Bekijk bijlage 524475 Jurkje gemaakt voor dochtertje van m'n vriendin. Was m'n eerste keer dat ik meisjeskleding maakte, super leuk om te doen!
Dank je wel meiden, toch wel weer spannend vorige keer had ik 7 en 9,5 week goede echo en daarna ging het toch nog mis. Dus hopelijk klopt het nu gewoon en blijft de kleine zitten. Wel weer mooi om een knipperlichtje te zien. Over 2 weken weer alleen terug.
Ah Panda76, meisje toch. Wat een onzekerheid. En wat heb je het druk. Respect! En was die meneer echt niet een beetje aardig? Anders vind ik dat je, ondanks de 30 jaar, toch niet zo tactisch ben. Maar we gaan voor die 75% kans op goed hoor! STerkte! O ja, trouwens, mijn moeder was 44 jaar toen ze nog een kindje kreeg, kerngezond! En ik hoor veel meer gevallen waarbij het gewoon goed gaat. Ik kan me er eigenlijk geen heugen op dit moment waar het niet goed ging, maar ja, niet iedereen zegt dat tie een miskraam heeft gehad. Samarinde01: Gefeliciteerd en welkom! Meijtje: je man militair? Oef, niks voor mij als mijn ml dat zou zijn. Bdotsie: ik herken het niet. Welke kant is het vanaf jou bezien? En zijn het menstruatiesteken? Bij mijn eerste zwangerschap leek het net of ik ongesteld zou worden terwijl ik al positief had getest. Maar dat schijnt normaal te zijn. Ik heb zelfs wel eens van iemand gehoord die lichtjes ongesteld werd en toch zwanger was. Dan zit je lichaam heel erg vast aan het ritme en is het strijden tussen hcg en ander hormoon. Maar dat kan helemaal geen kwaad, geen gevaar voor het kindje. Jodie1988: wat heb je voor cadeautje gehad. Nieuwsgierig....Mooie test, duidelijk! Godinn: Gefeliciteerd en welkom. Ik wist niet dat je testen bij de action kon kopen. Louloute: mooi, mooi, mooi! Knap! Verder prima hier. Wel een slechte nacht gehad, maar dat kwam omdat ik een onbekend geluid hoorde nadat ik naar de wc was geweest. Een geschuifel, ik schrok me wild!!! Gelijk mijn man wakker gemaakt en die hoorde het ook. Hij heeft heel het huis doorgekeken, maar niks gevonden. Ik ga straks muizenklemmen kopen. Ik had zoveel adrenaline in mijn lijf gekregen dat ik niet meer heel goed heb geslapen.
dikke knufrel meid!! wat een eikel van een gyn zeg!!:x slaat toch helemaal nergens op!! duim dat het goed zit! ken genoeg moeders waarbij het gewoon goed ging! en daar gaan we bij jou ook gewoon voor!!
Arikla klopt, het went wel hoor, alleen dit soort momenten had ik hem liever aan m'n zijde. Louloute ontzettend leuk!
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! Opnaarnr1 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Godinn (? jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ kloppend hartje! (1) ♡ Afspraken ♡ JANUARI 26 januari: Meijtje - Eerste echo 26 januari: Cynthia1993 - Eerste echo 26 januari: Tioman - Eerste echo 30 januari: Debbel83 - Eerste echo 30 januari: Jill85 - Eerste echo 31 januari: Bdotsie - Eerste echo FEBRUARI 1 februari: Jill85 - Intake verloskundige 1 februari: Micloveally - Tweede echo 3 februari: Suekes - Intake verloskundige & eerste echo 3 februari: Mama092013 - Eerste echo 3 februari: Suzy85 - Eerste echo gynaecoloog 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo 7 februari: Jeshh - Eerste echo 7 februari: Panda76 - Tweede echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige 9 februari: Meijtje - Tweede echo 10 februari: Louloute - Eerste echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo 13 februari: Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Raquel87 - Intake verloskundige 15 februari: Salamander - Intake verloskundige 15 februari: Suzy85 - Tweede echo 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo 17 februari: Salamander - Eerste echo 20 februari: Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige & eerste echo 21 februari: Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & tweede echo 22 februari: Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo 28 februari: Suzy85 - Intake verloskundige MAART 7 maart: Yazzie - Termijnecho 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 14 maart: Louloute - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige
Bedankt allemaal Ik heb geprobeerd wat bij te lezen, jullie gaan ontzettend hard! Ja, ze hebben bij de action testen, heel goedkoop ook nog (1.57 per 2) Gisteren nog een negatieve test gedaan, vanochtend een positieve. Toen een Clear Blue gehaald, die gaf wat meer zekerheid. Onzeker stadium is het nu hé? Ik lees veel berichten over ongeruste mama's.. Heel begrijpelijk.. We duimen op heel veel gezonde baby's over een paar maanden!
