Net een eerste echo gehad. Zit als t goed is op 5 weken en 6 dagen. Er was een vruchtzak te zien en een dooierzak erin, in de baarmoeder (het zit dus op de goede plek en daar ging het om vandaag). Alleen nog geen vruchtje en dus ook nog geen hartslag. Maar weet dat dit ook niet hoeft op deze termijn, dus maak me er nog niet al te druk om. Volgende week vrijdag mag ik terugkomen. Dan zouden we, als het goed zit, zeker een hartslag moeten kunnen zien volgens de echoscopiste.
Gefeliciteerd met de goede echo!! Super Bdotsie wat een nare droom zeg!! Bah! Ik droom ook veel en echt raar soms! Fluo Fijn dat je waarden goed waren!! Suzy Top zeg goed nieuws!!
Hier 7 weekjes vandaag!! 🎉 nog maar een weekje tot de eerste echo. 😍 en verder nog steeds moe en misselijk haha.
Ik kan niet wachten tot ik de 12 weken heb bereikt. Ik voel me zo beroerd deze dagen. Ik weet dat het bij mijn vorige zwangerschap tot 12 weken zo was. Dus nog 4,5 week! Pfff ik droom ook heel veel en heel raar! Wie van jullie gaat een geslachtsbepaling voor de 20 weken echo doen? Wij wachten tot de 20 weken echo. De vorige keer hadden we het wel al met 16 weken gedaan. Ik betrap mezelf er op dat ik wel heel erg nieuwsgierig ben naar het geslacht deze keer. Jullie dan?
Juist een afspraak gemaakt: 20 februari! Aftellen nu Yay louloute! altijd fijn als je een weekje kan bijtellen Helena: Oh, 16 weken, dat is heel snel. Ik denk dat ik het ga laten op de 20 weken.
Ik ga met 15 weken echo voor het geslacht haha. Ik ben te nieuwsgierig. Ik denk dat de derde ook een meisje wordt <3 helemaal leuk! Zou niet weten wat ik met een jongen zou moeten haha. Is echt onbekend terrein
Hi girls, ik zal ook weer iets van me laten horen. Voel me op zich wel goed, behalve nog steeds die lage rugpijn en nu ook een stijve nek er bij. En af en toe dat ik 's avonds een beetje een bleh-gevoel in mijn buik heb, maar misselijk kan ik het nog niet noemen. Gelukkig! En hoe dichterbij de echo komt, hoe spannender ik het vind.. Ik weet dat ik er gewoon van uit moet gaan dat het goed is, maar toch, die twijfel blijft. Het is toch afwachten. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en dat de echo's ook allemaal goed zijn!
Fijn meiden dat de echo's allemaal goed zijn! Ik ben bijna acht weken... en moet nog ruim anderhalve week wachten op echo... vind het echt lang duren. Hier heel gek.. als ik moet spugen komt het in ene omhoog zonder waarschuwing... echt raar... Verder hier bekaf... moe en moe en moe....
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! ♡ Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Zonnestraal1981 (35 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Naomi11 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 19 september Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Lijntje00 (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Annai (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september IJsje82 (35 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Godinn (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ ♡ ♡ kloppend hartje! (7) ★ Lieve kleine sterretjes ★ Monet (4w3d) Suekes (7w1d) Tioman ♡ Afspraken, controles & echo's ♡ FEBRUARI 6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo 7 februari: Jeshh - Eerste echo Panda76 - Tweede echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo Zonnestraal1981 - Intake verloskundige & eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige Meijtje - Tweede echo RoosW87 - Eerste echo Bdotsie - Tweede echo 10 februari: Louloute - Eerste echo Suzy85 - Tweede echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo Raquel87 - Intake verloskundige Salamander - Intake verloskundige Lijntje00 - Tweede echo 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & tweede echo Salamander - Eerste echo 20 februari: Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo Fluo - Eerste afspraak gynaecoloog & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige & eerste echo Sophiesoof - Intake verloskundige & eerste echo Simmer - Intake verloskundige & eerste echo IJsje82 - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & derde echo Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo 24 februari: Naomi11 - Termijnecho 28 februari: Suzy85 - Intake verloskundige MAART 1 maart: Annai - Termijnecho 7 maart: Yazzie - Termijnecho 8 maart: Micloveally - Termijnecho & nekplooimeting 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 14 maart: Louloute - Termijnecho 15 maart: Lijntje00 - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige ---------------------------------------------------------------------------- Wil je iets aanpassen aan de lijst? Geef je de nodige gegevens door en dan zal ik (Florina) het lijstje aanpassen ------------------------------------------------------------------------------
