Faeliv De eerste echo hebben we 9 februari. En in tegenstrijd tot jou, vind ik dat de tijd veel sneller mag gaan! haha Ik vind het zo ontzettend spannend en wil zo graag dat het goed is allemaal. We hebben jaren gedaan over het zwanger worden, dus veel mensen zeggen: joh, dan kunnen die twee weken er ook nog wel bij! Maar die weken wachten tot de echo, vind ik nog veel moeilijker dan al het wachten wat we al achter de rug hebben! Maar we gaan er maar vanuit dat alles goed is Het is fijn om dit forum te hebben, dan kun je het af en toe toch van je af schrijven. Wanneer heb jij de eerste echo?
Ik ervaar het precies hetzelfde als jij! Laat die echo maar komen hoor, liefst morgen (maar ik weet ook dat dat veel te vroeg is )
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (8) | ♡ kloppend hartje! (0) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 26 januari: Meijtje - Eerste echo 26 januari: Cynthia1993 - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo 31 januari: Bdotsie - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 1 februari: Micloveally - Tweede echo 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 3 februari: Mama092013 - Eerste echo 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk) 7 februari: Jeshh - Eerste echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo 13 februari: Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Raquel87 - Intake verloskundige 15 februari: Salamander - Intake verloskundige 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo 17 februari: Salamander - Eerste echo 20 februari: Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & tweede echo 22 februari: Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk) MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 14 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Florina M'n termijnecho is nu dus 14 maart 😊 Bedankt voor het telkens bijwerken van de lijst!! Super lief dat je dit steeds doet Welkom en gefeliciteerd essie!! Zo van mij mag het ook sneller gaan hoor haha. Wil onze kleine zo graag zien 😍😍
Ik wil jullie dolgraag op het lijstje zetten dames maar dan heb ik nodig; - Vermoedelijke uitgerekende datum - Leeftijd - Hoeveelste kindje - Willen jullie het geslacht weten? En, welkom natuurlijk! Gefeliciteerd met het mooie nieuws! Heb het voor je aangepast! En heel graag gedaan hoor, vind het geen enkel probleem! Vind het ook prima om het lijstje sowieso bij te houden voor iedereen hier?
Hier snel op inpikken. Ben van België. Wij hebben als je tot 5 weken voor de bevalling kan werken, 12 weken erna. Als je vroeger moet stoppen, zoals ik, moet zowiezo op 6 maanden zwangerschap stoppen met werken, heb je maar 9 weken na de bevalling. Is dus echt niets.
Topper!! Misschien ook een idee om over een maandje ofzo de complete lijst met uitgerekende data ergens op de allereerste pagina te zetten, zodat we daar een beetje zicht op blijven houden? Of is dat niet gebruikelijk? Vind het nu soms al lastig om de lijst op te zoeken
Roos, ik heb 21 februari intake VK en ergens daarvoor echo, heb nog geen datum gehad van de echo praktijk. Ik verwacht de week ervoor, tussen 13 en 17 februari. Snap jullie ongeduld ook wel hoor, ik ben gezegend met het oergevoel dat het gewoon goed zit en erg veel nuchterheid, soms iets teveel voor het leuke.. Lief dat je het lijstje bij wilt houden Florina! Bdotsie, 9 weken is serieus echt helemaal 3x niks.. Waarom moet je met 6 mnd stoppen met werken?
Thanks meiden! Faeliv: ik heb voor mijn oudste 4 mk gehad waaronder 1windei. Dat is een lege vruchtzak. Daarvan weet ik dat hcg net zo snel wegtrekt als dat het stijgt. Het lijkt mij dat wanneer het vruchtje na 4wkn stopt met groeien ik vandaag niet zo'n knaltest zou hebben. Mijn hcg waarde was 941.ik heb de tabel hier beneden toegevoegd. Eerlijk gezegd ben ik me zondag pas echt zwanger gaan voelen, heb nu ook al melk en ben al een volle cupmaat groter en elektriciteit in mijn buik. Ik heb veel mk gehad en zo voel ik me niet. Heb ook geen spat bloed gezien. Ik heb toch goede hoop en ben niet bang als het toch misgaat. Denk dat dit precies het zelfde is als met de jongens, dat het bij mij gewoon standaard een langere zwangerschap is. Maar morgen weet ik meer en hou jullie op de hoogte. Fijn dat ik even kon luchten. Xx
Thnx Florina voor het bijschrijven van mij op het lijstje. Wij willen het alleen waarschijnlijk een verrassing houden. En mijn intake en eerste echo zijn op 22-2. Als ik het zelf moet aanpassen, ook geen probleem hoor! Het is wat mij betreft altijd goed, iedereen zelf laten aanpassen of alles door jou laten bij houden.
Sueskes, okee, dus een windei kan het sowieso niet zijn, alleen een hartje wat is gestopt. Maar we gaan gewoon voor een kerngezonde baby in september hoor! Veel sterkte iig.. Lijkt me dat de dagen voor jou al helemaal voorbij kruipen zo.
