15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yazzie

Yazzie Actief lid

5 dec 2016
    123
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Bedankt iedereen, hopelijk is het gewoon onwetendheid van de vriendinnen haha. Ik schrijf ze nog niet af.

Heb de laatste dagen veel krampjes, steekjes en lage rugpijn maar verder gaat het erg goed. Slaap zelfs al 2 nachten als een blok, heerlijk! Hier ook al zeker een cupmaat gegroeid en ze doen nog steeds zo'n pijn. Ze zitten me gewoon in de weg om eerlijk te zijn haha. Ik heb a.s. donderdag intake bij de vk en dan pas over 4 weken de eerste echo.. Nog zo lang wachten..

2. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier zitten ze ook behoorlijk in de weg hoor dat zaten ze al haha maar nu helemaal haha.
    Oh nog even geduld voor jou dan voor de echo.

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier begint een hele kleine bolling boven m'n schaambeen uit te piepen. Ik heb geen krampen of iets, gisteren in ene m'n lage broek die echt in de weg zat en knelde.
    En ja die misselijkheid zo midden op de dag. Allemaal goed handelbaar.

4. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Panda: wat vervelend met je suiker. Misschien moet je lichaam nog wat wennen aan het nieuwe dieet en/of ritme? Je bent er nog niet zo lang mee bezig toch?

Sophiesoof: veel succes morgen! Hoe ver ben je dan?

Ijsje: wat vervelend :( maar ook een goed excuus om te eten :)

Jolanda: echt enorm! Bij mij ook! Ongelooflijk dat dat zo snel gaat. Gelukkig nog veel bh's van toen ik de pil nam (toen waren ze ook zo groot als nu). Hopelijk blijft het nu wel even zo. Ze hoeven niet nog te groeien :)

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad. Miet niet te veel misselijkheid en vermoeidheid.
    Ik ben wel nog steeds vermoeid. Echt ongelooflijk hoe jullie het doen met nog jonge en kleine kinderen. Sterk!
    Verder vandaag en gisteren wat spotting. Hopelijk blijft het onschuldig.
    Dames die morgen nog een echo hebben: succes! Ik duim voor jullie.

5. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Meijtje: heb je al wat meer vertrouwen nu? Of nog steeds afwachtend? Ik duim voor je!

6. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Dat vermoeide heb ik ook. Maar ook hier twee kleine kindjes en een bedrijf waar ik geen dag vrij van kan nemen..

Ik heb ontzettend veel banden pijn. Nu al... Opeens opstaan, dan klap ik echt dubbel. Eenmaal in beweging gaat het beter.

7. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nou ik moet dus allemaal nieuwe bhs gaan aanschaffen :$ niet dat ik dat zo heel erg vind alleen de prijzen zijn niet zo leuk aangezien ik niet in de normale maten val. Maar ach alles voor het goede doel hihi.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Fluo het zegt niet zoveel, bij mn missed abortions groeide m'n buik ook maar het kindje niet en bij de laatste die in z'n geheel afkwam was er met 9.5 week ook nog een goede echo. Ik zou na die vakantie m'n termijnecho hebben (laat) maar die kwam midden in de vakantie af

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Jolanda1986: veel succes en plezier met je echo vandaag

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Dankje. Om 10.15 de echo :) nog eventjes hihi

11. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag! Ben benieuwd. Wij mogen morgen weer. Hopelijk is er dan wel iets te zien.

Vanochtend opgestaan met flinke onderrug pijn. Loop weer als een oud vrouwtje. Moet een paar dingen afwerken vanochtend en dan denk ik dat ik maar lekker onder een dekentje op de bank kruip. Vanochtend de diabetesvpk gebeld om de waardes weer door te geven. Nog steeds niet goed, dus weer opgehoogd. Zit nu op 3x zo veel als dat ik vorige week begon. Schrik hier best wel van, maar alles voor de kleine!

Fijne dag vandaag!

12. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Spannend jolanda!! Ben benieuwd 😊

Panda vervelend dat je suiker nog steeds niet onder controle is...:(
    Hoop dat het gauw stabiliseert.

Hier ook nog erg moe... en nog negen dagen wachten en dan ook de eerste echo... jeeejjj

13. Louloute

Louloute Niet meer actief

Veel succes en plezier vandaag Jolanda!!

Panda oh wat balen dat de waarde nog steeds niet goed is :( hopelijk vinden jullie snel de goede dosering!

14. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Spannend Jolanda!! Hoop dat je echo goed was!!

Hier eindelijk even 2 dagen vrij en misschien heel erg maar weet nu al dat ik me ziek ga melden voor m'n nachtdiensten woe en donderdag zie t gewoon echt niet zitten... er heerst buikgriep op t werk dus ik moet ook overgeven (klopt bijna want ben misselijk) en de obstipatie is maar even diaree 🙈

Panda wat vervelend dat het zo moeilijk instellen is met je diabetes, laat je er niet gek door maken zoals je al zegt alles voor de kleine!!

Hier moe moe en nog eens moe verder dus obstipatie dus alweer aan de kiwi met lauwwarm water op lege maag en gebroken lijnzaad.. gaat nu redelijk.. en dus vlagen van misselijkheid maar gelukkig nog niet boven de pot hoeven hangen

15. jeshh

jeshh Niet meer actief

Hi girls, gisteren een hele nare ervaring gehad waar we de ambulance voor moesten bellen. Bleek het een hyperventilatie aanval te zijn geweest.. Echt heel erg akelig, maar blij dat ik nu weet hoe ik het moet herkennen en de ambu-vpk waren ontzettend aardig en wisten me goed te kalmeren. Vannacht heel slecht geslapen (hoofdpijn en koortsig gevoel), maar nu voel ik me gelukkig weer goed.

Zojuist hebben we de huisdieren weggebracht en straks gaan we samen lekker een midweek naar centerparks. Morgen wel even naar het ziekenhuis voor de echo, maar bij het boeken hebben we al rekening gehouden met een park in de buurt, mochten we terug moeten komen voor de follikel-meting. Dit is natuurlijk een veel mooiere reden om even er heen te rijden ;)

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jolanda hoe is de echo gegaan :)

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Echo was prima! Mooi kloppend hartje gezien.
    1maart termijnecho. Daarna vanaf 22maart onder de gyn.

Bijgevoegde bestanden:

18. panda76

panda76 Actief lid

17 jan 2017
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, dat is schrikken. Gelukkig was het iets onschuldigs en weet je de volgende keer hoe te handelen. Wat heerlijk een midweekje weg. Lekker genieten en morgen hopelijk een mooie echo!

@Simmer, kan me voorstellen dat nachtdiensten nu erg zwaar zijn. Helemaal als er buikgriep heerst, kan ik me voorstellen dat het jou ook spontaan komt aanwaaien ;)

@Jolanda, hoe was je echo?

Hier m'n openstaande opdrachten afgewerkt. Vanmiddag lekker met de laptop op schoot m'n website bijwerken en verder niets. Ben moe en heb het koud.

19. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ja was heel erg schrikken, vooral omdat het me echt overkwam en ik nog meer in paniek raakte van de symptomen (gevoel hebben flauw te vallen, hartkloppingen, enz).

Wij gaan lekker genieten inderdaad :D Jij morgen ook succes met je echo, ik hoop zo voor je dat alles gewoon goed is!

En Jolanda, fijn dat jouw echo goed was! Waarom moet je bij de gyn uiteindelijk?

20. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Jeshh vanwege me bmi ;)

Deel Deze Pagina