Iedereen met een goede echo gefeliciteerd. Maar voor 3 meiden dus ook heel erg spannend..Heel veel sterkte en succes. . Denk morgen aan jullie... Hier woensdag onze eerste echo..Vind het heel erg spannend. Ook hier nog erg misselijk, ondanks de medicatie. En vandaag ook veel pijn onder in de rug. Ik probeer wel regelmatig even te lezen op de site. Maar reageer niet altijd.,Omdat ik daar momenteel heel weinig energie voor heb.
Jolanda en sophiesoof - wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Jeshh - dat zal schrikken zijn geweest! Gelukkig nu even een weekje ontspannen, spannend morgen je echo! Panda - ook super spannend voor jou morgen, duimen draaien voor je! Mama092013 - hmm ik heb een tweeling en had daarom een knaltest en een 3+test terwijl ik nog niet zover was. Misschien dat jij ook minder ver bent? Hopelijk morgen goed nieuws!!
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! ♡ Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Zonnestraal1981 (35 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Naomi11 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september ♡ Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 19 september ♡ Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Lijntje00 (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Annai (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september IJsje82 (35 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 28 september Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Godinn (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ ♡ ♡ kloppend hartje! (9) ★ Lieve kleine sterretjes ★ Monet (4w3d) Suekes (7w1d) Tioman ♡ Afspraken, controles & echo's ♡ FEBRUARI 7 februari: Jeshh - Eerste echo Panda76 - Tweede echo Mama092013 - Tweede echo 8 februari: Raquel87 - Eerste echo Zonnestraal1981 - Intake verloskundige & eerste echo 9 februari: Yazzie - Intake verloskundige Meijtje - Tweede echo RoosW87 - Eerste echo Bdotsie - Tweede echo 10 februari: Louloute - Eerste echo Suzy85 - Tweede echo 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo Florina - Intake verloskundige & eerste echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo Raquel87 - Intake verloskundige Salamander - Intake verloskundige Lijntje00 - Tweede echo 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & derde echo Salamander - Eerste echo 20 februari: Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo Fluo - Eerste afspraak gynaecoloog & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige & eerste echo Sophiesoof - Intake verloskundige & termijnecho Simmer - Intake verloskundige & eerste echo IJsje82 - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & derde echo Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo 24 februari: Naomi11 - Termijnecho 28 februari: Suzy85 - Intake verloskundige MAART 1 maart: Annai - Termijnecho Jolanda1986 - Termijnecho 7 maart: Yazzie - Termijnecho 8 maart: Micloveally - Termijnecho & nekplooimeting 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 14 maart: Louloute - Termijnecho 15 maart: Lijntje00 - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige APRIL 20 april: Louloute - Controle verloskundige ---------------------------------------------------------------------------- Wil je iets aanpassen aan de lijst? Geef je de nodige gegevens door en dan zal ik (Florina) het lijstje aanpassen ------------------------------------------------------------------------------
En? Hoe gaat het nu met je? Al iets beter? Hoop het wel! Heerlijk, lekker slapen. Ik ben ook zoooo moe! Wat leuk! En zooo fijn voor je dat je een mooie echo hebt gehad! Heb nu trek in een tompoes haha! Hier helemaal geen voorgevoel tot dusver.. misschien dat het nog komt Ben wel ontzettend nieuwsgierig haha! En ben benieuwd of jouw voorgevoel klopt! Wat ontzettend jammer van de reacties zeg Zijn ze er nog op terug gekomen? Had je het verwacht dat ze zo zouden reageren? En hoe denk je dat de rest van de omgeving zal reageren? Welkom! Leuk dat je hier mee komt kletsen en wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad ! Wat fijn dat alles goed is! Nu op naar de eerste echo! Heel fijn dat het er voor nu in ieder geval goed uitziet. Ben heel benieuwd naar vrijdag, hopen op een prachtig baby'tje straks! Wij willen zo rond de 15 weken de geslachtsbepaling laten doen, 20 weken duurt voor mij nog veel te lang Bah, wat vervelend Dat is schrikken! Hoe gaat het nu met je? Wat fijn, even lekker eruit samen. Heel veel plezier! Lekker van genieten. En alvast veel succes morgen, hopen op een mooie echo! Nogmaals gefeliciteerd met de mooie echo! Wat naar die onzekerheid Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid, ik zal voor je duimen! Voor jou ook heel spannend morgen, ik duim!! Wat super zeg, zo'n mooie echo Heel fijn!