Hoi hoi. Is weer even terug dat ik wat heb laten horen. Ik heb weer een beetje terug gelezen, wat zijn jullie actief Haha. Vorige week donderdag eerste echo gehad. Toen zou ik 5+5 zijn geweest. Was niet duidelijk iets te zien. Wel een zakje maar geen inhoud. Ik moest een week thuis afwachten en gister een nieuwe echo gehad. Nu raakt het in een tweede versnelling. Ze kon gisteren inhoud zien en hartactiviteit. Wat was ik blij. Ik moest er even om huilen. Wat een spannende week. Ze dacht wel dat ik korter zwanger was maar was niet goed te meten dus nog geen uitgerekende datum gehad. Het was gegroeid dus genoeg reden om mij even naar de gynacoloog door te verwijzen ivm schildklier waardes. Daar kon ik vandaag al terecht! De gynacoloog wil mij doorverwijzen naar de internist omdat die meer weet over mijn schildklier en kan uitzoeken wat nodig is. Hij heeft wel nog een echo gemaakt en dit keer had de baby er wel zin in. Lag mooi in beeld en weer hartactiviteit. Dit keer kon hij beter opgemeten worden en dacht hij rond de 6 a 6.5 week. Ik kan maandag al naar de internist. En 24 februari weer naar de gynacoloog terug om alles te bespreken en te kijken bij wie ik onder behandeling moet blijven. Spannend dus. Maar een hele opluchting om te weten dat er iets groeit. Jullie allemaal succes met de eerste echo's.
Jill en Debbel: wat fijn zo'n goede echo. Gefeliciteerd. Panda: fijn dat je een fijn gesprek gehad met de diabetesverpleegkundigen! Leef met je mee, eet ze. Yazzie: heel zeker weten dat je met 6 weken ECHT zwanger ben. Het hartje klopt immers al! Sophiesoof: haha, arme vriend. Succes met je kwaaltjes. Ik doe ook mee met MVM en ik hou altijd m'n adem is als ik de fles open. Dus ik heb het luchtje nog niet geroken. Grote kans dat je griep overslaat als je zwanger bent, want je lichaam krijgt extra weerstand als je zwanger bent. Daarom ben je ook vaak moe heb ik me laten vertellen. O Bdotsie: wacht maar totdat je bevallen ben, dan willen ze dolgraag hun kleindochter vasthouden! Ik kan niet begrijpen dat mensen zo reageren. Wat maakt het uit als je 45 ben en je 10e kind verwacht? Nieuw leven is altijd een wonder! Wat als je zegt tegen ze dat je abortus gaat doen omdat ze niet enthousiast waren? Nee, ik begrijp die negatieven reacties ECHT NIET!! Als je je dochter in je armen hebt, lach je hierom Welkom Naomi11! Gefeliciteerd. Suzy: waarom heb je zo vroeg een echo? Ik heb met 11 weken pas een echo, en 23 februari een intake gesprek bij mijn verloskundige. Iedereen die last heeft van misselijkheid, spugen en moeheid, heel veel sterkte!!!!!!! Hier gaat verder prima. Heel af en toe misselijk, wel meer moe. Maar genoeg tijd om even op de bank te liggen. Succes iedereen!
Omdat ik vorig jaar een bbz heb gehad. Je hebt daarna een verhoogde kans op een nieuwe bbz mogelijk. Om te voorkomen dat je opnieuw in een levensbedreigende situatie komt, willen ze tijdig vaststellen dat de zwangerschap in de baarmoeder zit en nergens anders een vruchtje zit (dus extra controle op eierstokken en eileiders). En daarom moet ik sindsdien zodra ik een positieve test heb direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak met uiterlijk 6 weken. Geeft me vooral onrust om eerlijk te zijn, maar snap het doel ervan. En ze zijn dan dus ook schappelijk met plannen nieuwe echo om zekerheid te kunnen bieden, dus dat scheelt.
Hey meiden, Wat schrijven jullie veel! Heb niet alles terug kunnen lezen, voel me steeds zo beroerd. Ondanks de medicatie blijf ik zo misselijk. Maar wilde toch even de meiden feliciteren die een mooie echo hadden! Iedereen die ook zo ziek en moe is; sterkte! We doen het gelukkig voor een goed doel Fijn weekend iedereen!
