15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 september 2017 ♡

16 september
    Danielle83 (? jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!

17 september
    Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE!

18 september
    Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE!

19 september

20 september
    Monet (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE!

21 september
    Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!

22 september
    Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

23 september

24 september

25 september

26 september
    Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

27 september

28 september

29 september

30 september

BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (3) | ♡ kloppend hartje! (0)

♡ Afspraken ♡
    18 januari: Micloveally - Eerste echo
    25 januari: Monet - Eerste echo (vk)
    30 januari: Debbel83 - Eerste echo
    6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk)
    10 februari: Louloute - Eerste echo
    15 februari: Danielle83 - Eerste echo (vk)
    23 februari: Madeliefje1987- Eerste echo (vk)

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heb het even aangepast voor iedereen die het geslacht wel/niet wil weten! En natuurlijk kan het nog aangepast worden als je het wel wil weten maar niet met andere wil delen :p

3. Lonneke1989

9 jan 2017
    18
    8
    3
    NULL
    NULL
    Haha ja even voorstellen is misschien wel handig.
    Ben 28 jaar en dit wordt ons eerste kindje. Dit was pas ronde 2, hadden niet gedacht dat het zo snel al zou lukken, maar zijn daar natuurlijk hartstikke blij mee!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Florina Ik doe thuis fitness;) via youtube 30 day shred etc. Heb van de week de 30 dagen gehaald. En nu probeer ik het bij te houden!Ben al trots op mezelf want kan al zwaardere gewichten gebruiken:D

@lonneke Welkom en gefeliciteerd!!:) Wel spannend dat bruinverlies...maar duim voor je dat de kleine lekker blijft zitten!!:)

@micloveally dat is wel heftig!Gelukkig zijn er medicatie voor! Ik heb zo'n anti D prik nodig als mn kind positief bloed heeft. Anders valt mn bloed mn eigen kind aan;)

Zijn er hier meedere meiden die negatieve bloedgroep hebben?

5. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Madelief dat klinkt ook wel heftig!! En moet je dan 1 prik.krijgen of meerdere?
    Met de medicatie die ik.krijg hebben we in ieder geval 50% op een goede uitkomst maar helemaal 100% nooit.

Lonneke wat fijn dat het al zo snel is gelukt dan hihi

Florina bedankt voor het aanpassen!

6. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Heb vanmiddag m'n vk gebeld omdat ik gezien de geschiedenis het wel fijn zou vinden om m'n hcg te laten prikken.. bijvoorbeeld in België schijnt dat standaard te zijn.. niet dat ik dan zekerheid heb over het verloop maar miss als ik het zou zien oplopen, dat ik iets geruster ben...

Nou, m'n vk wilt dat dus niet doen.. Dus het is echt gewoon wachten tot de 25e..

Hier verder vandaag wat steekjes onderin,verder niet zoveel boeiends.. vanavond hebben we een surprise party voor een goede vriendin die 4 maanden naar Australië is geweest dus dat is wel leuk!

7. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Monet kun je niet bij je huisarts laten prikken? Die doen het meestal sneller

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @micloveally Bij voorbaat al vroeg een in de zwangerschap dacht ik. En als uit bloedtest in het tweede trimester blijkt dat de kleine ook negatief bloed heeft, dan hoef je geen prik. Mn oudste had negatief en mn andere twee positief. Die prik zorgt ervoor dat mn lichaam de gegevens van positief bloed niet opslaat. Anders zou het bij herkenning bij een volgende baby, gelijk de bloedcellen af gaan breken van de baby.
    Heel ingewikkeld, maar ben blij dat ze zulke dingen ontdekt hebben vroeger en er iets tegen hebben ontwikkeld!!!
    Maar wow, wat is het bij jullie dan spannend!! Duim dubbelduim voor een goede afloop!

@Monet wat leuk een supriseparty!! En jullie hebben vast veel bij te kletsen...;) Australie..wauw, hoop er ooit een keer heen te gaan in mn leven...:)

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Trouwens meiden op het afsprakenlijstje, hebben jullie dan ook gelijk de eerste afspraak bij de verloskundige? Neem aan van wel hé? Zal ik dat er even bij zetten op het lijstje :)?

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Jep gelijk afspraak verloskundige en vroege echo.

Poeh was ff schrikken daar straks.. mijn vriend en ik hadden het ff heel gezellig... en toen verloor ik wat bloed... schrikken natuurlijk. Nou weet ik wel dat alles flink doorbloed is beneden en dat er weinig hoeft te gebeuren of een adertje springt... het was ook wel weer snel over... maar nooit gehad... dus we schrokken er beide toch wel erg van...

11. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ja naja wilde ik na m'n laatste miskraam ook idd maar toen kreeg ik een verwijsbrief om bij het ziekenhuis bloed te laten prikken en dan zou ik een week!!! Later de uitslag krijgen... terwijl ik altijd hoor en lees dat je dan om de 2 dagen mag prikken om te kijken of het oploopt... ach ja weet je... ik moet het maar gewoon ff los laten... als het mis zit, zit het mis en is er toch niks aan te doen helaas... hartstikke leuk elke x hoor ben steeds snel zwanger dat is het probleem niet maar wel het zwanger blijven door die *** translocatie van m'n man.... hopelijk staat het geluk nu aan onze kant na een rot jaar!

12. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Jaa heel gaaf. Ze is samen met haar nicht in een camper Australië doorgereisd

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Kan me voorstellen dat je dan schrikt Danielle! Gelukkig niks verder aan de hand!!

@Florina Ik heb 9 maart de eerste afspraak met 12 weken. De andere is alleen echo.

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @monet o wauw...wel beet je jaloers nu hoor:D Nou geniet van de verhalen vanavond!!:)

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Madeliefje
    Haha jillian michaels ja die kreng ken ik!! Haha vind haar programma's goed maar wel heftig!! Wat heeft die dame me late zweten poeh!! Hihi :D

Monet
    Ja bloed laten prikken op hcg doen ze bij ons ook standaard..pff wat vervelend dat je vk dat niet wilde doen!! :x Kun je niet zelf naar het laboratorium gaan en op je eigen kosten laten prikken? Of misschien kijken of er een privé laboratorium/kliniek bij jou in de buurt zit (bestaat dat? Ik woon al best een tijd niet meer in Nl hihi :)) Of aan je ha vragen? Kan me heel goed voorstellen dat het je veel geruststelling zou geven :) knuffel!!

Florina
    Nee m'n eerste afspraak is bij m'n gyn :) de daaropvolgende bij een vk als het goed is :) maar moet het zkh nog bellen. :)

Daniëlle
    Poeh dat is schrikken idd!! Gewoon een geknapt adertje denk ik maar echt niet leuk!!

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Monet ik deel zo jouw gevoel, ofdat sneller zwanger worden het beter maakt ofzo... Pfff zwanger worden lukt wel zwanger blijven de kunst.

Nee hier geen resusfactor, mijn ma heeft 5 positieve kinderen en is zelf negatief. Ben zo blij dat ik die niet hoef.

Ik weet niet wie het zei, maar ik heb niet eerst een afspraak bij de vk. Ik ga eerst echo's maken, bloedprikken wordt pas met 12/13 weken gedaan. Ik krijg ook gelijk verwijsbrief voor de gynaecoloog, ik zie de vk 1x ergens in de zwangerschap en met de hielprik. We mailen wel heel veel. Ze heeft alle 13 zwangerschappen meegemaakt en wile gelijk onder goede controle hebben.
    Bevalling moet in het zh en wordt gehaald met 38 weken als ik dat haal. Eerste zwangerschap 2,5 l bloedverlies 2e 4,5 met bloedtransfusie. Zekere voor het onzekere moet ik onder begeleiding in het zh bevallen.

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Meijtje wat heftig zeg..
    Meiden ik duim zo hard voor jullie dat het goed blijft gaan!!

18. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 30 september 2017 ♡

16 september
    Danielle83 (? jaar) - Vierde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Tioman (? jaar) - ? kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Sophie89 (27 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Debbel83 (33 jaar) - Eerste kindje | It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Micloveally (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Suekes (34 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!

17 september
    Helena88 (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Meijtje (33 jaar) - Derde kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!
    Faeliv (27 jaar) - Eerste kindje - It's a: SURPRISE!

18 september
    Jolanda1986 (30 jaar) - Derde kindje - It's a: SURPRISE!

19 september

20 september
    Monet (? jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!
    Madeliefje1987 (29 jaar) - Vierde kindje - It's a: SURPRISE!

21 september
    Lismam (24 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY! | SURPRISE!

22 september
    Louloute (28 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

23 september

24 september

25 september

26 september
    Florina (26 jaar) - Tweede kindje - It's a: GIRL! | BOY!

27 september

28 september

29 september

30 september

BOY (0) | GIRL (0) | SURPRISE (3) | ♡ kloppend hartje! (0)

♡ Afspraken ♡
    18 januari: Micloveally - Eerste echo
    25 januari: Monet - Eerste echo (vk)
    30 januari: Debbel83 - Eerste echo
    6 februari: Jolanda1986 - Eerste echo (vk)
    10 februari: Louloute - Eerste echo
    15 februari: Danielle83 - Eerste echo & intake verloskundige
    23 februari: Madeliefje1987 - Eerste echo (vk)
    9 maart: Madeliefje1987 - Intake verloskundige

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Zo, afspraken zijn aangepast :) Ga later vanavond even op de rest reageren meiden!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meijtje wat heftig zeg:( Ik realiseer me dat ik veel geluk heb dat ik nu zo snel zwanger ben, maar dat het niks zegt over zwanger blijven. Ik hoop niet dat ik je gekwetst heb met mijn enthousiaste geratel:), omdat je al meerdere miskramen hebt moeten meemaken. Ik gun het je van harte dat het goed blijft gaan deze keer, maar ook met de bevalling!!:)

Diep respect trouwens voor alle meiden die 1 of meerdere miskramen hebben meegemaakt!!:(

Klinkt misschien gek, maar ik zou met alle liefde deze zwangerschap doorgeven aan mn zus. Ik ben al meer dan gezegend met 3 kinderen. En zij tobt al jaren om zwanger te worden:( (ik zie er als een berg tegenop om haar dit te moeten vertellen straks...stiekem hoop ik heel erg dat ze toch zwanger is...wil haar gewoon geen verdriet doen en toch zal dat het haar doen:()

Ik gun iedereen hier een goede zwangerschap met heel veel mooie echo's en schopjes en hikjes en geduw in de buik:D

Deel Deze Pagina