15 t/m 30 september mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door danielle83, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heel herkenbaar! Hier ook moe moe moe.. :( Succes met je stage, lijkt me wel pittig te combineren als je je zo lusteloos voelt. Hoeveel dagen per week loop je stage?

Ook al zo herkenbaar, heb helemaaaal geen behoefte om intiem te zijn nu :) Wil gewoon slapen haha. Of een fijne knuffel, maar verder het liefst helemaal niets.

Super spannend morgen, helemaal te begrijpen dat je zenuwachtig bent, heeel veel plezier! :) en ik ga duimen voor een prachtige echo met een plaatje van een mini baby :D!

Gelukkig maar, heel erg fijn dat je er geen last meer van hebt gehad. Hopelijk is het gewoon eenmalig en heb je straks een mooie echo 6 maart, hoe laat mag je?

Ah bah, wat is dat toch naar dat bloedverlies. Heel fijn dat je in ieder geval het hartje weer hebt gehoord, hopelijk was het eenmalig!

Jeetje, wat een vreselijk rot nieuws :( Heel veel sterkte toegewenst! Wat een verdriet!

Wat een mooie foto's van je echo! :) Prachtig!

En zou inderdaad goed informeren hoe het nu precies met het Zika virus zit, vliegen lijkt me verder geen probleem.

Spannend, duim duim duim :)! Onzekerheid is inderdaad vreselijk, hoop dat je woensdag eindelijk een mooie echo hebt!

Mijn dochter is 3 en ze weet het al wel :) Verteld het gelukkig ook niet door haha.

Was heel bijzonder, ze zei toen ik een week of 5 was en toen nog van niets wist: "Mama, toen ik in jouw buik zat was het heel donker, lekker warm en héél erg fijn!" terwijl ze wat kusjes op m'n buik gaf. Vond ik zo speciaal, we hebben het haar toen na de goede echo verteld.

Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! :D Super! Heb het voor je aangepast op de lijst.

Natuurlijk! Stuur me even een PB met je naam, dan moet ik je toevoegen als vriend (kan je anders niet aan de groep toevoegen, heel onhandig) en dan voeg ik je toe aan de groep. De groep is volledig privé en niet te zien voor je vrienden :)

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Zo, ik ben weer zo goed als bij. Mooi al die buikjes hoor! Hier heb ik niet echt het idee dat je het ziet, had al een buikje :p

Wil na een goede termijnecho de geslachtsbepaling gaan boeken :D Zag dat jij het ook al gedaan had hé Louloute? Hoop zooo dat alles goed is, het blijft spannend.

3. MomToBe2017

20 feb 2017
    6
    0
    0
    Hallo, ik zou graag gezellig meepraten,
    Ik ben 28 september uitgerekend en het leek mij fijn om met mensen die rond dezelfde tijd zijn te praten.
    Gr.

4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Momtobe welkom!

Florina ik zal je even pben. Ik zie dat je 1 maart hebt neergezet voor de controle, maar het is 3 maart. 😊

Hier lig ik alweer wakker sinds 1 uur. Nu hoor ik Daar juist een bult sirenes dus er zal iets goed mis zijn in het dorp. Wat een ellende allemaal.

5. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Momtobe welkom!

Toverbal wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!

Ik ben alweer heerlijk aan het werk. Tot een uurtje of 10, dan naar huis vriendjelief halen en dan naar de echopraktijk. Ben echt zo zenuwachtig, niet normaal. Had jij dat ook Toverbal?

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Vandaag weer veel echo's, heel veel succes dames!!!

Welkom Momtobe! Heb je al kindjes of is dit je eerste?

7. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Florina. Ik loop 3 dagen stage en 1 dag naar school.
    Ik wil ook wel in de fb groep trouwens. Ik stuur je straks pb. En wat schattig wat je dochter zei.

Momtobe welkom

Nog even en dan is mn echo. 8.30 uur staat de afspraak.
    Ik kan niet wachten

8. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Spannend IJsje! Ben je ook zo zenuwachtig? Gaat je partner mee?

9. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ja ik vind het ook spannend. Ook omdat ik hier dan verhalen lees van meiden die zich gewoon zwanger voelden en met de echo dan ontdekten dat het hartje niet meer klopt. Vorige zwangerschappen heb ik daar nooit bij stilgestaan.
    En ik ga alleen. Mn vriend moet werken. We hebben allebei onregelmatige tijden dus het was lastig iets in te plannen dat hij ook mee kon. Maar alleen red ik me ook wel.

Hielaat ben jij?

10. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Ja, precies dat is ook mijn zorg. Dat er dalijk geen hartje is en het gestopt is met groeien, ondanks ik helemaal geen aanwijzingen daar toe heb. Ik ben 11 uur 'pas'. Neem vriend mee. Vanmiddag 15.45 uur dan intake bij VK.

11. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Even snel tussendoor voor Fluo, vliegen is geen enkel probleem. Ik ben vorige zwangerschap halverwege naar Cuba geweest; echt heerlijk om er nog even tussenuit te gaan met zn tweeen. Mocht je nog graag tips hebben voor de vliegreis, laat mat even weten.
    Maar specifiek naar Florida zou ik heroverwegen. Toevallig gisteren gekeken naar waar zika nu nog heerst, en Florida valt daaronder. Ik geloof dat het alleen county van Miami is, maar dat is een heel groot gebied, met een groot gedeelte van de Everglades. Ik zou zelf als zwangere Florida niet bezoeken, tenzij je alleen het noordelijke deel bezoekt, maar daar is voor toeristen minder te beleven dan in de gebieden rondom Miami

12. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Meijtje: hoe is het met het bloedverlies? Is het overgegaan?

Yazzie: goed dat het bloedverlies over is gegaan! Zal waarschijnlijk een klein vaatje geweest zijn.

Micloveally: oh super dat je vriendin jou een echo heeft gegeven :) Dat is toch wat meer een geruststelling.
    Ik zou het gewoon zeggen tegen hen. Het is niet het volledig hetzelfde, maar hier is dat ook zo met een vriendin van mij. Ze zou even ver geweest zijn als mij. Maar binnenkort ga ik het ook gewoon zeggen tegen haar. Ik denk dat je dat omgekeerd ook gewoon het liefste hebt.

Louloute: wel ja, we hebben de tickets al geboekt voor nieuwjaar. Zonder annulering.. Nuja, we zien wel. We hebben nog wat tijd om er over na te denken.

Faeliv: heel veel succes met de echo vandaag!

Madeliefje, Ijsje, Faeliv, Godinn, Yazzie, Florina: Bedankt!

Bdotsie: bedankt! Ja, ze heeft dezelfde uitgerekende datum gegeven dat ik had voorzien :) Precies nog goed gedaan ondanks de onregelmatige cyclus. Neen, geen bloedafname meer gedaan.
    Oh leuk! Daar kom je ook altijd tot rust :)

Jodie: de gyn gaf aan dat vliegen geen probleem is voor korte afstanden (bvb Spanje of Italië), maar dat zo lang wat meer gevaar is voor trombose en dergelijke. En moest er iets gebeuren (dat daarom niet noodzakelijk aan die reis gelinkt is), je altijd zal zeggen: "had ik dat maar niet gedaan". Idd, mbt Zika moet ik contact opnemen met het Tropisch Instituut, dat is nog een andere kwestie.

Panda: bedankt! De echo was inwendig. De volgende zal normaal gezien ook nog inwendig zijn. Had ik een beetje schrik voor omdat ik niet wist wat dat ging zijn, maar viel echt heel goed mee. Mijn vriend vond het anders :D haha
    Ik zal duimen voor je! Hopelijk heb je nu wel een goed zicht op je kindje. En hopelijk valt die gyn nu ook wat meer mee.

