15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik wil me ook graag aanmelden!
    Van het weekend postief getest!

Voor het lijstje ik ben 33 is ons derde kindje en 16 sep uitgerekend

2. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hallo! Ik meld me ook graag! Ik had morgen mijn NOD en wilde vandaag testen. Meer omdat ik gek werd van hoe ik er mee bezig was. En dan kon ik het loslaten als hij wit was. Maar hij was niet wit. Gelijk een knalstreep. Gelijk nog wat testen gedaan en allemaal meteen knal! Manlief tijdens de lunch vanmiddag verrast met kadootjes en de testen! We zijn dolblij!

1 ding.. bij mijn dochter teste ik op NOD negatief en pas 4 dagen later licht positief en nu, 1 dag voor NOD echt knallers.. ik grapte al dat het bijna wel een tweeling moest zijn..

3. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Overigens ben ik 24 en is dit ons 2e kindje! Ik ga straks naar mijn beste vriendin, kan het dan echt niet voor me houden. Vanavond naar onze ouders en verder houden we het stil! Morgen de verloskundige maar eens bellen! Ik geloof 21 sept uitgerekend te zijn!

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Bekijk bijlage 522975
    Zo ff m'n testjes showen!
    10&11 dpo! Ik vind ze al heel mooi!! :D
    Gister gaf cb 1-2 weken aan :)

5. Louloute

Welkom ladies gezellig!! :D

Lismam
    Dat zou best kunnen natuurlijk haha :D weet je zeker wanneer je eisprong was beide keren? Als dat niet zo is zegt nod dag niet zoveel eigenlijk :) ik zou me nog niet druk maken over een tweeling hihihi
    Of wil je dat juist wel? ;)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd allemaal meiden met jullie zwangerschap.

@Louloute je testen lopen mooi op! Jouw test van 11 dpo ziet er het hetzelfde uit als die van mij. Ik denk rond de 13/14 dpo te zitten, maar weet het niet helemaal zeker.

Ik ga overmorgen nog een keer testen. Als het mooi oploopt, dan vind ik het prima!:)

7. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ik weet idd beide keren wanneer mijn eisprong was. Vandaag met 14 dpo getest. En toen testte ik toen der tijd nog negatief. Ik weet niet of het perse iets zegt. Mijn voorkeur heeft het niet, eerlijk is eerlijk. Maar natuurlijk van harte welkom! Dus we gaan het zien..

8. Louloute

Hihi tweeling lijkt me ook heftig hoor. M'n zoontje is ongeveer net zo oud als jouw dochter (is van augustus '15) het word dan érg druk :D
    Veel plezier met vertellen vandaag!! :D

Madeliefje
    Dankje!!
    Ik weet niet of ik nog ga testen, ik vind het eigenlijk nu ook al prima :D vond het eigenlijk gister al na de positieve cb maar was heel benieuwd naar de streepjes :D
    Nu zijn deze testen op en heb ik ze alleen nog van andere merken. Vergelijken heeft dan toch geen nut :)

9. Louloute

#49 Louloute, 10 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2017
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 september 2017 ♡
    14 september
    Marni1 (?? Jaar) - ? Kindje - meisje - jongen - verrassing

16 september
    Danielle83 (? jaar) - Vierde kindje - meisje - jongen - verrassing
    Tioman (? jaar) - ? kindje - meisje - jongen - verrassing
    Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing
    debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - meisje - jongen - verrassing
    micloveally (33 jaar) - Derde kindje - meisje - jongen - verrassing
    Suekes (34 jaar) - Vijfde kindje - meisje - jongen - verrassing

17 september
    Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing
    Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - meisje - jongen - verrassing

18 september
    Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - meisje - jongen - verrassing

19 september

20 september
    Monet (?? Jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing
    Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - meisje - jongen - verrassing

21 september
    Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing

22 september
    Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - meisje - jongen - verrassing

23 september

24 september

25 september

26 september

27 september

28 september

29 september

30 september

jongens (0) | meisjes (0) | verrassingen (0) | ♡ kloppend hartje! (0)

♡ Afspraken ♡
    25 januari:
    Monet - eerste echo (vk)
    30 januari:
    debbel83 - eerste echo
    15 februari:
    danielle83 - eerste echo (vk)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Monet ik merk dat het een grens is die steeds verplaatst, eerst na 2 missers stoppen we toen had ik die van 10,5 week in m'n handen. Een mensje in een vruchtzak, compleet alles erop en eraan, oké nog een keer, doe gong al snel mis, weer raak vmk, nu weer raak.
    Het is grijs het ligt er ook aan wat voor nasleep er is. Ik weeg het wel af. De jongste wordt in maart 2, ik denk dat ik nog 2 jaar probeer, als mini er dan nog niet is,dan is het klaar, denk ik. Dus ik heb nog even. Nieuwe zwangeren welkom.

