Wow, super gefeliciteerd! Ik mag over een uurtje. Ben op van de zenuwen! Wat kan de tijd dan lang duren hè.
Oooohh ik voel met je mee hoor!! Dat wachten is zo moeilijk.... Hopelijk is het bij jou ook goed! Ik duim voor je xx
Mama Gefeliciteerd met de goede echo!! Zeiden ze nog iets over de lege vruchtzakjes? Hoe gaat dat nu? Worden ze door je lichaam opgenomen?
Ja mama gefeliciteerd! Toch een mooi hartje. En 6 weken, iets minder ver, maar mini groeit. Dat is het belangrijkste. Wanneer mag je weer terug?
Ja dat is zeker het belangrijkste! Ik heb over 1,5 week weer een echo staan bij de verloskundige en over 6 weken weer bij de gynaecoloog.. Dus duimen dat het goed blijft gaan
Mama092013: gefeliciteerd met je mooi kloppend hartje. Ook fijn dat je over anderhalve week weer kan kijken.
Panda en Jesh: hoe zijn jullie echo's geweest? Hier honger, nie normaal!!! Kan precies blijven eten, darmen rommelen ook heel de tijd. Ik kan toch niet steeds eten. Probeer nu verl fruit en groenten te eten maar stilt men honger nie pfffff... iemand tips of gewoon aan toe geven?
Kan je niet iets met meer vezels eten zodat je darmen meer te doen hebben? Havermout, of volkoren - iets.
Nou, na lang wachten (hij liep 45 minuten achter op spreekuur) eindelijk een echo gehad. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Hij kon niet echt goed een duidelijk vruchtzakje en vruchtje met hartslag vinden omdat mijn baarmoeder blijkbaar erg achterover gekanteld ligt. Wel zag hij dat "het streepje" dat hij de vorige keer zag wel gegroeid was. En af en toe was er inderdaad een zwartig plekje te zien in de grijze baarmoeder. Wel zag hij een cyste van 5 cm doorsnee bij m'n linker eierstok. Daar heb ik sinds de zwangerschap ook wel wat drukpijn. De gyn schrijft een mogelijke zwangerschap nog niet helemaal af, maar zelf heb ik weinig hoop op een goede afloop. Als ik anderhalve week geleden volgens hem max. 5 weken was, dan zou er nu toch wel iets duidelijkers zichtbaar moeten zijn. Wederom vond hij het noodzakelijk om nogmaals de grote mogelijkheden op een miskraam te benadrukken. Tja, oud nieuws. Volgende week dinsdag weer heen voor een echo. En morgen de uitslag van het lab ivm hcg waarden. Die wilde hij even laten meten. Als het dan toch mis moet gaan, laat het dan maar snel gebeuren. Heb er geen vertrouwen in dat dit nog goed gaat komen. Sorry dames, maar zit er een beetje doorheen...
Och Panda, wat had ik gehoopt op een sterk kloppend hartje! Hebben ze inwendig of uitwendig echo gemaakt? Ik hoop dat je HcG waarden wel mooi zijn voor de termijn, en dat het toch nog goed mag komen. Wat zegt je gevoel?
Een inwendige echo. Hij heeft flink met dat ding zitten porren en poken en echt "om de hoek" gekeken. Mijn gevoel zegt dat het niet goed gaat komen. Ben gewoon zo teleurgesteld in m'n lichaam. Ik voel me zwanger. Zere borsten, emotioneel, rugpijn, spierpijn in liezen etc. Als het dan toch een miskraam gaat worden, laat het dan nu maar direct gebeuren. Dan hebben we het gehad en kunnen we verder. Dit hele twijfelachtige gedoe maakt me enorm onzeker en emotioneel. Het liefste dook ik nu in bed en word volgende week dinsdagochtend weer wakker...
Ach lieve panda, ik had ook zo gehoopt dat het gewoon goed was en dat de telling wat verkeerd zat. Hoop dat het toch nog goed komt!! Mama wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Ik heb vanmorgen dus ook een echo gehad, en ook een kloppend hartje gezien. Wat ontzettend bijzonder en wat een opluchting en en en... Ik moest huilen, echt waar. Na zo'n lange tijd is dit het mooiste wat ik had kunnen dromen. Over twee weken mogen we nog een keer in het zkh, maar dan bij de gyn en dan hopen we het medische traject af te kunnen sluiten en dat ik als "gewoon zwanger" bestempeld kan gaan worden
Jesh wat ontzettend fijn dat je een mooi hartje hebt gezien! Het is je gegund. En jou is het ook zo gegund Panda, dat het toch nog goed mag komen.. Maar wat is dit verdrietig. Als je gevoel zegt dat het niet goed zit kan ik me goed voorstellen dat je het maar liever nu achter de rug wilt hebben..
Jessh gefeliciteerd met de goede echo!! Panda Ik ben misschien te naif maar heb gelezen dat 'het streepje' wel goed gegroeid is. Dat lijkt me een heel positief teken, ik zou de hoop zeker niet opgeven!! dikke knuffel!!
Sorry meiden na dat dochterlief buikgriep had helaas het zelf ook gekregen wel meegelezen maar niet de puf gehad te reageren.. sorry. Mama 09 wat fijn dat er dan inderdaad 1 kloppend hartje was . Was het dan een drieling of begrijp ik dat verkeerd.. sorry als ik het verkeerd begrijp Panda, jeetje meid wat onzettend onzekekr voor je snap dat je al dan niet goed je de duidelijk wil .. want hoe ver zou je nu nu zijn?. Ik hoop dat je snel duidelijk heid mag krijgen en hopelijk ook positief nieuws... Jessh wat onzettend fijn!! En over twee weken lekker nog een spieken en wat fijn als je dan terug mag naar de vk
Jessh gefeliciteerd met je goede echo Panda niet leuk dat je nog in onzekerheid moet zitten. Maar als het streepje wel gegroeit is zou ik nog niet de hoop helemaal opgeven Hier dacht ik enorme misselijkheid te hebben als zwangerschapskwaaltje. Maar ik had gewoon buikgriep. Na een paar dagen flink misselijk geweest e zijn flink overgegeven en mn misselijkheid is verdwenen. Voel me nog wel heel slapjes. Gister en vandaag thuisgebleveb van mn stage. Morgen begin ik maar weer anders kom ik in de knoei met mn uren.