Wow meijtje wat fijn! Geeft misschien voor nu wat opluchting ! En al een knipperd hartje!! Over twee weken vast weer mooie echo!! Welkom godin!! Louloute wat superleuk jurkje😍 Nou hier toch kwaaltjes gekomen hele dag al.misselijke en een weeig gevoel... en dat in combi met een peuter van 2 en half is niet altijd fijn haha Tioman en cynthia hoe laat hebben jullie echo?
Bedankt! Ik ga straks rond 14:30 bellen, ben heel erg benieuwd of de uitslag al binnen is Oh, leuk! Vast een prachtige test Heel lief, dankjewel! Ik hoop het! Hoe voel jij je verder? En je staat op het lijstje erbij! Je afspraak staat erbij! Gewoon tijdens de intake? Of moet je je echo's ergens anders laten maken? Ook voor jou spannend! Begrijpelijk dat je het spannend vindt, ik ga heeel hard voor je duimen dat je een prachtige echo hebt straks Heel veel succes! Ik denk dat het er echt wel een beetje bijhoort, die steekjes en krampjes af en toe. Alles moet toch plaatsmaken en groeien.. Jeetje, wat naar zeg! Echt een hele zure ervaring dus, wat een idioot zeg. Een beetje empathisch vermogen lijkt mij niet teveel gevraagd Als je er echt een slecht gevoel bij hebt (wat ik me echt kan voorstellen!) is een andere gynaecoloog bezoeken misschien toch geen slecht idee? De "beste" is ook subjectief, dat blijkt maar. Wat lief, dankjewel! Ik ga vanmiddag bellen, hoop dat ze dan al meer duidelijkheid hebben. Mooi zeg Fijn hoor! Wauw, wat super leuk zeg! Mooi gemaakt! Zal je vriendin vast blij mee zijn.
Gewoon even voor de lol Wat komt er bij jullie uit? https://www.thebump.com/chinese-gender-chart Volgens de Chinese gender chart krijgen we dit keer een jongen Hier klopte het bij m'n dochter wel haha.
Meijtje: Wat goed! Proficiat! Godinn: Proficiat met de positieve test! Louloute: mooi kleedje! Florina: Ik zag het, dankjewel! Hopelijk heb je straks goed nieuws. Niet echt veel last hier. Behalve de slechte nachten. En ik zou ook wel alles kunnen opeten Florina: geweldige kalender. Aan de hand daarvan zou het een jongetje zijn
Hoi Florina, wil je mijn afspraken ook toevoegen? 3 februari eerste echo gyn 15 februari tweede echo vk 28 februari intake vk Succes met de uitslag zo. Hoop dat het allemaal goed is. @panda: hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen. Wat een idioot zeg!
M'n zoontje is een meisje volgens deze chart En we krijgen weer een 'meisje' Thanks meiden!! ben ook blij met het resultaat!!
Ik laat het gelijk even weten straks! Pff vervelend als je slecht slaapt, ik slaap juist wel heel diep en snel. Wel veel dromen, dan word je wakker met zo'n "vol" hoofd Heb ook veel trek, en als ik niet snel genoeg iets eet word ik er misselijk van. Verder gelukkig geen misselijkheid Ben benieuwd of het klopt! haha. Staat erbij ! Spannend 3 februari, dat duurt niet heel lang meer. Duimen dat je een prachtige echo hebt Lief van je, dankjewel! Haha oops Ben benieuwd of 'ie nu wel klopt! Ik dacht net oh huh, het klopt toch niet?! Maar had per ongeluk de maand van de positieve test ingevuld in plaats van de maand van bevruchting, toen klopte het toch wel weer haha.
Kalender zegt meisje terwijl wij echt sterk gevoel van een jongen hebben.. dus afwachten maar klopt wel met beide andere kids...
Net gebeld en de dokter heeft de uitslagen nog niet bekeken, belt aan het eind van de middag terug of anders morgen tussen 11:00 en 12:00.. Hoop toch echt eind van de middag