Ik ga nog wel testen met ochtend urine en cb met indicator. Ben benieuwd. Hopelijk eens goed nieuws en een blijvertje <3

Echo als het goed gaat ga ik maandag verwijzing vragen en uhh eind januari of begin februari een echo plannen. Ik zal al eerder kunnen maar ik wil zeker weten hartactie zien. Met 7 weken, met 9 weken met 12, elke afspraak bij de gynaecoloog ook een echo om even gerust te stellen. Bij twijfel mag ik elke week in de beginperiode terug komen. Dat vind ik wel fijn.

11. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Wordt lekker druk zo in de groep! Welkom nieuwe meiden!

Ik twijfel of ik nog meer ga testen.. de testen zijn wel op nu maar ja een test is zo gehaald haha.. heb nu 3x heel licht positief getest met een kv test.. zondag zwanger 1-2 met een cb test en vanmorgen een donkerder streep met de laatste kv test. Dus vind het denk ik wel goed zo.. het feit is dat Ik zwanger ben en de oploop van de streepjes hoeven niks te zeggen over een goede afloop is mijn persoonlijke ervaring dus het is maar gewoon afwachten.. hopelijk gaat het dit keer gewoon goed..

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi allemaal,
    Ik zag net dat ik hier 4 jaar niet meer ben geweest.
    Ik heb ook geen idee wat erop staat als handtekening.

Ik ben Sue, 34 en ik heb twee mooie gezonde jongens van 6 en bijna 5. Ik ben 1jaar geleden gescheiden van hun vader. Deze had zijn hart aan een gezamenlijke vriendin verkocht. Ik ben op 1april verliefd geworden op Mark, de vader van een meisjestweeling bij mijn jongens in de klas. Ja allevier in 1kleuterklas. En om het ingewikkeld te maken verwachten wij samen een vijfde kindje.

Ik heb 5 jan na 4 volle rondes positief getest al was dat slechts een formaliteit. 7 jan was hij duidelijk en 9 jan donker. Ik had dr toch al 3 liggen haha. Ik ben 16 sept uitgerekend. 3 feb intake en echo. Ik ga thuis bevallen en bv geven. Als dat nog criteria zijn die je in een lijst zet.

Ik hoop dat ik ook deze keer aansluiting vindt. Groetjes Sue

13. Louloute

Welkom sue je staat op de lijst!!
    Wat een verhaal!! hoe onverwachts dat soms kan lopen he!! :)

Meijtje
    Oh dat is zeker heel fijn dat je zo vaak terug mag komen voor een echo!! :)

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Dankjewel! Nog even een beetje zoeken maar er is weinig veranderd.

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Zou iemand een kleine aanpassing willen maken? Ik ben zwanger van mijn derde kindje. In totaal hebben we er 5 maar ik verxien geen credits over de meisjes van mijn vriend, &#128514;.

16. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Mijn ouders waren vanavond heel blij en vertast. Daarna door naar mijn schoonzusje. Zij is ook mijn verloskundige, ze is super blij! Morgen maar mijn schoonouders. Schoonzusje vertelde al wel dat de duidelijke test niets zegt ove 1 of 2 kindjes.

17. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Monet die van mij waren ook wel.licht hoor nu beginnen ze donker te worden.

Meijtje ja geloof wel dat de spanning erbij goed in zit wel fijn dat je dan zo veel mag komen!!

Sue het leven kan inderdaad raar lopen maar toch wel.mooi dat je dan weer geluk heb gevonden!

Lisman wat grappig dat je schoonzus je verloskundige is.

Hier het alleen aan mijn beste vriendin vertelt die zelf ook 11 weken is dus dat is wel erg leuk so saampjes zwanger de rest willen we wachten tot de 1e echo... als dat lukt het brand namelijk op me lippen natuurlijk hihi

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sue gefeliciteerd, mijn man heeft 2 dochters uit eerdere relatie, 1 daarvan woont bij ons. voor hem wordt dit nummer 5 ;)

Lismam wat bijzonder datjouw schoonzusje ook jouw verloskundige is.

Hmmm ik heb het op m'n man na nog niemand vertelt. Morgen eerst testen halen, kwam er vandaag niet meer van, moest overwerken... Dus morgen halen en maar gelijk doen of wachten tot donderdag... Ik kijk wel, heb niet echt haast, het besef is er niet echt. Heel raar...

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Micloveally gefeliciteerd :) leuk dat je hier ook meepraat. We gaan ervoor! Het rare is, ik heb niet eens de behoefte om het iemand te vertellen... Gek hé, normaal heb ik er moeite mee en nu.... Niets geen drang...

20. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Mijn vriend heeft ook nog een dochter. Ik heb drie Kids van mijn ex. Zijn dochter woont bij zijn ex. Het is mijn vierde kindje zijn tweede en onze eerste&#128150;

Deel Deze Pagina