Danielle: het wachten duurt lang hè ik ben ook zo moe. Gelukkig nu een weekje verlof en dan kan ik veel slapen Jeshh: ja, eerste echo is echt spannend. Ik ga ook meer gerust zijn als ik die heb. Ik zie dat het niet meer zo lang is voor jou. Spannend! Florina: bedankt voor de update! Cynthia: wat goed nieuws! Proficiat! Nog steeds veel die zo misselijk zijn veel sterkte!
Meiden met een goede echo gefeliciteerd! Roos en anderen balen dat jullie ziek zijn. Ik kan de klok erop gelijk zetten, zo rond een uur of twee a drie in de middag ga ik over m'n nek. Verder blijft alles.binnen en met ontbijt en avondeten niet misselijk maar wel met slapen gaan, heel typisch haha. Ben bang dat het bij de 9 maanden griepje hoort. Fijn weekend allemaal. Elke dag weer 1 dichterbij de.volgende echo. Hier redelijk druk weekend en weer student dus hopelijk valt het bij te lezen na het weekend.
Hoi meiden, Wat vervelend om te lezen dat sommigen zo misselijk zijn. Ik weet hoe het voelt van de vorige zwangerschappen. Dit keer gelukkig geen last (al laat me dat ook wel weer twijfelen of het goed zit). Iedereen met een positieve echo, gefeliciteerd. Hier gaat het goed. Heb eigenlijk weinig tot geen klachten. Soms wat moe en soms wat lichte krampjes maar verder gaat het goed. Dinsdag mogen we weer voor de echo in de hoop dat we dan een mooi klein friemeltje zien met een hartslag. M'n suiker is nog moeilijk onder controle te krijgen. Afgelopen dinsdag ingesteld, en vrijdag al weer opgehoogd omdat het nog geen resultaat had. Ook vandaag zie ik nog niet veel verschil, dus zal nog hoger moeten vrees ik. Het voorgeschreven dieet is erg veel en krijg ik soms niet op. Maar dat was geen probleem volgens de diabetesvpk. Ik hoop alleen dat het kindje geen schade oploopt van de te hoge suikerwaardes. Het is bekend dat het het risico op open ruggetjes en schisis vergroot. Maar daar moeten we maar niet te veel aan denken. Qua gewicht nog niets aangekomen, en behalve een beetje darmenbuikje 's avonds, is er nog niets te zien. Nu ben ik stevig van mezelf, dus dat zal sowieso nog wel even duren. Verder eigenlijk weinig nieuws te melden. Ik laat dinsdag wel even weten hoe het gegaan is. Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's! Stelt toch weer even gerust. Blij voor jullie. Jeetje wat zijn er veel beroerd zeg, dan valt het bij mij nog mee. Ene dag meer last van dan de andere dag en dus veel misselijkheid bij bepaalde geuren. Ja doe ik nu ook idd Arikla hahha adem in, bij vullen van de mvm containers. Zit ook echt tussen m'n zwangerschaps oren hoor, vind alles stinken momenteel Maar dames die hele tijd, of op vaste tijden zelfs misselijk zijn; sterkte hou vol! Nog een paar weken en dan duimen dat het minder wordt. Panda succes dinsdag! Maandag hebben wij eerste echo! Spannend!!
Hier begint de misselijkheid ook te komen sinds gister. Als ik dan even wat eet trekt het weer weg gelukkig. Alleen zo blijf ik de hele dag door eten.
Ja die misselijkheid.. poeh dat vind ik wel pittig hoor + de vermoeidheid. En dan dit keer in combinatie met 2 actieve 3 jarigen om me heen... oef... Wat heerlijk meiden met een goede echo!!! Geniet ervan! Ik begin nu inmiddels toch ook wel uit te kijken naar mijn eerste echo. Duurt alleen nog 2 weken. Vind het erg spannend!! Panda ik hoop zo voor je dat je dinsdag een prachtige echo hebt!
Hier geen tot weinig misselijkheid. Wel ontzettend zere borsten de laatste dagen, alleen zo irritant dat ze al zeker een cupmaat zijn gegroeid 😳. Vandaag wel krom gezeten van de krampen pfff hoop dat het snel maandag is, eindelijk de echo ben zo benieuwd 😍