15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Jesh: gefeliciteerd!!! Nu kan je de komende dagen ook echt heerlijk genieten. Ik versta je emotie en de tranen van opluchting volledig.

Panda: nog niet opgeven meid!!! Je zegt dat je bm heel hard naar achter gekanteld ligt, misschien moet het gewoon nog iets groter worden voor hij het mooi in beeld krijgt, misschien zit jullie frummeltje wel gewoon veilg weggestopt. Als het streepje gegroeid is moet er iets zijn. Je hebt ook de zwangerschapskwalen en geen bloed verlies. Nog een weekje volhouden meid en hoop dat ze volgende week je eindelijk kunnen gerustellen. Ook dat je hcg waarde dik in orde is. Begrijp helemaal dat je nu liever in bed kruipt en pas volgende week wil wakker worden. Wat een nare dag weer 😔. Dat de gynaecoloog je weer waarschuwt dat een miskraam kan, is zijn vak en hij wil waarschijnlijk niet dat jullie te hard hopen. Kan je eens niet door iemand anders een echo laten doen, iemand dat zacht is en er tijd voor neemt, misschien bij zo'n pretechobureau. Ik weet het niet maar dan is het ook eens bekeken van de andere kant en niet enkel door zo'n brutzak. Dikke knuffel!

Micloveally en ijsje: de buikgriep bweeeeeekkk en dat terwijl je zwanger bent, verschrikkelijk. Gelukkig gaat het nu al iets beter en zijn jullie over een paar daagjes weer top.

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡

15 september
    Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE!

16 september
    Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    ♡ Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!

17 september
    Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Zonnestraal1981 (35 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Naomi11 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

18 september
    ♡ Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE!

19 september
    ♡ Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

20 september
    Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE!
    ♡ Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Lijntje00 (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

21 september
    Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

22 september
    Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    ♡ Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Annai (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

23 september
    Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

24 september

25 september
    Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!
    Raquel87 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

26 september
    Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE!

27 september
    IJsje82 (35 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY!

28 september
    ♡ Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!
    Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE!
    Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Godinn (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!

29 september

30 september
    Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY!

BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ ♡ ♡ kloppend hartje! (11)

★ Lieve kleine sterretjes ★
    Monet (4w3d)
    Suekes (7w1d)
    Tioman

♡ Afspraken, controles & echo's ♡
    FEBRUARI
    8 februari:
    Raquel87 - Eerste echo
    Zonnestraal1981 - Intake verloskundige & eerste echo
    9 februari:
    Yazzie - Intake verloskundige
    Meijtje - Tweede echo
    RoosW87 - Eerste echo
    Bdotsie - Tweede echo
    10 februari:
    Louloute - Eerste echo
    Suzy85 - Tweede echo
    13 februari:
    Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo
    Florina - Intake verloskundige & eerste echo
    15 februari:
    Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo
    Raquel87 - Intake verloskundige
    Salamander - Intake verloskundige
    Lijntje00 - Tweede echo
    17 februari:
    Mama092013 - Intake verloskundige & derde echo
    Salamander - Eerste echo
    20 februari:
    Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo
    Fluo - Eerste afspraak gynaecoloog & eerste echo
    21 februari:
    Faeliv - Intake verloskundige & eerste echo
    Sophiesoof - Intake verloskundige & termijnecho
    Simmer - Intake verloskundige & eerste echo
    IJsje82 - Intake verloskundige & eerste echo
    22 februari:
    Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & derde echo
    Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo
    23 februari:
    Madeliefje1987 - Eerste echo
    24 februari:
    Naomi11 - Termijnecho
    28 februari:
    Suzy85 - Intake verloskundige

MAART
    1 maart:
    Annai - Termijnecho
    Jolanda1986 - Termijnecho
    7 maart:
    Yazzie - Termijnecho
    8 maart:
    Micloveally - Termijnecho & nekplooimeting
    9 maart:
    Madeliefje1987 - Intake verloskundige
    14 maart:
    Louloute - Termijnecho
    15 maart:
    Lijntje00 - Termijnecho
    21 maart:
    Louloute - Intake verloskundige

APRIL
    20 april:
    Louloute - Controle verloskundige

----------------------------------------------------------------------------
    Wil je iets aanpassen aan de lijst? Geef je de nodige gegevens door en dan zal ik (Florina) het lijstje aanpassen :)
    ------------------------------------------------------------------------------

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Even snel het lijstje alvast aangepast :)

Panda, wat ontzettend klote! Ik had echt zo iets anders voor je gehoopt vandaag :( Hoe ver zou je nu zijn volgens je vorige echo? Dus niet volgens je eigen berekeningen maar volgens de eerste echo? Dikke knuffel, hopelijk gaat de tijd snel en ga duimen voor je!

