Florina Jeetje, wat spannend meid! Wanneer krijg je de uitslag? En op internet kun je beter niet kijken, daar lees je altijd de ergste verhalen Ik ga voor je duimen op een goede uitslag! Meijtje Spannen morgen, ik ga heel hard duimen! Wat vervelend dat je alleen moet gaan. Werkt je man in het buitenland of zo? Hopelijk zie je morgen een prachtig knipperend hartje en kun je ons allemaal jaloers maken met zo'n eerste mooie echo
Zonnestraal: bij mijn eerste zwangerschap moest ik het gewoon op het werk zeggen, ik kon echt niet anders. Dat heb ik dan ook gedaan, een hele opluchting, ik kon naar huis gaan als ik er teveel last van had. Jodie1988: Tja, die kwaaltjes... Haha, zwanger zijn is ook niet altijd leuk, maar het resultaat... Suekes: o, wat naar die onzekerheid. Toch heb ik veel hoop voor je! Sterkte! O ja, je mag kletsen wanneer je wil. Misschien zijn er ook mensen op het forum die weinig lezen maar wel hun verhaal willen doen, prima toch? Esssssie: gefeliciteerd, hopen dat het goed gaat. Meijtje: succes! Florina, wij willen niet weten of het een jongetje of meisje is. Surprise duss..... Wij doen helemaal geen testen. Alleen termijnecho en liggingsecho sowieso. Waarschijnlijk moet ik ook heel veel groeiecho's, omdat mijn zoontje 56cm en 9 pond was bij de bevalling, hij bleef dan ook vastzitten met zijn schouders onder de bevalling. Dit willen ze voorkomen omdat dit gevaarlijk kan zijn. Hij heeft een slappe arm gehad en twee dagen in de couveuse gelegen. Gelukkig merk je er nu helemaal niks van!!! Maar daarom moet het kindje nu extra onder controle, regelmatig prikken of ik zwangerschapssuiker heb en sowieso in het ziekenhuis bevallen.
Zo, is er al terug wat afgekletst! Dames die morgen al een echo hebben: heel veel succes! Delen jullie deze ook met ons? Faeliv: Heel mooi borduursel! Ze waren er wellicht wel in de wolken mee! Louloute: We kunnen morgen eventueel de speculaties loslaten op de gemaakte echo's al. Ik ben zo benieuwd! Suekes: Misschien is het nog te klein of zat het in een moeilijke positie? Je hebt alleszinds goeie testen, dus hopelijk na even wachten wat meer en beter nieuws? Zeer ambetant wel dat afwachten.. Komt vast wel goed! Lizzy1985: wat leuk, die t-shirt! Het idee zit in elk geval super. essieee1983: ook gefeliciteerd! Duimen op een plakker Helena88: ja, ik ga het vertellen rond 12 weken. Ik denk dat mijn vriend dat misschien aan zijn baas wat sneller gaat vertellen, omdat hij dan ook beter kan rechtvaardigen als hij eens moet thuiswerken of sneller door moet van zijn werk voor de afspraken te halen. Florina: Juist, extra informatie voorlopig nog 26, volgende week dus 27. Eerste kindje. Mijn voorlopige berekening is 28 september, maar dat kan nog veranderen aangezien ik zo onregelmatig ben. Ja, ik denk wel dat we het geslacht willen weten . Bedankt om het bij te werken! Oei, diabetes.. Hopelijk komt het goed. Wanneer weet je je uitslag? Ik heb deze nacht geweldig slecht geslapen. Heel veel wakker geworden. Iemand die dit herkent? Morgen mag ik naar de dokter bellen voor de uitslag van mijn bloedtest. Hopelijk bevestigt die de andere testen . Ik denk dat mijn huisarts eerder voorstander is om een eerste echo te maken op 12 weken. Nog zo lang..
Ik slaap ook mega slecht. Steeds in blokken van 2 uur en dan een half uur wakker. Heel vervelend, en vermoeiend ook.....
Bijgelezen maar even te moe om overal op te reageren sorry! Meiden die morgen een echo hebben heel veel succes! Ik duim voor jullie!
