15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Panda je kunt gewoon een andere gynaecoloog vragen, omdat je hem een botte hork vindt. Zou het voor eigen gemoedsrust wel doen.

O meiden morgen is het zo ver.... Damn... Komt nu in ene heel dichtbij pffff.

2. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.373
    2.852
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Succes morgen! Ook voor de andere meiden met echo uiteraard!

@Panda: overweeg toch een andere gyn. Deze levert je alleen maar stress op. Ik duim voor je dat alles gewoon goed gaat blijken te zijn. Ze weten heel veel niet over de groei in de eerste weken, dus feitelijk kunnen ze dan ook niet zoveel zeggen erover. Als je baarmoeder gekanteld ligt, is het ook inwendig lastig in beeld te krijgen.

3. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Raquel kan me helemaal voorstellen dat je onwijs geschrokken bent!
    Maar wat super zeg. Gefeliciteerd!!
    Snap dat het allemaal even goed moet landen bij je.
    Wordt zeker pittig in het begin, maar ook wel erg leuk hoor!
    Gefeliciteerd meis. Ja hoe reageerde je partner?? Ook wel benieuwd naar.

4. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend!! Heel veel succes morgen

5. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Oeh wat leuk Raquel!! Gefeliciteerd! Zal wel even schrikken zijn, maar het komt goed :D

6. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Raquel ik kan me voorstellen dat je eerst even geschrokken bent. Maar het is ook heel bijzonder.

7. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Panda: als de verpleegkundige zeggen dat de waarden goed zijn, is er zeker nog hoop! Moed er in houden!

Cynthia: proficiat met de echo! Ook wel fijn eigenlijk dat je volgende week mag terug gaan en het nog eens kan zien :)

Bdotsie: dagelijkse kost. Top! :D. Ze zien er heel lekker uit.

Raquel: oh wauw. Dubbele proficiat! Ja dat is waarschijnlijk wel iets helemaal anders. Komt vast wel goed :) maar is waarschijnlijk heel veel aanpassen nu.

Simmer: veel beterschap voor je zoontje!

Meijtje: komt vast wel goed morgen! Veel succes.

Andere dames met een echo morgen: veel succes!

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Raquel Ik begrijp heel goed dat het schrikken is, maar toch gefeliciteerd! Dubbel geluk.

Meijtje Succes morgen bij de echo!

Panda Wat een hork van een gynaecoloog zeg. Nondeju. Empathisch vermogen van een stoeptegel.

Bij de intake dinsdag werd mij gevraagd of ik de waterpokken had gehad. In mijn beleving wel, maar mijn beide ouders (al 21 jaar gescheiden) zeggen 'volgens mij hebben jullie die geen van 3 gehad.'
    Nu vertelde de verloskundige mij dat het schadelijk tot dodelijk kan zijn voor het kindje mocht ik in de zwangerschap de waterpokken krijgen. Hoe vermijd ik dit nu weer? Zit er natuurlijk helemaal niet op te wachten en waarschijnlijk is de kans ook niet zo groot dat ik ze oploop, maar toch. Geeft weer stof tot nadenken. 😥

9. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden..
    Sorry voor de late reactie..Maar had late dienst.
    Onze echo was goed. Een mooi kloppend hartje gezien..was echt even emotioneel. Omdat ik echt hetvgevoel had dat het mischien niet goed was.
    Over 3 weken hebben we termijn echo.
    2 maart.

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Raquel: wow 2, gefeliciteerd! Versta dat je wel even moet bekomen nu maar komt vast helemaal goed. Laat het even bezinken.

Zonnestraal: gefeliciteerd met het kloppend hartje! Hoe ver ben je nu?

Simmer: beterschap voor jouw zoontje!

(Schoon)ouders: ik heb eigenlijk een heel goede band met mijn schoonmoeder, ze vraagt nu toch iedere keer hoe het met mij gaat, gezien het verleden. Met mijn moeder darentegen, hele slechte band maar heeft nooit maar dan ook nooit er voor ons geweest (lag en ligt nog steeds heel der dagen in bed).

Werk: ik heb het daar heel vroeg verteld, door het verleden, nu zit ik een maandje thuis om mentaal zelf door die eerste kwaaie periode te geraken, waren daar heel begripvol in en mijn ha ook. Ik kan dan ook geen kraamzorg meer geven door dat cmv virus dat gevaarlijk is voor het babytje. Dus vanaf maart naar de gewone thuiszorg en hoop dat ik dan toch nog enkele maandjes kan werken.

Er zijn er vandaag weer een paar met een echo. Heel veel succes dames!!!! Ik pas vanavond om 20u, dus op mijn update moet je wel even wachten. Nu al zenuwen 😊

11. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raquel wow 2!! Dat is zeker een verrassinf als je het iet verwacht...

Zonnestraal en cynthia wat fijn dat jullie echos ook goed waren

Alle dames die vandaag een echo hebben heel veel succes!

Schoonouders hier geen ruzie of zo al hebben ze soms wel vreemde opmerkingen maar dienleg dan maar gewoon naast me neer...

12. jeshh

jeshh Niet meer actief

Fijn dat de echo's gisteren goed waren! En succes aan de dames die vandaag mogen!!

13. Yazzie

Yazzie Actief lid

5 dec 2016
    123
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben er nog, maar het is altijd rot reageren op mobiel haha. Fijn van de mooie echo's! En succes vandaag weer dames die vandaag echo hebben.

Hier eigenlijk leuke schoonfamilie, iedereen is heel blij voor ons. Lastig als je vervelende schoonfamilie hebt :(

Oh en Raquel, 2 jeetje!! Spannend hoor, snap dat je daar even van schrikt haha.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier helemaal goed! Armpjes beentjes bewogen mini staartje nog mooie dooier nog, hoofdje bewoog. Zo mooi, net of mini aan het dansen was, echt al een aapje haha. Zo leuk, zo mooi, morgen over 2 weken weer terug <3 eindelijk, en geschat op 8 weken 3 dagen, dus weer 2 dagen vooruit gezet met de vorige keer.

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Een grote big smile toen ik je berichtje leesde, gefeliciteerd!!! Geniet ervan en over 2 weekjes weer piepen. Ben blij voor jou!

Ik nog 8u in spanning zitten pffffff

16. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow meijtje wat ontzettend fijn -zoo blij voor je !!

17. jeshh

jeshh Niet meer actief

Wauw wat geweldig zeg! Prachtig nieuws :D

18. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Meijtje: super nieuws! Genieten nu :D

19. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.373
    2.852
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Fijn meijtje! Gefeliciteerd met je mooie echo!

20. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Meijtje gefeliciteerd met je goede echo!

Deel Deze Pagina