15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Fijn dat de echo goed was roos! Wel rot dat je bent opgenomen.. houd je helemaal niks binnen? Hoop dat het gauw beter gaat...

Meijtje jeejjjj een goede echo wat ontiegelijk fijn!! Ben echt blij voor jullie!

Nou ben ff helemaal niet te genieten... waarom geen idee... waarschijnlijk door al het onzekere... pfff ik wil ook zo graag de echo om te zien of dat er iig een hartje klopt.. word steeds nerveuzer...en moet nog zes dagen wachten...

2. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bdotsie succes zo!

Roos fijn dat echo goed was minder dat je nu in ziekenhuis ligt.... maar dan kun je straks hopelijk qeer wat fitter naar huis...

Louloute het is nu bijna morgen moet je vroeg of laat voor de echo?

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Jaaa micloveally bijna bijna 😍😍
    Mag gelijk om kwart voor 9 haha dus super fijn!! 😊

Roos
    Gefeliciteerd met de goede echo!! Ziekenhuisopname is niet leuk maar hopelijk gaat het je helpen!! Dikke knuffel meid!! 😘

Daniëlle
    De laatste paar dagen gaan het langzaamst..!! Je bent er bijna meid!! 💪

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Roos gefeliciteerd met de goed echo. Hopelijk knap je snel op.

5. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Roos: als je echt zo misselijk bent, is het goed dat je nu bent opgenomen. Laat je maar lekker verzorgen :)

Bdotsie: hopelijk alles goed gegaan. Ik duim voor je!

Danielle: lastig he dat wachten. De tijd gaat zooo traag. Maar nog minder dan een weekje voor jou!

Louloute: veel succes morgen! Fijn dat je in de ochtend mag :D

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hier alles helemaal goed, mooi op schema, mooi kloppend hartje en 1,6cm 😁. Nu op naar de volgende echo den 22ste 😉.

Roos: wat naar dat je bent opgenomen maar daar gaan ze je wel het beste kunnen helpen nu. Super dat je echo goed was, gefeliciteerd!

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Super fijn bdotsie gefeliciteerd!!
    Zo lekker veel echo's ook fijn!! :)

8. jeshh

jeshh Niet meer actief

Yes, super dames!!!
    Roos veel beterschap!

9. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat naar Roos, wel fijn dat je zo positief blijft! Krijg je sondevoeding? Mijn schoonzusje kreeg op den duur sondevoeding. Stiekem zou ik ook alleen maar op bed liggen en helemaal niks meer moeten. Maar goed, paar weken de tanden op elkaar. En een goede echo, gefeliciteerd!

Bdotsie, wat fijn een goede echo.Gefeliciteerd.

Voor de rest lees ik helemaal mee, maar vaak op mijn mobiel. Is niet zo handig reageren. Iedereen sterkte met de kwaaltjes. In het bijzonder Panda, sterkte. Ik denk aan je.

10. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Bdotsie gefeliciteerd!

11. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Gefeliciteerd bdotsie!

12. Godinn

Godinn Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.105
    0
    36
    Friesland
    Fijn Roos, een goede echo! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen nu. Beterschap!

Top Bdotsie! Geeft je weer een goed gevoel!

13. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bdotsie wat fijn dat alles goed was. En fijn dat je de 22e al weer mag.... hier nog wachten tot 6 maart voor derde echo en dat lijkt zo lang......

Ooh fijn louloute opstaan en door naar de echo!

14. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Snel nog even voor het slapen gaan kijken hoe het is gegaan :)
    Bdotsie: proficiat met de echo! :D

Slaap wel iedereen

15. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bah meiden, heb net wat gekke afscheiding en schiet gelijk helemaal in de stres :( Geen roze of rood, maar een soort geel/bruin achtige slijm.. heel apart, echt nog nooit gehad. Lijkt ook erger te worden :(

Heb nog niet teruggelezen..

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Florina: dat ken ik ook niet, het bruin is niet erg, dat kan nog van de innesteling zijn. Dat gele weet ik niet wat het zou kunnen zijn. Misschien bmslijmvlies, ziet dat niet wat wit gelig? Heb je er nog last van? Anders straks eens bellen, misschien kunnen ze even kijken of kunnen hun wel zeggen wat het is. Je hebt maandag je eerste echo zie ik, als je het niet vetrouwd gewoon vandaag bellen en vragen of je vandaag niet even mag komen.

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bdotsie gefeliciteerd met jouw goede echo!

Roos gefeliciteerd en wat naar dat je zo ziek bent dat je opgenomen moet worden. Je weet dat het beter is, maar leuk is het niet.

Echo's scan ik in, de scan gaat in de plakboek en de originele bewaar ik in een dicht mapje achterin het plakboek. Zo blijven ze het mooiste. En ik heb ze allemaal op de computer dus mocht er ooit wat mee gebeuren heb ik die nog.

Afscheiding kan die kleur zijn,door de hormonen wordt dat steeds anders, of een minuscuul vaatje wat gesprongen is en er later uit komt, van de innesteling...en de ene is er gevoeliger voor dan een ander. Maar als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen.
    Als het gaat jeuken of iets dan is het een schimmel, die komt vaker voor bij zwangere door hormoonschommelingen.

18. Raquel87

Raquel87 Lid

6 dec 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden met goede echo's!!

Ik had de avond van te voren al tegen mijn man gezegd dat het er waarschijnlijk 2 waren omdat ik al zo'n dikke buik heb.... Toen ze dus inderdaad zei dat het er 2 waren was mijn man dolgelukkig. Alleen vanwege mijn reactie heeft hij dat wat minder laten merken. Nu het wat meer gezakt is, zie ik nog steeds veel bezwaren maar zie ik ook wel in hoe bijzonder het eigenlijk is.

Meiden met echo's binnenkort SUCCES!

19. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Louloute en Suzy: succes met de echo vandaag!

20. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden met echos succes vandaag!!

Deel Deze Pagina