Salamander: och wat jammer dat het nog steeds niet over is :( en wat jammer dat je ook zo slecht geslapen hebt daar.. Gelukkig nu terug in je eigen bed. Ik hoop dat het snel terug beter gaat.

Ijsje: ook jij veel succes vandaag!

Toverbal: yay, proficiat met de echo! :)

Meijtje: goed om te weten. Haha, wat leuk dat daar zo veel geschiedenis aan vast hangt :). Moet steeds leuk zijn om daar dan terug te komen.

MomToBe: Proficiat & welkom!

Lizzy: bedankt voor de tips! Ja, ik ben nog van plan om dat nog verder uit te vlooien. Als dat Zika virus daar nog altijd zit, dan is die reis sowieso van de baan.

Ik heb 20 maart een nieuwe afspraak voor de 12 weken echo. Hierbij wordt ook de nekplooimeting gedaan. Ik denk dat wij dan ook een NIPT test gaan doen.
    Bdotsie: ik ben aan het kijken om tweedehands een doppler te scoren :) Gisteren ook het hartje gehoord en het werkt precies verslavend :D.

13. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alle dames met echos of afspraken vandaag heel veel succes!

Toverbal wat fijn dat je zo mooie echo had en alles goed was!

Vliegen geen ervaring mee.

Vertellen onze dochter is 2 .5 dus die snap er volgens mij nog weinig van was gisteren wel mee naar echo maar zei 1x baby mama en toen weer vrolijk verder met het speelgoed daar😂

Meijtej vervelend dat je nog steeds roze met afvegen heb! En inderrdaad bijzonder dat je dan daar al zo veel heb meegemaakt op cran canaria..

14. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Faeliv Op de een of andere manier had ik dat helemaal niet. De 1e echo had ik dat ook niet. Best apart eigenlijk, want ik ben wel opgelucht als ik zie dat alles goed is.

Alle dames met echo's vandaag, succes!

15. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hoi florina

Op de lijst mag nog toegevoegd worden 23-2 termijn echo en 25-3 geslachtsbepaling.

Helena wat een verdrietig nieuws... sterkte...

Verder voor de dames met echos succes!

Ik ga dadelijk de nipttest laten doen.. vind het wel heel spannend... hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten op de uitslag. Meestal een dag of 10...

Ik reageer ook niet heel veel... ben vaak echt zo ontzettend moe... lees wel mee en leef ook mee...

16. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Dames met een echo vandaag succes en veel kijk plezier.

Hier nog 1 weekje tot de termijnecho.
    22maart controle bij de gyn waar ik ook zal blijven.

17. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Kloppend hartje gezien
    7 maart weer controle en een nieuwe echo

18. Louloute

Louloute Niet meer actief

Yep ik had gelijk gebeld na de eerste echo :D

Gefeliciteerd toverbal en ijsje!! Top nieuws :D

Welkom momtobe!

Dames met een echo vandaag succes!!

19. Yazzie

Yazzie Actief lid

5 dec 2016
    123
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Florina, om 14.00 mag ik op 6 maart haha. Dat wordt een lange ochtend dus.

MomToBe Gefeliciteerd en welkom!

Faeliv succes! Spannend!!

Meijtje wat bijzonder je verhaal over Gran Canaria. Plek met veel herinneringen..

Danielle, spannend! Hopelijk snel uitslag :)

Ijsje ah wat fijn! Gefeliciteerd!

De andere met echo's vandaag, veel plezier:)

Vandaag precies 9 weken, weer een weekje voorbij. Tel de dagen tot de echo echt af. Mijn grootste angst is dat we bij de echo te horen krijgen dat er geen activiteit meer is. Geen aanleiding voor de angst hoor, probeer het ook los te laten. Maar zeker omdat ik nog geen echo gehad heb voelt alles nog zo onzeker..

20. Fluo

Fluo Actief lid

15 apr 2016
    108
    0
    16
    België - Gent
    Ijsje: super! proficiat :D

Deel Deze Pagina