Jesh, gefeliciteerd met je mooie echo! Wat geweldig dat jullie een hartje hebben gezien! En heel goed te begrijpen die tranen, na al dat wachten toch een soort ontlading. En blijdschap natuurlijk! Jullie kindje mét kloppend hartje! :) Hier moest ik ook huilen de eerste keer, het blijft zo bijzonder...

Mama092013, super dat je een hartje hebt gezien :D! Wat een opluchting na de vorige echo! Zo fijn!

4. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Mama09: proficiat! Superrr!

Bdotsie: heb ik ook soms. Ik probeer ook fruit te eten maar soms doe ik toch iets anders hoor. Smaakt dan dubbel zo goed :D. Moeilijke is dan wel stoppen maar dat gaat al wat beter nu.

Panda: opnieuw die onzekerheid.. jammer, je denkt dan dat zo een echo iets meer duidelijkheid gaat brengen. Hopelijk zijn de waarden wel goed. Als je nog steeds kwaaltjes hebt, is dat wel een goed teken. Wanneer bel je morgen? Toch erg dat hij het nog eens moet benadrukken.. ik duim mee met je.

Jeshh: super! Proficiat met de echo. Hopelijk volgende week mooie groei :)

Raquel en zonnestraal: veel succes morgen!

Daarjuist gebeld voor de bloeduitslag: suiker was normaal, urine goed. Mijn hcg was iets van een 7000+, dus komt ongeveer overeen met 6 a 7 weken. Nu enkel nog 20 feb afwachten voor de echo. Nog zo lang :(

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

Panda
    Ja pretecho lijkt me ook een goed idee, ik zou het zeker doen! :)
    Al is het maar om met een normaal iemand te spreken en niet met je hork van een gyn!

Micloveally en ijsje
    Bah meiden niet leuk!! Beterschap!!

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Fluo
    Wat fijn dat de uitslag goed was!!

7. jeshh

jeshh Niet meer actief

Jullie zijn zo lief, dank jullie wel voor de fijne reacties!!!

8. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ja het was eigenlijk een drieling in aanleg, 3 eiig.. maar helaas zijn 2 vruchtzakjes dus leeg... maar ben blij met het frummeltje wat er nog wel zit!

9. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik heb trouwens mijn 12 weken echo op 21 maart bij de gynaecoloog

10. jeshh

jeshh Niet meer actief

Oh, ik heb op 22-2 de tweede echo bij de gyn! Florina kun jij dat ook op de lijst zetten! Dank je 😃

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Panda dikke knuf meid. Met een inwendige echo had hij echt meer moeten zien. En ik weet van mezelf, als het stemmetje zegt dat het niet goed is dan is het in 99% van de gevallen zo. Ik baal met je mee, wat een verdriet en de hele week nog door ondanks de onzekerheid, de zenuwen de vrees en het sprankje hoop. Wat naar. Ik leef met je mee. Morgen krijg je in ieder geval al een beetje uitsluitsel... Sterkte de komende tijd.

Jesh, wat een geluk voor jou en met 1,5 week nogmaals een keertje kijken. Mooi hè om dat hartje te zien. Dat blijft elke keer heel bijzonder. Wat een opluchting en ik snap best dat je een traantje moest laten. Nu lekker genieten :)

12. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Dag dames. Mag ik hier meeschrijven?

Ik heb vorige week maandag positief getest. Wij waren niet actief bezig voor een kindje en het is een grote verrassing, maar we zijn er erg blij mee. Vanochtend heb ik de eerste echo gehad en ik ben 8w2d. 17 sept uitgerekend. We hebben een kloppend hartje gezien en tot dusver zag alles er goed uit. Heb wel een cyste in mijn eierstok van net aan 1 cm maar volgens de verloskundige verdwijnt deze in de loop van de tijd.

13. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jessh: wat naar! Lijkt me zo erg. Het lijkt allemaal zo heftig dan op dat moment, maar trekt ook weer snel weg, of niet? Fijne vakantie! O, en een goede echo wat fijn!

Panda: ik kan alleen maar zeggen dat ik erg met je meeleef en hoop. Zit soms echt alleen maar te kijken of jij nog een bericht hebt geplaatst op een dag. Sterkte, sterkte, sterkte! Je bent een sterke meid! Trouwens goed idee Bdoties: kun je geen pretecho laten maken Panda?