Oohhh meiden ik ben toch zo nerveus voor morgen! Ik haal me allerlei doemscenario's in het hoofd over wat er allemaal wel niet mis kan zijn. Ben zo dankbaar dat we dit cadeautje hebben mogen krijgen, maar ben dan ook dubbel zo bang om het weer kwijt te raken. En in plaats van te genieten van dit speciale moment dat ik voor de laatste keer ga meemaken, ben ik alleen maar bang. Bij ieder toiletbezoek het papier afspeuren op tekenen dat het mis is. En dat terwijl er eigenlijk niets bijzonders aan de hand is. Geen bloed, geen buikpijn etc. Ik hoop dat de gynaecoloog een beetje aardig is morgen. En dat hij niet met allerlei rotverhalen komt over wat de risico's allemaal zijn bij 40+ en diabetes. Die ken ik allemaal. Ben er genoeg tegen gekomen de afgelopen dagen op google. (tip! vooral niet googlen. Word je niet vrolijker en opgeluchter van) Kan ook nog niet op tijd naar bed, omdat manlief ziek is moet ik de laatste ronde met de honden doen rond 23 uur. Ben zo moe. Het hele huishouden draait nu op mij. Daarbij nog eens de kinderen halen en brengen van hier naar daar, boodschappen, 5x per dag met de honden lopen, mantelzorg voor mijn moeder en dan nog mijn eigen bedrijf draaiende houden... Denk dat de emoties hier nu ook toe gaan slaan. Kan wel janken! Nou, voor iedereen welterusten en ik laat morgen weten hoe het gegaan is. xxx PS sorry voor de klaagzang. Zit er even doorheen.
Ik heb bijgelezen, maar even snel een berichtje hier want het gaat zo rap haha. Panda, een dikke knuffel voor jou! Voor jou en de andere dames die morgen een echo hebben: succes! We duimen hier allemaal voor jullie denk ik zo Over slecht slapen, hier ook. Word elke nacht meerdere keren wakker en lig soms 2 uur in het donker te staren omdat ik ineens niet meer kan slapen. Verder weinig klachtjes hier, gaat allemaal lekker door. PS: over Googlen in het algemeen, vooral nooit doen haha. En onthou: mensen zetten over het algemeen alleen negatieve ervaringen op het internet, dus die hebben ook de overhand!
Oh, ik geloof dat ik ook hier 'mag'. Ik hou jullie vast niet bij, maar vind het wel leuk om sommige dingen te delen. Ik ben 29 september uitgerekend. Heb do 19/12 positief getest. (En daarna nog een paar keer, just in case). Echt genieten lukt me nog niet echt. Het voelt zo onwerkelijk en ik vind het heel spannend of alles wel goed is. Elk steekje is een vraagteken. Geen idee waarom. Maar ondertussen wel enorme opruim-nesteldrang. En stiekem al spulletjes speuren op mp. En fantaseren over ons lieve kleine babytje in mijn armen. Mijn hoofd gaat alle kanten op ja. 😬🤓
Jij ook veel succes morgen Panda! Ook voor jou hoop ik op een heel mooie echo! En ik ken trouwens in mijn omgeving meerdere vrouwen over de 40 die allemaal goede zwangerschappen hebben gehad en gezonde kindjes! 😊
Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen te reageren op m'n zorgen Vind ik echt lief en heel erg fijn!! Tioman, ik heb ook bij de dokter nuchter geprikt en toen was het 7.2, ook te hoog helaas. Gelukkig mag ik morgenmiddag al bellen, en anders vrijdagochtend. Zit niets anders op dan te wachten op de uitslag en als het mis is dat er dan hopelijk gelijk actie ondernomen kan worden. Weet ook verder niet bij welke waarden het dan bijvoorbeeld gevaarlijk zou zijn voor de baby las namelijk dat het juist in de eerste weken zo belangrijk is dat de waarden goed zijn, om een open ruggetje, hart afwijkingen en andere afwijkingen te voorkomen, die kans is met een hoge waarde groter Weet dat ik me niet zo druk moet maken maar het gaat echt vanzelf.. bah.
Panda, heel veel succes morgen! Ik duim mee voor een goede echo Ook voor de andere meiden die morgen een echo hebben; hopelijk zit alles helemaal goed! Samarinde, welkom en gefeliciteerd natuurlijk!
Panda ik ken je een handje geven, hoelaat mag jij? Ik om 11.00, ben doodnerveus. Iemand vroeg wat ml doet, hij is militair, dus heel veel weg en onderweg zeg maar. Aan de ene kant heerlijk. Want het huwelijk is echt geen sleur en vallen steeds weer opnieuw voor elkaar, maar met eerste echo mis ik hem wel echt. :'(
spannend! Vandaag om 12.00 de eerste echo. Ik kan jullie allemaal niet bijhouden met het geklets hoor haha.
Iedereen die vandaag een echo heeft, veel succes en plezier . Het gaat hier wel hard met de berichten zeg. Na een werkdag valt het bijna niet bij te lezen. Ik heb gisteren een hele lange cursusdag gehad en vandaag weer. Valt me best zwaar nu. Heb ook erg last van geuren van mensen om me heen. Ik kan zweet volgens mij van 20 meter afstand ruiken op dit moment haha. Anderen die dit herkennen?