Niet op alles gereageerd meiden, sorry! De misselijkheid en overgeven is nog erg aanwezig, gister zelfs de auto moeten stoppen omdat ik het niet meer kon inhouden Bah! Had ik tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van, ben toen bijna helemaal niet misselijk geweest. Ben uiteindelijk toch van verloskundige gewisseld. Na de vervelende ervaring met de assistente wilde ik het nog een kans geven. Ik had het uitslag van mijn bloedonderzoek gemaild (huisarts had aangegeven dat ik het moest doorgeven omdat ik iets verhoogde waarden had) en kreeg gewoon 0,0 reactie Toen dus aangemeld bij een andere praktijk en daar kon ik gelijk een verwijzing ophalen om een dagcurve in het ziekenhuis te laten prikken, omdat ze toch zeker willen weten dat het niet al beginnende zwangerschapsdiabetes is. Hele andere manier van werken dus, bij dat ik toch mijn gevoel heb gevolgd!
Goed van je dat je bent overgestapt op een andere verloskundige. Je moet per slot van rekening nog ruim 7 maanden met elkaar. Hier krijgt de gyn morgen zijn laatste kans. Gedraagt hij zich weer als een l*l op pootjes, dan vraag ik voor de volgende afspraak een andere gyn.
Wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent zeg! Het is voor een goed doel, maar jeeeetje hier zou ik gek van worden.. Wat een verschil dan met je eerste zwangerschap.. Ik ben wel meer misselijk dan bij m'n eerste zwangerschap, maar niet zoo erg als jij. ( en nog wel meer dames wat ik gelezen heb) Sterkte! Dat je je maar snel weer wat fitter voelt. En heel verstandig je bent overgestapt! Wat een geklungel zeg daar, heel bijzonder.. Blij dat je dat gedaan hebt! Zo belangrijk dat je je er goed bij voelt.
Florina wat goed dat je je hart achterna gegaan bent en wat een verademing dat zij zo anders zijn. Heb je het toch getroffen. Meiden die morgen echo hebben heel veel succes. Hopelijk mogen jullie vroeg. Dan is de spanning over. Jesh nog een nachtje en hopelijk begint het genieten dan echt. Iemand vroeg hoe het gaat met misselijkheid en werk. Ik heb een collega in het complot en nu toevallig vakantie, als donderdag de echo goed is dan ga ik het m'n manager vertellen, want ik heb ook bekkenklachten. Dat icm werken in de zorg is niet helemaal geweldig haha.
Meijtje: nog altijd afwachten dus.. ik heb echt op een goeie! Panda: ik hoop dat het snel betert! Jeshh: oei, dat was wellicht schrikken! Maar gelukkig was het onschuldig. Wij zitten ook in center parcs voor een midweek! Welke zit jij? Jolanda: mooie echo! Proficiat! Faeliv: fijn dat iedereen zo leuk reageerde! Genieten Mama09: oh wat een onzekerheid hopelijk weet je morgen meer en ben je inderdaad minder ver dan gedacht. Veel succes! Panda: heel veel succes morgen. Hopelijk toont de echo ook dat alles goed is maar minder ver dan eerst gedacht. Helena: ik heb ook weinig symptomen. Zeer ambetant. Gad ik die positieve test niet gezien, wist ik van niets (behalve mss de vermoeidheid). Ik denk soms dat ik het kwijt ben omdat er niets te voelen is. Allemaal onzekerheid.. zeker als ik dan wat spotting heb. Hoe is dat bij jou? Sophiesoof: proficiat met de echo! Moet een geruststelling zijn Florina en andere dames die zo misselijk zijn; veel sterkte! Florina: goed det je een tweede mening hebt gevraagd! Het zal goed opgevolgd worden nu. Vorige week nog eens bloed laten nemen ivm screening diabetes en nog eens m'n hcg waarden. Morgen bellen voor de uitslag. Slaap wel iedereen!
Erg hè jolanda.... Donderdag kan het ook even duren voor ik reageer, want ik moet m'n meisje naar school brengen, echo, spullen pakken voor de kinderen om bij oma te slapen, meisje afdrogen bij schoolzwemmen, naar de markt/winkelcentrum.... Iets met pantykousjes die ik nooit heel laat... Dan is het pas 11.30/12.00 Meisje ophalen van school visje eten, dan is het half 1. Ik hoop dat ik eerder kan reageren, maar alles zit in een hele krappe tijd gepland. Haha gelukkig wordt ik pas 16.30 opgehaald. Maar ja van 12.30 naar 16.30 is ook zo voorbij haha.
Jaaaa! Goed nieuws! Op de echo waren maar liefst 3 vruchtzakjes te zien, waarvan 2 leeg waren helaas... maar 1 was wel oke en heb een kloppend hartje gezien! Ik ben nu zo'n 6 weken zwanger, dus toch iets minder ver dan gedacht. Maar dat mag de pret niet drukken. De cyste was 5 cm, dus die wordt wel in de gaten gehouden door de gynaecoloog maar voor de gewone controles kan ik bij de verloskundige blijven. Pfff wat een opluchting zeg dat ik tenmibste 1 kloppend hartje heb mogen zien!