Florina: kan idd gewoon wat slijm zijn. Ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken (maar dat is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan). Als het vandaag niet erger is geworden, of rood bloed, is alles vast wel ok Panda: vervelend zijn hè, zo moe. Ik had gelukkig deze week verlof en kon wat middagdutjes doen. Ik vraag me af wat het volgende week zal zijn... ongelooflijk dat velen van jullie dit nog combineren met jullie andere kindjes! Wat vervelend dat je suiker nog steeds niet onder controle is en wat goed dat je die zaken wel allemaal hebt staan. Hopelijk komt het niet nog eens voor! Yazzie: wat leuk! Eerste cadeautjes ook goed dat je je goed voelt bij je keuze! Louloute: oh super! Proficiat Suzy: proficiat met de echo! Ijsje: ik weet wat je hebt, bij mij is het de 20ste.. lijkt echt nog eeuwen.
Wat een hoop goed nieuws! Blij voor jullie meiden! Roos wat vervelend dat je bent opgenomen! Sterkte hopelijk knap je daar goed op! Ik heb vandaag de ha gebeld. De misselijkheid is echt niet meer te doen. Ik moest vandaag werken. Ik moet dan smorgens ook de jongens in mn eentje doen omdat manlief al heel vroeg de deur uit gaat. Maar ik wist niet waar ik het zoeken moest en hoe het allemaal voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk te laat op mn werk.... Heb emesafene gekregen waar ik vanavond direct mee start. Ik hoop zo dat het wat gaat helpen!!
Salamander zo rot! Heel veel sterkte, ik hoop dat het aanslaat want het is armoede als je je zo beroerd voelt
Bedankt voor de lieve reacties meiden De afscheiding is er nog steeds zo nu en dan, niet donkerder geworden. Nog steeds geel/lichtbruin achtig en slijmerig. Soms ook hele kleine mini lichtbruine/gele stukjes. Ben er wel echt onzeker door joh, vandaag ook vrijwel niet misselijk geweest dus ben dan gelijk bang dat dit een voorbode is Het is ook niet continu bij het afvegen aanwezig, heel soms. Vannacht, vanochtend en vanmiddag niet en dan rond 17:00 weer wel, en de hele avond verder nog niet. Het is ook niet zo dat ik een inlegkruisje nodig heb, zoveel is het niet, het zit ook niet in m'n ondergoed. Ik heb jaren terug een miskraam gehad en dat begon toen met lichtroze, maar ben toch echt zo bang dat het opeens roze of rood is. Meiden met een mooie echo; van harte gefeliciteerd dames! Super blij voor jullie! Ik ga even het lijstje bijwerken maar echt uitgebreid reageren doe ik als ik me iets minder onzeker voel, sorry!
Ach lieve Florina, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Heb je de vk al gebeld? Sterkte, hoop dat het snel weg gaat!
♡ 15 t/m 30 september 2017 mama's! ♡ 15 september Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE! 16 september Danielle83 (33 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE! ♡ Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Jill85 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! 17 september Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Zonnestraal1981 (35 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Naomi11 (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Toverbal (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 18 september ♡ Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 19 september ♡ Sophiesoof (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ RoosW87 (29 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 20 september Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE! ♡ Bdotsie (37 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Lijntje00 (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! 21 september Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 22 september ♡ Mama092013 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Panda76 (40 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! Annai (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 23 september Jodie1988 (28 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! ♡ Cynthia1993 (23 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! 24 september 25 september Simmer (29 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! ♡ ♡ Raquel87 (? jaar) - Tweede & derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 26 september Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! Yazzie (24 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Salamander (29 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE! 27 september IJsje82 (35 jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 28 september ♡ Jeshh (37 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Lizzy1985 (31 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Arikla (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: SURPRISE! Fluo (26 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! Godinn (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! 29 september 30 september ♡ Suzy85 (31 jaar) - Eerste kindje - It's a: GIRL! | BOY! BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (9) | ♡ ♡ ♡ kloppend hartje! (19) ★ Lieve kleine sterretjes ★ Monet (4w3d) Suekes (7w1d) Tioman ♡ Afspraken, controles & echo's ♡ FEBRUARI 13 februari: Jodie1988 - Intake verloskundige & eerste echo Florina - Intake verloskundige & eerste echo Cynthia1993 - Derde echo 15 februari: Danielle83 - Intake verloskundige & eerste echo Raquel87 - Intake verloskundige Salamander - Intake verloskundige Lijntje00 - Tweede echo 17 februari: Mama092013 - Intake verloskundige & derde echo Salamander - Eerste echo 20 februari: Helena88 - Intake verloskundige & eerste echo Fluo - Eerste afspraak gynaecoloog & eerste echo 21 februari: Faeliv - Intake verloskundige & eerste echo Sophiesoof - Intake verloskundige & termijnecho Simmer - Intake verloskundige & eerste echo IJsje82 - Intake verloskundige & eerste echo 22 februari: Bdotsie - Eerste afspraak gynaecoloog & derde echo Lizzy1985 - Intake verloskundige & eerste echo Jeshh - Tweede echo Cynthia1993 - Vierde echo 23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo Arikla - Intake verloskundige 24 februari: Naomi11 - Termijnecho Toverbal - Termijnecho Meijtje - Termijnecho 28 februari: Suzy85 - Intake verloskundige & MAART 1 maart: Annai - Termijnecho Jolanda1986 - Termijnecho 2 maart: Zonnestraal1981 - Termijnecho 6 maart: Yazzie - Termijnecho 8 maart: Micloveally - Termijnecho & nekplooimeting 9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige 14 maart: Louloute - Termijnecho 15 maart: Lijntje00 - Termijnecho 21 maart: Louloute - Intake verloskundige Mama092013 - Termijnecho APRIL 15 april: Louloute - Geslachtsbepaling 20 april: Louloute - Controle verloskundige ---------------------------------------------------------------------------- Wil je iets aanpassen aan de lijst? Geef je de nodige gegevens door en dan zal ik (Florina) het lijstje aanpassen ------------------------------------------------------------------------------
Heel lief, dankjewel! Ik wilde eigenlijk vandaag bellen maar omdat het vannacht, vanochtend en vanmiddag helemaal weg was voelde ik me eigenlijk alweer wat beter. Nu helaas niet meer, maar goed.. er is niets wat ik kan doen helaas, afwachten tot maandag.. super spannend en hopen op het beste!
