15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Oh meiden; als ik jullie wil toevoegen aan de groep moet ik jullie eerst als FB vriend toevoegen. Heel onhandig maar je kan niemand anders dan je vrienden (of gemeenschappelijke vrienden) op FB "vinden" als je iemand aan een verborgen geheime groep wil toevoegen.

Dus als je toegevoegd wil worden, stuur me even een privé bericht!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik wacht nog 1 of 2 echo's.... Ik wil eerst weten of we echt een blijvertje te pakken hebben. :)

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb je een bericht gestuurd :)

4. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik heb je een berichtje gestuurd

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

Pff, lastig hoor. Ik zit al een paar dagen te dubben over die FB-groep, aangezien ik met manlief heb afgesproken om hier helemaal anoniem mee te schrijven. Gek als mijn eigen naam er dan ineens aan vast wordt gekoppeld. Maar het lijkt me ook wel 100x fijner om daar te kletsen ;) Ik denk er nog heel even over na!

6. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik wacht ook even tot 13 februari na de eerste echo.

7. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Ik wacht ook tot na m'n echo

8. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Haha ja. Je denkt bij jezelf: dat is helemaal niet nodig, maar je kan het gewoon niet tegenhouden.

Oei, ze komen echt vandaag? Hopelijk is het nog gelukt! Of wat was je backup plan? :) Hoe hebben ze gereageerd?

Ik neem de davitamon mama met visolie. Is met foliumzuur, omega 3 en extra vitamine D. Aangezien ik niet zo heel veel vis eet, leek mij dat wel handig.
    Qua urineverlies: kegeloefeningen helpen hier ook wel voor :)

9. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    fluo wat lief dat je ernaar vraagt. Ik heb nog steeds buikpijn. Steeds dezelfde plek die zeer doet en af en toe zit het over m'n hele baarmoeder. Snap er niks van :( misschien volgende week toch maar vragen of m'n echo een week eerder kan.

Ik denk dat ik morgen toch maar vast ga kijken naar een zwangerschapsbroek. Wilde eigenlijk wachten tot na de echo en we weten dat het goed zit, maar zelfs m'n joggingbroek zit te strak 😅 het liefst loop ik de hele dag in m'n onesy, maar kan daar moeilijk mee over straat 😂

Hebben jullie nog tips waar je zwangerschapskleding (voor een redelijke prijs) kunt kopen? Heb er nog nooit naar gekeken en nog nooit op gelet.. hihi dus heb zelf geen flauw idee waar ik moet gaan kijken. Alleen prenatal, maar ik weet niet of die morgen open is.

10. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Hoi
    Ik wil ook wel met julkie mee kletsen.
    Ik ben zwanger van mn 4e en ingeveer 27 september uitgerekent

11. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Welkom IJsje

Roos wat vervelend dat die buikpijn blijft aanhouden...
    qua tips voor kleding... tja ehm h&m, prenatal en evt online/marktplaats.

Facebookgroep meld ik me zeker voor aan maar ik wacht hiermee in ieder geval tot na mn eerste echo en misschien nog wel tot na de termijnecho...

Vitamines ik slik foliumzuur en vitamine D

12. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Facebook lijkt me leuk maar dan na de termijn echo..Ben nou nog heel onzeker, of het wel goed is.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Welkom ijsje en gefeliciteerd. De vierde wat prachtig! Hier voor de derde. Spannend hè.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Positie kleding had ik toen voor een leuk prijsje bij miss team vandaan. H&m en c&a en prenatal

15. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom ijsje!!

Ik heb een kleding bij miss etam vandaan en h &m

Godinn leuk je hier weer te treffen wij zij toen vlak na er elkaar bevallen in de vorige groep!

Oh nee louloute is het nog gelukt?!!!

Facebook liever na 12 weken ivm dat ik niet wil dat iedereen het nu al weet en ik het tot 12 weken gewoon zo spannend vind en ook wel om.uit de anonimiteit te gaan...

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal,
    Zouden jullie mij van de lijst willen halen. Gisteten roze afscheiding en deze ochtend zet het door. Toch een ongezonde vrucht of misschien toch mijn lichaam dat niet genoeg hcg aanmaakt om de vrucht vast te houden. Ik had voor mijn eerste ook meerdere zwangerschappen nodig om uiteindelijk een zwangerschap uit te dragen. Ik laat mijn afspraken staan om hier over te vragen. Misschien dat dat het is.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Ik ben niet heel erg verdrietig en had er rekening mee gehouden. Ik heb van de gyn gehoord dat ik zeer gezonde vruchtbare eierstokken heb dus we gaan gewoon door!

Veel liefs! ❤

17. jeshh

jeshh Niet meer actief

Suekes wat erg meid, veel sterkte en ik hoop met heel mijn hart voor je dat je snel een goede zwangerschap zult hebben! Hou hoop!

18. Louloute

Wat verdrietig suekes!! :( heel veel sterkte!!

19. Louloute

Zwangerschapskleding:
    Next & kiabi (online)

Haha nee het is niet gelukt. Ik heb nu 2 polaroids gemaakt met daarop grote broer en m'n zoontje die een test vasthoudt. Die foto's gaan we op een zichtbare plek zetten hihi. Ze komen straks pas. :)

Zo ik heb heel slecht geslapen zeg :( erg misselijk, uiteindelijk moeten overgeven + m'n zoontje is ziek. Wordt een zware dag 😅

20. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Suekes, sterkte! Ik hoop dat je snel meer geluk mag hebben.

Ik heb het idee dat mijn weerstand lager is dan anders. Kreeg afgelopen woensdag keelontsteking en ben nu snipverkouden. Normaal eigenlijk niet of nauwelijks vatbaar voor. Hopelijk is het snel weer weg...

Deel Deze Pagina