15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie wel meiden, eerst uitwendig maar m'n baarmoeder ligt naar achter gekanteld. Dus we zagen alleen een hartje, toen inwendig en ja hoor alles bewoog, net of het aan het dansen was.

Ik ben verliefd, het voelt goed, eindelijk!

Bijgevoegde bestanden:

2. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Meijtje wat fijn! Gefeliciteerd!
    Wij zijn even ver, maar bij jou zie ik er al meer een kindje in als bij mij 😂

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Toverbal heb jij ook een inwendige echo gehad? Ze wilde eerst uitwendig, maar zag je bijna niets.
    Zelfs navelstreng links van de wand naar kindje.
    Ben zo blij!

4. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Super nieuws Meijtje!! Nu ga ik rustig m'n middagslaapje in en dromen over wat er in onze buikjes groeit ;)

5. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Meijtje Ik heb ook een inwendige echo gehad. Bij mij zag je de vliezen heel goed en een zwangerschaps ring als ik het goed onthouden heb. Ik zal zo een foto uploaden. Ik zag het hoofdje aan voor het lijfje en andersom 😂
    Natuurlijk ben je blij! Is ook heel goed nieuws.

6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ze heeft het er bij getypt, omdat ik het zelf niet zag 😂

Bijgevoegde bestanden:

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Gefeliciteerd meijtje, zonnestraal en raquel!!
    Raquel snap heel goed dat dit even 'slikken' is zou ik ook hebben hoor!! ❤️️❤️️

Succes roos en Bdotsie met jullie echo's vandaag!! Ik duim voor meer goed nieuws!!

8. Louloute

Hier heb ik morgen eindelijk m'n echo 😍 Ben al uren aan het aftellen haha.
    En verder heel misselijk & overgeven dus geen puf om overal uitgebreid op te reageren sorry !
    Bdotsie bedankt voor het recept heb ik opgeslagen hihi!

9. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Het hangt soms echt af van de apparatuur hoe duidelijk de echo is.
    Jaloers oo jullie koor beelden 😉 Ik moet nog 1,5 week geduld hebben

10. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Gefeliciteerd Meijtje, zonnestraal en dubbel gefeliciteerd Raquel! Snap dat het even slikken is. Maar komt goed, echt!!

Oh meiden wat ben ik die misselijkheid nu al zoooo zat! En ik ben pas 7 weken... zo ontzettend pittig met de zorg voor mn mannetjes ernaast. :'(

11. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Wat vervelend Salamander! Heb je veel werk van je 2 mannetjes? Wat dat betreft hebben wij het wel getroffen, onze jongens (2 en 4) zijn echt super makkelijk. Ze spelen heel goed alleen of samen, heb er geen kind aan..

12. jeshh

jeshh Niet meer actief

Kort vraagje: wat doen jullie met de afgedrukte echo's? Inscannen? Per stuk uitknippen en in een mapje? Vervagen ze dan niet na een tijdje?

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Salamander: veel sterkte! Als die 2 van jou ook zo druk zijn en zoveel aandacht vragen, als bij mij diene ene van 3, kan ik mij heel goed inbeelden dat dit even heel zwaar is. Heb je al iets van medicatie voor het misselijk zijn?

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik heb de echo's van me eerste 2 ook in een fotoalbum bewaard die zijn nog heel goed ze vervagen niet. Dus deze echo's gaan ook weer in een foto album hihi

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Roos: hoe is jou echo geweest?

Hier nog anderhalf uur wachten, over half uurtje vertrekken, want moet wel een stukje rijden en door gekantelde vrachtwagen op autostraten E34, zit het verkeer in ons dorpje helemaal vast. Heb serieus zenuwen nu pfffffff..... kon je toch zelf maar eens in je lichaam zien of alles ok is 😊

16. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik ben blij dat ik elke x om 8 uur smorgens mag als ik jullie zo hoor over die zenuwen. Succes dames. Hopen op mooie echo's.

17. Louloute

Ik bewaar ze gewoon zoals ze zijn, knip niks uit want dan raak ik het zeker kwijt. In een apart mapje 😍

18. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Succes bdotsie!!

19. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Hey meiden!

Sorry ben een tijd niet geweest, was zo ziek. Ondanks de medicatie bleef ik spugen, ik hield niks binnen.

Vandaag hebben we de eerste echo gehad en alles was goed! 😀 Zo mooi om te zien en mee te maken.

Helaas was ik nog steeds zo ziek en heeft de gynaecoloog me gelijk opgenomen. Dus ik lig nu in het ziekenhuis, maar we doen het voor een goed doel! 😊

Ik las van iemand anders dat het nog onzeker is, weet niet meer wie dat was. Heel veel sterkte en een goede bloedtest geeft toch weer wat hoop.

Iedereen die al een mooie echo hebben gehad: gefeliciteerd!

En alle zieken: nog even doorzetten meiden! Hopelijk gaat het na de 12 weken beter. En we doen het voor iets heel moois.

Liefs,

Roos

20. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Roos wat fijn dat de echo goed was. Maar wat naar dat je nu in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt

Deel Deze Pagina