Roos hoe gaat t nu met je? Knap je al een beetje op in het zkh? Florina wat vreselijk die onzekerheid zou precies hetzelfde hebben geloof ik, maar probeer positief te denken ik geloof dat dat helpt! Tel de uren al met je af tot de echo zo'n beetje Ik merk dat ikzelf de laatste dagen heel veel in m'n hoofd zit te malen wat me mega onzeker maakt en nog vermoeider dan ik al ben. Dat samen met een ziek zoontje maakt dat ik wil proberen wat minder op het forum te kijken (kijk de laatste paar dagen iedere 2 uren bijna wel of er nieuws is) en dat wil ik minderen! Zal misschien niet meer op iedereen reageren en denk dat t gied is dat ik volgende week weer werk want dan heb ik ook afleiding. Sorry vind jullie echt gezellig en duim voor jullie allemaal maar zal proberen alleen s avonds voor het slapen gaan even te kijken. Als ik dus iets of iemand vergeet, excuses alvast! Voel me erg onzeker en moet daarom even wat meer afstand nemen! Liefs!
Suzy wat fijn!! Helemaal blij voor je! Florina, ach Misschien stelt het je een beetje gerust te weten dat ik vorige week ook 3 dagen hele lichte bruine afscheiding had, zelfs 1x met een heel klein bloedvlekje er in maar er is niks doorgezet en de vk zei dat het wsl oud was of misschien een bloedvaatje. Ik voelde me ook super onzeker hoor die dagen. Simmer, wat balen dat je je zo onzeker voelt en dan ook nog eens een ziek zoontje.. Hopelijk gaat alles snel beter!
Simmer heel begrijpelijk, hopelijk vliegt de tijd en krijg je een mooie echo <3. Bij mij lukt het de ene keer ook beter dan de andere. Dikke knuffel!
Snap ik Simmer. Het lijkt ook wel dat de ene nog onzekerder is dan de ander. En anders wel zieker Als je dat leest wordt je automatisch zelf ook niet beter van. Maar, ik voel me goed Natuurlijk ook moe, en soms misselijk. Ook ik ben wel eens even onzeker. Maar ik kan mezelf een schop onder de kont geven en weer vrolijk verder gaan. Ik moet ook wel. 2 kinderen en 70 paarden Je mag er best van genieten! En blij zijn! Ook al voel je je soms niet top..
Simmer: versta je ook volledig hoor, denk dat iedereen hier zijn onzekere momenten wel heeft en dat ook blijft hebben tot je de baby echt voelt, en dan nog. Heb dat ook. Merk zelf ook dat ik hier heel vaak kom kijken of er iets gepost is. Lees dan ook alles maar soms reageer ik ook niet omdat ik dan twijfel of alles wel goed blijft gaan. Je zoontje nog steeds ziek? Dat is wel zielig 😔. Veel beterschap voor hem, hoop dat ie heel snel beter is. Roos: hoe gaat het met jou? Kunnen ze in het ziekenhuis de misselijkheid en het spugen onder controle houden? Panda: hoe gaat het daar?
Simmer hier hetzelfde... word er ook niet heel blij van... al die onzekerheid... hier woensdag eindelijk echo... kan echt niet wachten...
jullie hebben weer aardig wat bijgekletst zie ik haha. Ik kan me ook niet herinneren dat ik bij de eerste zwangerschap zo bang was.. maar ben het toch. Misschien ook omdat ik niet zoals de eerste keer een knal echo had. Gelukkig wel een hartje gezien, maar toch voelt het anders. Maandag mag ik weer. ik hoop dat als dit een mooie echo is het ook beter gaat voelen.
Hey meiden! Sorry voor mijn late reactie weer, ik was zo ziek. Het gaat nu in het ziekenhuis al wat beter. Infuus en medicatie via het infuus helpen wat, heb vanmiddag voor het eerst weer wat kunnen eten zonder te spugen. En ik vind alles ook weer wat leuker, kan weer denken aan een kinderkamer, wagen kopen, alle leuke dingen enz. Afgelopen weken kon ik niks meer leuk vinden... Dan dacht ik: vreselijk, moeten we nog van alles regelen en kopen! Ik moest er niet aan denken! Meiden met een mooie echo; gefeliciteerd! Florina, hoe gaat het met je afscheiding? Ik denk persoonlijk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ik heb ook periodes dat ik een dag of een aantal dagen veel slijm heb. In het begin was dat ook wel eens geel/bruin. Maar ik begrijp natuurlijk wel dat je schrikt en zekerheid wil. Maar daar ben je denk ik gewoon moeder voor Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik wil bijna zeggen: meiden die weinig last hebben van ziek zijn, geniet van elke dag! En de meiden die ook ziek zijn, heel veel sterkte! Iedere dag is er weer een dichterbij ons kindje. Liefs, Roos
Roos gelukkig dat het weer iets beter gaat en dat je alles weer een beetje leuker vind. Ik kan me goed voorstellen dat je overal tegenop kijkt als je je zo ziek voelt. Ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent zodat je weer lekker naar huis mag.