Florina Ja ik had nog gebeld en kreeg emesafene. Het hielp alleen helemaal niet, dus net heeft hij primperan voorgeschreven, hopelijk doet dat wat meer. Gelukkig gaat het met jou wat beter! Hoe is het gegaan met de meiden die vandaag een echo hadden? Hier ook zo moe. Heb vandaag geslapen tot 15:00 uur vanmiddag! Af en toe wel wakker geworden als m'n man een beschuitje kwam brengen, of als ik alles er weer uit moest spugen Maar daarna gelijk weer als een blok in slaap gevallen. Wat dat betreft lijkt het me zwaar voor de meiden die al kindjes hebben. Dan moet je er wel uit en dingen ondernemen.
Ik heb ook heel erg getwijfeld maar denk als ik ook maar 1 of 2 plasjes op een dag in de fles doe dan is het al meer dan niks.. ik moet ze ook zelf weg brengen maar is hier in het dorp bij een supermarkt of bij een benzinestation, keus ging vorige 2 keren naar dat laatste, toch wat makkelijker om ongezien je kratje te wisselen. Hier momenteel mega misselijk na 2 happen bami...
Herkenbaar had ik vorige zwangerschap ook, op het spugen na lag ik soms bijna de hele dag in bed... heerlijk.. nu kan dat indd niet maar de afleiding geeft soms ook wel weer wat energie. Vanmiddag lekker even gewandeld de frisse lucht deed me echt goed
Roos Oeh balen dat je je niet zo top voelt en steeds moet spugen! Primperan is eigenlijk wat ik ook heb (heb het opgezocht hihi) ik zweer erbij! Anders weet ik inderdaad niet hoe ik de dagen door zou moeten komen met m'n ondernemende dreumes! Nu alleen nog maar lichtjes misselijk. Prima te doen!! Hopelijk helpt het jou net zo goed
Hier ook heerlijk gewandeld vandaag trouwens, was zo'n lekker weer!! Ik liep gewoon in m'n sweatshirt buiten! Heerlijk 15 graden en zon ☀️
mvm net weer weg, een mooie knaltest, heerlijke omslagdoek en tja wat zullen we zeggen over de flessen... Verbeterpunt is dat de flessen nu opgehaald worden, weet eigenlijk niet of ik er blij mee ben, t had altijd wel wat in donker sneaky die flessen weg brengen met zekerheid dat je niet gezien werd. Nu hopen dat niemand de flessen ziet staan tussen de kliko's
Elk plasje is meegenomen. Ik werk veel dus kan alleen in de ochtend en de avond erin doen. Naja ze zijn er blij mee. En ik vind ze niet zo stinken eigenlijk
Iets met design of vormgeving? Proficiat! Goed voor jou dat je niet veel kwaaltjes hebt. Ze zullen er dan waarschijnlijk niet echt meer doorkomen? Misschien dat er nog meer opluchting is na 12 weken? Jij ook terug zo moe vandaag? Of was het al wat beter? Och misselijk ook. Dat is echt niet fijn. Dat snap ik. Ik blijf duimen voor je! Ik kan me wel voorstellen dat je wat voorzichtig bent. Ik duim ook voor jou! Nog 6 weekjes.. Misschien dat ze zich wat moeilijker kunnen inleven in jouw situatie. En inderdaad, misschien jaloezie. Echt heel jammer. Probeer er niet te hard van aantrekken en toch te genieten! Ik zou ze inderdaad geen updates meer geven en die houden voor mensen die wel heel enthousiast zijn er over Ik ben ook heel onzeker. Het is de allereerste keer, dus ik weet totaal niet wat ik kan verwachten. Ik ben ook heel bang dat ik het ga verliezen. Ambetant dat je zo misselijk bent, maar is wel een teken dat de hormonen aan het werken zijn natuurlijk Spannend voor maandag: ik duim voor je! Ik dacht dat een kloppend hartje toch al het risico terug verkleinde? Hopelijk heb je wat kunnen rusten Blij te horen dat het insuline spuiten goed meevalt! Proficiat met de test Simmer! Over dat buikje: ik heb precies een beetje een "darmenbuikje". Ook wat opgeblazen, maar voorlopig kan ik wel nog goed in mijn kleren. Morgenavond naar de huisarts voor opvolging. Heel nerveus. De dagen gaan inderdaad veel te traag vooruit, maar eigenlijk zou je er nu al van moeten genieten..
Hoi meiden sorry voor de late reactie... Maar echo was helemaal goed mooi kloppend hartje en ook op termijn dooierzakje ook te zien dus helemaal opgelucht ( was toch echt wel zenuwachtig) Mijn schoonouders paste op de kleine meid en die hebben vanmiddag verrast met het te vertellen door een tompoes te geven met wij zijn zwanger! Waren helemaal blij en verrast! Louloute en florina Ja zo vermoeiend een peuter die dan ziek is en dna ook zwanger zijn kost wel hele veel extra dan hoop dat jullie kindjes gauw weer beter zijn! Yazzie hun reactie zegt meer over hun dan over jou! Hele stomme reactie! Jessh wat een leuke foto met een knaltest! Leuk die achtergrond ben je fotografe? Debbel.heel.fijn dat je echo goed wasx Meijtie hoe voel jij je nu? En wanner is het feest wanneer in je jurk moet al bijna? Simmer logisch hoor die onzekerheid hopelijk gaan die drie weken heel snel! Sophiesoof het is ook echt wel een een opgave soms inderdaad en ook niet erg als je het niet vol houdt dan heb je het toch even gedaan!