Hier ook ontzettend moe! M'n ogen vallen gewoon dicht af en toe Oei, wat vervelend zeg! Gadver. Heb je er nog last van gehad? Las je reactie op m'n topic net, zal straks even reageren! Hele mooie test Prachtig! Wat naar van je bekken, hopelijk wordt het niet erger. Ben benieuwd naar morgen, hoe werkt dat precies? Mag je dan helemaal niet meer werken? Fijn dat het in ieder geval op de goede plek zit! Op naar een volgende mooie echo Hier juist andersom, onze dochter is bijna 4 als de tweede geboren wordt. Voor ons ideaal! Poeh, dat lijkt me zwaar! Ik slaap als een blok, als ik m'n kussen voel ben ik weg Verder niet zo heel veel kwaaltjes hoor, gevoelige borsten en verder last van misselijkheid en kokhalzen bij een lege maag. Gelukkig nog niet hoeven spugen.. Hopelijk gaat de tijd snel en heb je straks een geweldig mooie echo Ik duim voor je! Ook voor jou spannend! Ik hoop dat de echo je in ieder geval geruststelt Het is inderdaad nog vroeg, dus ook niet gek als er nog niet zoveel te zien is. Ja, dat is helemaal waar hoor! Dan heb je gelijk al een mini baby'tje in beeld Zo leuk! Wat fijn zeg, zo'n lang weekend, klinkt heel erg gezellig! En wat ontzettend leuk zo'n mooie reactie van je schoonouders, is en blijft bijzonder hé? Ook erg leuk dat de rest zo enthousiast reageerde, heerlijk om het mooie nieuws te mogen delen. En volgende week dus weer ben benieuwd! Dat klinkt mooi zeg, erg bijzonder om op die manier zulke persoonlijke sieraden te maken. Jaaaa Bijna al! Gaat hard! Ah, wat mooi zeg! Lekker creatief Ik ben ook super benieuwd meiden! Oooh interessant Had er nog nooit van gehoord! Hopen dat de misselijkheid dit keer meevalt inderdaad, lijkt me erg zwaar. En inderdaad heel fijn om hier lekker te kunnen kletsen Ben er nog niet helemaal zeker van, bij onze dochter niet gedaan trouwens! Ach jeetje, wat ontzettend rot deze onzekerheid Heel heel heel veel sterkte! Hoop op een wonder voor jullie, dat je inderdaad toch minder ver bent dan gedacht. Hele dikke knuffel! Dat kan helaas niet, echt onhandig. De berichten kunnen niet meer aangepast worden na een bepaalde tijd.. Ga het voor je aanpassen Vind het helemaal niet erg om te doen hoor, echt niet
Zo, ik ben weer helemaal bij Met mij gaat het mwah. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes gehad. Dit betekent dat je hierna een grotere kans hebt op diabetes type 2. Nu heb ik nog een metertje liggen om je bloedsuiker te prikken en dit heb ik maandag na de maaltijd gedaan, had gewoon het gevoel dat ik het eens moest testen. Helaas was de uitslag best hoog Nog twee keer geprikt die dag en 1 keer was het netjes, de tweede keer weer hoog. Ben nu dus bang dat ik al beginnende diabetes heb (voor zwangerschapsdiabetes is het nog wat vroeg), en lees echt horrorverhalen op internet over onbehandelde diabetes en een zwangerschap. Dus ben echt mega onzeker, bang... Gister naar de huisarts geweest en vandaag gelijk bloed laten prikken, ben heel erg benieuwd wat eruit komt en hoe dan verder.
Bdotsie, 9 weken is serieus echt helemaal 3x niks.. Waarom moet je met 6 mnd stoppen met werken?[/QUOTE] Ik werk in de zorgsector en hier moet je dan op 6 maanden stoppen, verplicht door de overheid. Donderdagochtend heb ik afspraak bij arbeidsgeneesheeren hij zal gaan bepalen of ik nu al moet stoppen of aangepast werk ga krijgen. Vind dat wel spannend. Nu al thuis moeten zitten zou wel heel vroeg zijn.
Sueskes: spannend voor die bloedname, hoop dat de hcg mooi stijgt nu. Florina: wilde er net naar vragen. Als je er nu op tijd bij bent kunnen ze jou wel helpen toch.
Florina, je bloedsuiker kan je beter nuchter prikken. Na een maaltijd is je suiker altijd iets hoger. Hoe hoog was je waarde? Het is inderdaad goed om het in de gaten te houden!
Zo meiden ik begin nu zenuwachtig te worden, krijg geen hap door m'n keel. Pfff erop of eronder morgen en m'n man die er niet bij is, hopelijk zie ik morgen een klein hartje. Ondanks dat ik geen slecht gevoel heb, ben ik ontzettend onzeker. Het liefst wil ik nu gaan slapen en morgen uur of 10.30 wakker worden, maar daar zijn de kinderen niet mee eens.