Bdotsie gefeliciteerd met de mooie echo. Roos, heel veel sterkte! Ik ben einde van de middag aan de beurt. Hoop op goed nieuws. Duimen jullie voor me?
Meiden met een echo vandaag, heel veel plezier en succes! Bdotsie, wat fijn dat de echo goed was. Florina, extra afscheiding is heel normaal nu je zwanger bent. Het klinkt heel smerig, maar ik heb nu ook extreem veel afscheiding. Echt hele klodders op m'n wcpapiertje. Maar wel wit of doorzichtig. Als het een gelere kleur heeft dan moet je even in de gaten houden dat je geen ontsteking hebt. Hier gaat het redelijk goed, ben alleen vreselijk moe. Kan de hele dag wel slapen. Gisterochtend, na dat de kinderen naar school waren, weer naar bed gegaan en geslapen tot 11.45 uur. Toen even douchen, maar later toch weer op de bank gaan liggen. Kan gewoon niet op de been zijn zo moe. Neem nu ook wat minder opdrachten aan voor m'n werk. Kan het gewoon niet bolwerken. Ook m'n suikerwaardes blijven extreem schommelen. Ookal eet ik iedere dag hetzelfde, dan nog zit er per dag heel veel verschil in de waardes. Net nog de poli gebeld, maar het schijnt allemaal met de hormonen te maken te hebben dat het zo schommelt. Gistermiddag een hypo. Dat is ook niet fijn om voor het eerst mee te maken. Was alleen thuis maar raakte toch wat in paniek. Heb gelukkig nu wel standaard cola en druivensuiker in huis, maar toch voel je je kwetsbaar als je alleen bent. Nou dat was het wel weer. Fijne dag allemaal.
Meijtje, bdotsie, Roos wat fijn die mooie echo's!! Gefeliciteerd Roos, rot dat je in het ziekenhuis ligt! Sterkte.. Gisteren intake gehad bij de vk, lieve mensen. Denk dat ik goed gekozen heb. Veel info gehad en nog een tas met boekjes en babyspulletjes. Mutsje, washandje, popje enz haha. Heel leuk. Maakt het weer iets 'echter'. Mijn echo is verplaatst naar 6 maart ipv 7 maart. Yay, nog 3.5 week. Laat het maar snel komen haha. Meiden met echo vandaag, veel plezier!
Yaaay hier helemaal goed gekeurd!! 😍😍 kleintje doet het helemaal goed, groeit goed, hebben het hartje zien knipperen 😍 en kleine uitsteeksels gezien die armpjes en beetjes gaan worden. oh ik ben al zó verliefd en zo blij!! Wauw 😍 Ben ook vooruitgezet, 18 september uitgerekend ipv 22 wat ik dacht! 😊 Volgende echo 14 maart, kan al niet wachten!! 😍 Heb ook gelijk een pretecho ingepland voor geslachtsbepaling, 15 april weten we het 😍😍💙💝
Oh bah..slijmprop misschien? Daar lijkt het wel op, volgens mij is het niet erg want het wordt weer aangemaakt..😊 knuffel!! Leuk!! Gezellig hihi! Dankjulliewel meiden!! Lief 😍 Suzy Hoe was je echo?
Ik heb net een kloppend hartje gezien, ben zo waanzinnig blij!!! Was zo bang dat het net als de vorige keer ging lopen en nu was er opeens het kloppende hartje. Zo opgelucht! Nu 28 februari intake en echo bij de verloskundige. Niet meer naar het ziekenhuis als alles goed gaat 😃.