Sophiesoof: fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd.

Zonnestraal1981: bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zo misselijk dat ik het eerlijk op mijn werk verteld heb. Ze hadden heel veel begrip ervoor en als het niet ging mocht ik naar huis. Dat heb ik ook een paar keer gedaan. Als het echt niet gaat mag je je ziekmelden in Nederland hoor!:). Gewoon doen en aan je zelf denken!

Florina: super dat je de lijsten bij houdt, ik heb 23 feb een intake gesprek bij de verloskundige. Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Sterkte. Super dat je nu een fijne verloskundige hebt!

Mama092013: Fijn zo'n goede echo. Wel heel bijzonder dat je 3 vruchtzakjes had. Aparte gewaarwording of niet?

Bdotsie: Soep is een goede, gezonde vuller met weinig calorien. Ik eet hier veel soep, ga je lekker snel vol van zitten!

Toverbal welkom!

Hier is de misselijkheid begonnen:$. Mijn man haalt iedere ochtend eerst twee boterhammen voor mij anders ga ik over mijn nek. Pas dan kom ik eruit. En het is heel verschillend de rest van de dag door. Meestal heb ik er de hele dag zo'n beetje last van. Als ik net gegeten heb dan gaat het wel.

Andere meiden met misselijkheid: we zijn samen misselijk, dat scheelt:D.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Welkom toverbal, gefeliciteerd en gelukkig een goede echo. Wanneer mag je weer terug voor een echo? Je slaat wel ruim een maand over haha. Super leuk.

Arikla succes met de misselijkheid. Ik heb het altijd in de middag. Heel raar of ik nu wel of niet eet, altijd zo rond middag eten en trekt weg als het tijd is voor avond eten. Altijd rond een uur of 14.00 ga ik over m'n nek...

15. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Dank jullie.

Meijtje 24 februari mag ik voor de termijn echo. Dan krijg ik de definitieve termijn te horen. Ik kwam zelf namelijk uit op 8w6d. Het kan zijn dat het nog iets wordt aangepast en anders gaan we maar gewoon van de groei van het kindje uit.
    Ik sla inderdaad bijna een maand over. Denk niet dat ik dat heel erg vindt. Sinds ik het weet ben ik de hele dag door ontzettend misselijk. Voor hetzelfde geld had ik dat een maand langer gehad 😂

Ben trouwens 26 jaar en dit wordt ons eerste kindje.

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    En natuurlijk gefeliciteerd voor alle zwangere dames hier en ontzettend veel sterkte voor diegene waarbij het mis is gegaan ⚘⚘

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Toverbal welkom in de wondere wereld van zwanger zijn haha. Over een paar weken alweer.

Voor mij hoe dichterbij de echo komt hoe zenuwachtiger ik word. Mensen kriebels.... En als die goed is dan ga ik maar eens biechten tegen m'n manager haha. Heb ik alle tijd voor m'n studie als ik uit de wijk ga. Heb genoeg kantoorwerk eerlijk is eerlijk. Ik hoef me alsnog niet te vervelen haha.

18. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik zie nu dat wij even ver zijn. Ik heb gelukkig geen baas waar ik tegen moet biechten. Vond het biechten tegen mijn vriend erg zat 😂 Onze familie weet het al en als ik zin heb maak ik het wereldkundig op social media. Kan goed pas na de bevalling zijn 🙈

Hoe voel jij je? Ik zie dat je al meerdere kinderen hebt. Gaat de misselijkheid ooit over of moet ik de hoop daarop op geven? 😝

19. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Louloute: bedankt! :)

Toverbal: welkom en proficiat! Direct al een kloppend hartje ook. Mooi!

Arikla: fijn dat je man dat doet voor je! :) veel sterkte in het misselijk zijn :(

Meijtje: wanneer was je echo alweer? Zo spannend idd! :)

Ik vroeg mij af wanneer jullie het zeggen tegen jullie werkgever? Al direct? Wachten jullie af tot een kloppend hartje? Of tot na het eerste trimester?

20. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Fluo ik loop stage en heb het gelijk verteld omdat mijn stage zou lopen tot 2 weken voor de uutgerekende datum. Nu kan ik vast extra uren draaien zodat ik eerder kan stoppen.

Maar als er verder niks geregelt hoeft te worden kun je best wachten tot na het eeate trimester.

Toverbal welkom. Gefeliciteerd met een kloppend hartje

Deel Deze Pagina