15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Panda kan de beste gynaecoloog zijn, maar dat zegt niets over zijn hufter gedrag. Ik hoop dat je iets minder ver bent, kan dat met de positieve test.
    Ik weet van mezelf dat ik ook pas met 13 weken een bloedtest krijg, maar dat komt door 10 missers.
    Het is jammer dat ze er zo negatief in staan. Het is gewenst, waarom wordt dat de grond in geboord?
    Jammer dat je het zo ervaren hebt, botte hork!

2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Jeetje Panda wat heftig en wat een ontzettende zak hooi, die gyn (sorry als ik het zo zeg hoor). Beetje empathie tonen mag toch ook wel? Ik zou het hier zeker niet bij laten.

Maar wat naar dat jullie nu nog geen zekerheid hebben. Ik hoop met heel mijn hart dat het allemaal goed komt! Veel sterkte!

3. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    #723 micloveally, 26 jan 2017
    Laatst bewerkt: 26 jan 2017
    Veel echos vandaag hoop dat jullie allemaal hele mooie dingen te zien krijgen!! En kloppende hartjes..

Jeetje panda zit bij jou niet mee eerst de huisarts nu de gyn die zo bot is😓 probeer vertrouwen te houden hoor duim voor je... wanneer moet je nu weer terug?

Bdotsie groot gelijk dat je effe rustig aan doet ... wat voor werk doe je dan dat je nu niet meer met kleine kinderen mag werken

Florina... ooh snap je dat je het wel even lastig hebt.. vandaag uitslag toch?

Welkom samarinde!!

4. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
    Ben er even stuk van. Had echt niet verwacht dat ik een kloppend hartje zou zien, maar een vruchtzakje zou fijn geweest zijn.

Aan de andere kant duurde het ook wel lang voordat de testen pas echt goed knalden. Het eerste vage streepje had ik vorige week dinsdag, daarna werden ze wel duidelijker maar de echt knaller was afgelopen maandag. Nu maakte ik bij vorige zwangerschappen ook traag hcg aan dus hoop dat ik inderdaad minder ver ben en dat het de volgende keer wel zichtbaar is.

Dinsdag 7 februari mag ik weer heen en doet hij opnieuw een echo.

Toen we de deur uit liepen riep hij ons nog na dat we vooral niet alvast de geboortekaartjes moesten gaan bestellen...

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

Jee, dat KAN toch niet?! Kun je niet kijken of je bij een ander zkh onder controle kunt? En je hoofd zal er nu niet naar staan, maar ik zou ook zeker een klacht indienen. Zo ga je niet om met je patiƫnten!

6. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Panda... dat meen je niet wat onprofessioneel en een echte hork.. dat doe je toch niet... ook al is de beste dan mag je nog niet zo gedragen!

7. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    😮😮😮😮😮😮 wat een vreselijke man!!!! Lieverd, ik zou die man echt met een zak zout nemen. Want zo te horen is deze man gewoon heel erg negatief ingesteld en kan hij wel een cursus sociaal-gedrag gebruiken.

Er zijn zat vrouwen die ouder zijn en een gezonde zwangerschappen hebben. Ik vind het heel jammer dat deze man je bang heeft gemaakt.

Waarschijnlijk ben je gewoon minder ver dan je denkt. 's er geen verloskundige praktijk in de buurt waar je met een aantal dagen een extra echo kan maken? Dat moet je dan zelf betalen, maar zo duur is dat ook niet. Het is het in ieder geval waard om je gerust te stellen.

8. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Jeetje Panda eat een hork van een Gyn.! Ik zou gewoon een andere gyn eisen! Ook al is hij/zij de beste dit kan en mag hij/zij gewoon niet zeggen!
    Ik heb met me 2e zwangerschap ook 1x zo'n soort gyn gehad die vond dat vrouwen met overgewicht geen kinderen zouden moeten kunnen krijgen omdat dit te risicovol zou zijn, ik ben opgestapt en gelijk een klacht ingediend toen bij de balie plus bij de klachtencommisie! Daarna heb ik een hele leuke meelevende gyn gekregen.

