Gefeliciteerd ijsje. Ik zie net op de lijst dat ik tot nu toe de eerste ben en de 14e ben uitgerekend. Mag hier toch wel mee blijven kletsen 😝
Ijsje wat fijn en mooi!! Toverbal tuurlijk ik ben de 16e uitgerekend maar moet zowiezo in week 37 bevallen dus haal die datum ook niet😉
Micloveally, sorry als het al eens gevraagd is hoor haha, maar waarom moet je sowieso met 37 weken bevallen? Godinn, gefeliciteerd!! Super fijn
Dat is trouwens wat ik me afvraag. Wanneer ga ik dit keer bevallen haha. Nou ja ervan uitgaand dat alles goed blijft gaan natuurlijk 😊 Meiden die al 2+ kindjes hebben wanneer zijn jullie bevallen van de eerste en tweede? Hier ben ik met 39+2 bevallen van m'n zoontje. Dus vraag me af hoe dat nu zal gaan. Heeft een reden hoor dat ik me dat nu al af vraag. 😄 Wij wonen heel erg ver van onze families vandaan en hebben geen oppas. M'n zoontje mag niet bij de bevalling aanwezig zijn (uiteraard) maar ik wil wel graag dat m'n man van a tot z bij me is. M'n ouders zijn sowieso van plan om te komen alleen de vraag is wanneer het beste? Ze zouden een week of 2 blijven. Ik dacht misschien om ze met 38wk te Laten komen maar wat nou als ik overtijd loop dit keer? Ze moeten hun vakantie en vrije dagen van te voren aangeven natuurlijk. En honden hotel boeken. Lastig lastig haha!! Wat zouden jullie doen?
Godinn: gefeliciteerd 😊 Louloute: dat is heel moeilijk, bij mijn 2 dochters bevallen op 38 weken. Bij zoontje op 39w6d, hij is in gang gezet. Ze riepen al maanden dat ik te vroeg ging bevallen toen en uiteindelijk in gang gezet omdat ik echt afzag van de zwangerschap. Nu moet ik nog even afwachten of ik natuurlijk mag bevallen of keizersnede gepland wordt, hopelijk weet ik morgen meer.
Bdotsie Oh ja dat is best een verschil dan!! Ben benieuwd waar dat van af hangt. Hier gaan ze pas vanaf de uitgerekende datum (=41wk in fr) inleiden. Of in uitzonderlijke gevallen!
Godinn wat fijn!! Geeft wel wat rust denk ik. Louloute dat is inderdaad lastig ik zoubhet eerlijk gezegd ook niet weten weet niet of je bij een 2e zwangerschap dan wel ineens over tijd zou kunnen gaan maar opz zich als ze 38 weken komen.. dan zou het wel kunnen toch zijn ze er allen minder lang als de kleine bijv pas met 39.5 komt en hun met 40 dan weer wegggan
De keizersnede hangt af van hoever mijn buik en het grote litteken het aan kan. Is een litteken van heup naar heup. Is ook een hele lap uitgehaald, dat nu mijn borsten zijn. Dus mijn buik staat nu al strak en gespannen en moet nog 30 weken groeien 😊. Zal eens een foto bijvoegen met wat ze precies gedaan hebben in augustus 2015. als je diep flap opzoekt kan je ook veel foto's terug vinden. De meeste verhalen die ik lees wordt gekozen om voor een keizersnede te gaan. Als we het op tijd weten kunnen we er ook al op voorbereiden qua poetsvrouw en kraamzorg en eventueel hulp van familie ofzo.
Natuurlijk mag je hier blijven, Toverbal Godinn: oh tof! proficiat! Louloute: geen ervaring mee, dus kan je niet helpen. Ondertussen ook wel al bezig met het regelen van kinderopvang. Wat moet je er toch vroeg bij zijn .
Ondertussen ook wel al bezig met het regelen van kinderopvang. Wat moet je er toch vroeg bij zijn .[/QUOTE] Heel vroeg, hier ook vorige week vastgelegd met de woorden, als alles goed verloopt. Erg eigenlijk hé maar als je het nu niet vastlegt heb je achteraf problemen.
Bdotsie: inderdaad. Mijn vriendin is van regio Brugge en ondertussen al ongeveer 16 a 17 weken. Nergens geen plaats meer. Op sommigen moet je wachten tot Augustus 2018. Toch te gek voor woorden.
Zo is dat bij ons met kraamhulp. Als je met 5 weken belt moeten ze al moeite doen om je er nog in te plannen. Ik heb dus wijs de raad van mijn vriendinnen gevolgd en meteen gebeld, gelukkig kon het nog! Bizar dat dat zo werkt, ook voor opvang!
Gefeliciteerd godin! Ik heb net gebeld voor de 20 weken echo. Deze heb ik 26 april al om 7.30 smorgens. Dat is wel fijn zo vroeg. Kan m'n vriend ook mee 😀 Anders had hij vrij genomen.