Gefeliciteerd Meiden! Ik ben 27 jaar, getrouwd en nu zwanger van ons eerste kindje. 20 september 2017 ben ik uitgerekend. We hebben al een eerste echo gehad. Baby zit op de goede plek en hartje klopt. 15 febr en 15 maart krijg ik de volgende echos we kunnen niet wachten op de komst van de kleine. Dit word een spannende , maar leuke tijd
Oh meiden! Ik schaam mij diep, maar ik heb echt geen tijd om alles te lezen. Heb het erg druk met werken (onregelmatige diensten) en mijn man is alleen weekends thuis, dus ervaar het als erg druk momenteel. Ons kleine kereltje vreet ook zoveel energie. Ik ga morgen even rustig alles lezen. Nu eerst, huphup, weer naar het werk. Hopelijk gaat jet goed met jullie 😘
Hoi hoi allemaal, laatste dagen meegelezen, wat zijn jullie vlotte schrijvers zeg. Hier wat stil omdat het wachten ontzettend lang duurt. De dames met de mooie echo's gefeliciteerd! De dames met de extreme misselijkheid, heel veel sterkte, dat moet echt enorm zwaar zijn pffff.... Die 2 vriendinnen die zo gemeen waren, trek je daar niet teveel van aan. Probeer toch te genieten van je zwangerschap. Denk ook dat het om jaloezie gaat. De zieke kindjes of partners, veel beterschap daar! Hier vanochtend de dochter van 12 ook opgestaan met buikpijn en misselijk, dus dat zal ook wel een buikgriepje ofzo zijn, want ze wijst echt haar darmen en maag aan die pijn doen. Kwaaltjes: valt hier best mee, beetje misselijk, maagzuur, moe, bandenpijn, eigenlijk zo weinig klachten dat ik uitzie naar de echo volgende week of alles wel in orde is. Geslacht: hebben jullie een voorgevoel welk geslacht jullie kindje heeft? Bij mijn dochters had ik niets last van de zwangerschap, zag ik er niet op mijn best uit, puistjes, vette haren. Bij mijn zoontje had ik veel last in de zwangerschap, een heel mooie huid en een prachtige haardos. Nu heb ik ook weer veel last van puistjes, moet om de 2 dagen mijn haren wassen omdat ze snel vettig zijn en heb ik eigenlijk weinig last van de zwangerschap. Dus ik vermoed dat het een meisje wordt, misschien bedot mijn lichaam mij ook omdat ik wel graag een meisje wil, kan ook natuurlijk 😉. Hier verteld aan de schoonouders en een week later aan mijn ouders, waren beide niet zo enthousiast. Je bent al ouder, wat nu met je lichaam, eerst die 12 weken afwachten. Dus zit zelf wat in een sombere stemming doordat niemand dat echte enthousiasme heeft 😢. Maak me ook wat zorgen om het financiele, pas op, we komen wel rond hoor maar zal toch met iets minder luxe zijn. En nu mijn klaagmodus uit en het zoontje klaar maken voor de school. Zijn er vandaag met een echo?
Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Bij de andere zwangerschappen had ik het ook goed qua gevoel. De echoscopist zei toen tegen mijn man dat hij niet zo eigenwijs moest zijn, omdat een moeder altijd gelijk heeft Mijn man dacht telkens het tegenover gestelde hahaha. Wat balen Bdotsie dat zowel je ouders als schoonouders niet enthousiast waren. Terwijl je dat nu juist zo nodig hebt. Waarschijnlijk komt dat later nog wel als ze zien dat je het prima doet. De zorgen om het financiële herken ik wel. Het is nu soms al krap aan, hoe moet dat dan straks??? Komt tijd komt raad zijn mijn oma altijd. Geen zorgen voor de dag van morgen. Fijne dag allemaal. Ik ga me even klaar maken om zo de deur uit te gaan. Heb een grote klus die ik alleen moet doen, en dat is niet zo handig maar helaas geen hulp vandaag. Komt goed!
Gefeliciteerd micloveally!! Lijntje welkom en gefeliciteerd!! Bdotsie Wat jammer dat ze niet enthousiast waren!! ze hebben misschien wat meer tijd nodig om aan het idee te wennen!
Wat jammer Bdotsie. Ik denk dat mijn vader ook niet erg enthousiast gaat zijn. Mijn moeder dan weer wel. Hij ziet allemaal apen en beren, vooral ivm het bedrijf. Maar met 2 lukt het ook, dus 3 zal ook wel los lopen.
Miclovally gefeliciteerd! Bdotsie wat jammer dat jullie ouders niet enthousiast waren. Zelf ben ik ook wel een beetje bang voor de reactie van mn vader. Hij had net een paar maanden geleden een paard voor mij gekocht. Daar kan ik dus over een paar weekjes niet meer mee bezig. Over het geslacht. Zelf denk ik een jongen. Omdat ik bij mn beide meiden heel erg misselijk was en bij mn zoontje niet. En mijn oma en moeder hadden in de zwangerschappen van meiden ook veel last van misselijkheid en bij jongens niet. Ik wil wel een vroege geslachtsbepaling laten doen om te zien wat ik krijg. En ik ben veel te nieuwsgierig om te wachten tot de 20 weken echo