou krijgen. Daar heb ik bijna geen kleertjes voor. Ik zal voor nu de jongste wel een nieuw bed aan moeten schaffen en zij komt dan bij haar zus op de kamer tot puber het huis uit is. Dan heeft ieder weer een eigen kamer. Misschien nog een nieuw ledikantje want bambam heeft deze aardig aangerand. Verder nog niet veel, eerst de echo afwachten of ik een 9 maandenboek zal aanschaffen. Ik houd het nu bij op een blaadje, ik durf het nog niet in een boek te schrijven. Ow met een beetje pech gaat m'n man heel veel echo's missen, hopelijk kunnen we om z'n werk heen plannen 1 en 2 zal hij missen en met termijn heeft hij nu cursus, dus het is nog maar afwachten of hij daarvoor vrij krijgt. 20 weken is hij weg op oefening, dus zal of met eind 18 weken of met 22/23 daartussen is die op oefening... Met de bevalling heeft hij eigenlijk ook een grote belangrijke oefening van een maand, die voor iedereen verplicht is. Dus wat een planning.... We zullen zien waar hij uiteindelijk wel en niet bij zal zijn. Eerst deze echo afwachten. Baal er al van dat ik alleen moet... Als er een volgende echo komt zal hij ook niet aanwezig zijn. Bah Zo klaagmodus uit
Micloveally de show was ontzettend leuk, met oorbeschermers ging het heel goed. Is echt een uitkomst. Is zoals de film op zoek naar sloddevos, zo leuk om te zien
Spannend hé Ik denk bij mij ook meisje, maar misschien omdat ik het gewend ben. M'n man denkt ook meisje, bijna iedereen die het weet haha. Fijn, goed om te lezen dat je er geen last meer van hebt gehad. Maar begrijpelijk dat je onzeker bent Hopelijk gaat de tijd tot donderdag snel en heb je straks een mooie echo! Ben benieuwd of we straks na de termijnecho nog steeds gelijk lopen Wel leuk zo om elke dinsdag weer een weekje verder te zijn samen!
Las trouwens dat een aantal van jullie in een FB groep zitten/zaten met oudere bevallingslijsten. Misschien ook leuk voor over een tijdje voor dit groepje?
Balen meijtje dat je alleen moet knuffel!! Ik ga denk ik ook alleen naar de eerste echo. Man blijft thuis met ons zoontje, hebben geen andere oppas. Leuk, ben benieuwd of we gelijk hebben florina! Fb groep Ja leuk ik ben voor!!
Werk - ik werk 3 dagen, sinds september. Daarvoor lang werkloos geweest en ik zat daardoor heel slecht in mn vel. Dus ik wil zeker gewoon blijven werken. Maar goed eerst maar zien of ik een volgend contract krijg! En dan maar zien of 3 dagen vol te houden is. Tegen de tijd dat ik weer aan het werk zou moeten gaan mijn jongens naar school dus dat wordt ook allemaal anders. Ja fb groep lijkt me op een gegeven moment ook een leuk idee! Ik heb idd nog steeds contact in een fbgroep, erg leuk! Poeh ben moe!!! Ik ga er maar op tijd in vanavond!
@jessh, haha dat komt vast goed. Voor ons is ook het vierde kwartaal vreselijk druk, dus dat wordt leuk met een baby maar we hebben gelukkig veel behulpzame familie (inpakken van bestellingen kunnen zij in ieder geval mee helpen). @jodie dat is flink pittig! @meijtje, hè bah, dat is flink balen dat hij er met zoveel niet bij kan zijn. Kan me voorstellen dat je daar even van baalt. @florina, ja ben ik ook benieuwd naar inderdaad wel leuk dat we nu tegelijk gaan Ik ben ook zeker voor een FB groep!
Meijtje, wat jammer dat hij er niet vaak bij kan zijn. Kan me voorstellen dat je dat vervelend vind. Is toch altijd een bijzonder moment. Maar wat niet kan, kan niet inderdaad. T.z.t. een fb groep (graag besloten) lijkt me ook leuk. Eerst alle echo's maar even afwachten denk ik? Ik heb ook een eigen bedrijf (webshop) waar erg veel tijd in gaat zitten. Ik doe dit allemaal alleen, werk 6 dagen per week van 9 tot 9 ongeveer, dus hoe dat straks moet? Geen idee? Maar komt tijd komt raad. Ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Heb sinds vannacht steeds zo'n trekkerig gevoel aan de linkerkant van de onderbuik. Zal wel bandenpijn zijn of geïrriteerde darmen. Heb wat moeite met toiletgang op het moment. Slaap lekker voor straks en tot morgen.