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Mooie test!! :D

Panda oh meid toch..dit kan wel de 'beste' gyn zijn maar is wel een hork hoor!! Pff...hij zou ook kunnen zeggen dat je gewoon minder ver bent dan gedacht. Komt vast vaker voor!! Dikke knuffel voor jou hopelijk over 1,5 WK een kloppend hartje!!
    Buikpijn na inwendige echo heb ik nooit gehad trouwens.:)

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Panda, mn man had hem van 5 hoog naar beneden geflikkerd als hij dat gezegd had.
    Empathisch vermogen van een garnaal zeg. Damn....
    Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat je volgende echo een mooi hartje ziet. Want nu blijf je in onzekerheid... Wat een verschrikking. Dikke knuffel meid!

Ow het loopt hier 30 minuten uit :'(

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow m'n bericht over wat ik dacht over de gynaecoloog was waarschijnlijk iets te grof :')
    Sorry moderator.

Maar panda dikke knuffel voor jou, wat een onzekerheid

12. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu wel heel benieuwd wat jij dan dacht ;)

Had net mijn zusje aan de telefoon. Zij is ongewenst kinderloos en ook een aantal keren bij deze gyn. geweest. Ze had twee jaar geleden geheel onverwacht een positieve test dus maakte hij een inwendige echo waarop helaas niets te zien was. Toen zei hij tegen haar dat het maar goed was dat ze niet zwanger was, want het zou toch vreselijk zijn voor het kind om een moeder met zoveel overgewicht te krijgen.

Ik kijk de volgende afspraak nog aan, doet hij nog steeds zo dan maak ik een afspraak bij een ander. Heb geen zin in 9 maanden van dit gezeur.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat?! Zou een klacht bij het ziekenhuis neerleggen en op zorgkaart Nederland een 1 geven. Is zo mooi voor z'n gemiddelde gnagna.

Nou dat die vast een maand niet over zn hork heeft mogen kruipen. Alleen dan iets minder nette bewoording haha

14. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Eens met meijtje! Ik had ook gezorgd dat dat gemiddelde flink zal kelderen 😜 al kan ik me niet voorstellen dat deze man een hoog gemiddelde heeft.

De opmerking naar je zus is ook ronduit onbeschoft! Ik zou geen stap meer bij deze man in de buurt zetten. Stress kun je nu niet gebruiken!

15. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Panda, ik zou heel gauw even op mijn strepen gaan staan bij dat ziekenhuis en absoluut geen genoegen nemen met zo'n vent. Wanneer ga je weer voor een echo? Heb je al een datum?

Meijtje hoe was jouw echo?

16. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dinsdag 7 februari om 11.30 uur. Kan niet wachten!

Ja, Meijtje hoe gaat het bij jou?

17. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    Belgiƫ - Gent
    Panda: och neen, wat een reacties :( Zou je misschien toch niet overschakelen naar een andere? Ook al heeft hij zo veel ervaring, als je je er niet goed bij voelt, dan is het geen goede gyn voor jou, denk ik dan. Het kan toch niet de bedoeling zijn om daar steeds met slecht gevoel buiten te komen?
    Hopelijk op 7 februari goed nieuws!

Jodie: proficiat met je test! :D

18. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Meijtje ik ben heeeeeeel erg benieuwd!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik heb een kloppend hartje gezien. Kleine wordt 6w1d geschat, maar 1 pixel opschuiven is gelijk aan 2 dagen, ze zegt ook het is een schatting. Het kan zomaar zijn dat mini een pixel groter is en dan wel klopt met het termijn.

Nu 9 februari 8.40 terug, kijken of het gegroeid is.

Dus tot nu toe goed. Nu hopen dat het zo blijft.

Bijgevoegde bestanden:

20. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Hallo idereen!

Als eerste, iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik had al enige tijd een vermoeden, maar de testen bleven nee zeggen (action testen).
    Ik heb vanochtend een clearblue test gedaan en die zei duidelijk 3+ zwanger. Ik was al even over tijd en voel het duidelijk :) Ik ben uitgerekend op 28 september..

We hebben al 2 jongens van 2 en 4 jaar :D

Deel Deze Pagina